Gjest Madeline Skrevet 12. januar 2006 #1021 Skrevet 12. januar 2006 Ble det mye støv ut av slipingen?
Fru Fomle Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1022 Skrevet 12. januar 2006 Ble det mye støv ut av slipingen? ← Aner ikke, siden det var nylakket så våget ikke Fomlemannen seg inn for å se. Får vel ikke sjekket skikkelig før lørdag eller søndag, de skal lakke et til strøk i morgen ettermiddag. Endelig framdrift på noe her.
Gjest Madeline Skrevet 12. januar 2006 #1023 Skrevet 12. januar 2006 Hvis de har lakket så kan det vel ikke være så mye støv? Underlaget må vel være helt rent før det kan lakkes.
Fru Fomle Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1024 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hvis de har lakket så kan det vel ikke være så mye støv? Underlaget må vel være helt rent før det kan lakkes. ← Gulvet er nok støvfritt, og jeg skulle tro det ikke er alt for mye på vegger og tak heller. Fikk pakke i posten i dag. Svigermor har strikket sjal til meg og hvis jeg ikke var fornøyd med fargen kunne jeg få ett til.. Det var veldig fint, naturhvitt med frynser. Greit å være eneste svigerdatter til en mor med tre sønner av og til. Endret 12. januar 2006 av Fru Fomle
Gjest Madeline Skrevet 12. januar 2006 #1025 Skrevet 12. januar 2006 Du er heldig som får ferdigstrikket sjal. Skal jeg ha det så blir jeg nok pent nødt til å strikke selv. Men vi har liggende 2 sjal som farmor heklet for snart 30 år siden. De er så godt som ubrukte og på moten igjen nå, men jentene mine har overtatt de.
@lfa Skrevet 12. januar 2006 #1026 Skrevet 12. januar 2006 Snill svigermor du har. :icon_razz: Jeg har et langt tykt og deilig skjerf som min svigers@u har strikket til meg, men denne vinteren har det jo ikke vært så kaldt at jeg har fått brukt det.
Fru Fomle Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #1027 Skrevet 12. januar 2006 Du er heldig som får ferdigstrikket sjal. Skal jeg ha det så blir jeg nok pent nødt til å strikke selv. Men vi har liggende 2 sjal som farmor heklet for snart 30 år siden. De er så godt som ubrukte og på moten igjen nå, men jentene mine har overtatt de. ← Du får snik-låne av dem av og til. Snill svigermor du har. :icon_razz: Jeg har et langt tykt og deilig skjerf som min svigers@u har strikket til meg, men denne vinteren har det jo ikke vært så kaldt at jeg har fått brukt det. ← Glad jeg har en hyggelig og snill svigermor. Hun er bare 20 år eldre enn meg og vi kommer veldig godt overens. Har vært i huset og sett på gulvet, det ble enda finere enn jeg hadde forestilt meg. Ikke et støvfnugg noe sted det jeg kunne se, så nå blir det å dekke til etter beste evne for jobben videre..
Gjest synseren Skrevet 12. januar 2006 #1028 Skrevet 12. januar 2006 Fin lampe!! Skal dere ha den over spisebordet?? Så kjekt at sliping og lakkingen av gulvet ble vellykka!! Kos dere videre med oppussingen!!
Gjest Madeline Skrevet 12. januar 2006 #1029 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har et langt tykt og deilig skjerf som min svigers@u har strikket til meg, men denne vinteren har det jo ikke vært så kaldt at jeg har fått brukt det. ← Da skulle du vært her, for her holdt vi på å fryse ihjel for bare noen dager siden.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #1030 Skrevet 12. januar 2006 Se som det går unna i Fomlehuset da Nå har jeg plotta inn en slags treningsplan for ukene fremover, og skal på step i morgen... Så nå blir det ikke mer kakespising på meg på en stund. Har dessuten fått mer enn nok i kveld
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1031 Skrevet 13. januar 2006 Fin lampe!! Skal dere ha den over spisebordet?? Så kjekt at sliping og lakkingen av gulvet ble vellykka!! Kos dere videre med oppussingen!! ← Lampa skal være over spisebordet ja. Gleder meg til å se den "live"! Da skulle du vært her, for her holdt vi på å fryse ihjel for bare noen dager siden. ← Var da ikke så lenge siden det var kaldt her heller. :klø: Se som det går unna i Fomlehuset da Nå har jeg plotta inn en slags treningsplan for ukene fremover, og skal på step i morgen... Så nå blir det ikke mer kakespising på meg på en stund. Har dessuten fått mer enn nok i kveld ← Det går unna når andre står for jobben. Jeg synes det fungerer veldig greit for meg når jeg setter opp treningsplan. Ikke alltid jeg følger den, må jo lytte til kroppens signaler også. Veiedag i dag! Ned 0,8 kg, fornøyd med det! Helgen blir full av aktivitet, men jeg må prøve og få skviset inn en tur på treningssenteret. God helg alle sammen!!
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #1032 Skrevet 13. januar 2006 Så flott da! Da har du vært flink, veldig flink også Orker ikke gå på vekta enda, drøyer det en uke til, men nå har jeg jo laget meg en treningsplan - og det er jo en god start!
vixen Skrevet 13. januar 2006 #1033 Skrevet 13. januar 2006 Husarbeid og ikke minst opppussing er bra kaloriutdrivere! Genialt det du driver med nå da! Riktig god helg!
Gjest Madeline Skrevet 13. januar 2006 #1034 Skrevet 13. januar 2006 Gratulerer med vektnedgangen Fru Fomle . Det er moro når en ser resultater av en sunnere livsstil. Med all den oppussingen dere har foran dere, blir det nok flere kilo som går av framover.
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1035 Skrevet 13. januar 2006 Så flott da! Da har du vært flink, veldig flink også Orker ikke gå på vekta enda, drøyer det en uke til, men nå har jeg jo laget meg en treningsplan - og det er jo en god start! ← Husarbeid og ikke minst opppussing er bra kaloriutdrivere! Genialt det du driver med nå da! Riktig god helg! ← Gratulerer med vektnedgangen Fru Fomle . Det er moro når en ser resultater av en sunnere livsstil. Med all den oppussingen dere har foran dere, blir det nok flere kilo som går av framover. ← Satser på at oppussingen skal gjøre meg slankere enn på mange år! Nå er jeg drittlei, vil ha HEEEELG!!!! Skal rett på IKEA i dag!
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1037 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Åh! IKEA ER GØY! ← Ja, og så må jeg sitte her og blomstre i over en time til.... Endret 13. januar 2006 av Fru Fomle
vixen Skrevet 13. januar 2006 #1038 Skrevet 13. januar 2006 (endret) Ja, og så må jeg sitte her og blomstre i over en time til.... ← så er du "free to go"? Endret 13. januar 2006 av vixen
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1039 Skrevet 13. januar 2006 så er du "free to go"? ← Jepp! Kunne jo gått nå, men da må jeg jobbe det inn senere. Og har mer enn nok minustimer som det er..
vixen Skrevet 13. januar 2006 #1040 Skrevet 13. januar 2006 Jepp! Kunne jo gått nå, men da må jeg jobbe det inn senere. Og har mer enn nok minustimer som det er.. ← Minustimer er kjedelig. Det beste er å begynne til en fast tid og gå til en fast tid syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå