Fru Fomle Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #981 Skrevet 9. januar 2006 Kanskje dette blir 50 sider?? ← Nå da?
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #982 Skrevet 9. januar 2006 HURRA!!!! 50-siders fest!!!!!!
vixen Skrevet 9. januar 2006 #983 Skrevet 9. januar 2006 Yeah! Rakk jo festen jo! :storfot: :kissfan: :pippi:
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #984 Skrevet 9. januar 2006 Yeah! Rakk jo festen jo! :storfot: :kissfan: :pippi: ← Ja, det var jo ikke så veldig livlig fest da. Så takk for at du kom ihvertfall, vixen.
Gjest Madeline Skrevet 9. januar 2006 #985 Skrevet 9. januar 2006 Nå er det lenge siden det har vært noen fester i dagbøkene. Gratulerer med 50 sider da Fru Fomle . :pippi: :blaaruss:
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #986 Skrevet 9. januar 2006 Nå er det lenge siden det har vært noen fester i dagbøkene. Gratulerer med 50 sider da Fru Fomle . :pippi: :blaaruss: ← Takk! :bukke: Nå trenger jeg bare ett innlegg til så er jeg likt med Marillia!!
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #987 Skrevet 9. januar 2006 De sprengte postkassa vår mens jeg stod i dusjen i kveld. Megasmell, gjett om jeg skvatt. Var alene hjemme så jeg ble litt urolig en stund der... Må ha vært en god ladning også, den er fullstendig blåst i fillebiter!!
Gjest Madeline Skrevet 9. januar 2006 #988 Skrevet 9. januar 2006 De sprengte postkassa vår mens jeg stod i dusjen i kveld. Megasmell, gjett om jeg skvatt. Var alene hjemme så jeg ble litt urolig en stund der... Må ha vært en god ladning også, den er fullstendig blåst i fillebiter!! ← Det er ikke moro når folk holder på slik. Jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med å sprenge postkassene til folk.
Gjest synseren Skrevet 9. januar 2006 #989 Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer med nytt hus!!! Det er sikkert mye å ta tak i tenker jeg, men tenk så glade dere blir når dere er ferdige og bare kan nyyyyte resultatet. Høres ut som Fomlemannen også vil gjør skikkelig arbeid når dere første begynner. Sikkert kjekt når dere samarbeider om prosjekt "hus" istedet for enveiskjøring fra den ene parten. Kos dere med det nye huset!
@lfa Skrevet 9. januar 2006 #990 Skrevet 9. januar 2006 Jippiii, jeg rekker festen! alle sammen! :enig_anim: :kys_2: Ooops... tok visst litt av her...
Fru Fomle Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #991 Skrevet 10. januar 2006 Det er ikke moro når folk holder på slik. Jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med å sprenge postkassene til folk. ← Ikke jeg heller! Vet ikke hva de gjør med posten vår i dag, de tar den vel bare med tilbake. Irriterende. Gratulerer med nytt hus!!! Det er sikkert mye å ta tak i tenker jeg, men tenk så glade dere blir når dere er ferdige og bare kan nyyyyte resultatet. Høres ut som Fomlemannen også vil gjør skikkelig arbeid når dere første begynner. Sikkert kjekt når dere samarbeider om prosjekt "hus" istedet for enveiskjøring fra den ene parten. Kos dere med det nye huset! ← Takk, synseren! Tror og håper det skal bli veldig bra tilslutt. Vi prøver å samarbeide så godt vi kan, men av og til så blir det litt enveiskjøring også fra min side. Noe som jeg anser som helt nødvendig. Jippiii, jeg rekker festen! alle sammen! :enig_anim: :kys_2: Ooops... tok visst litt av her... ← Her e det liv! Rai rai!
vixen Skrevet 10. januar 2006 #992 Skrevet 10. januar 2006 Ikke jeg heller! Vet ikke hva de gjør med posten vår i dag, de tar den vel bare med tilbake. Irriterende. ← Eller så henger postmannen opp en lapp om at "vær vennlig å ha en postkasse tilgjengelig"...
Fru Fomle Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #993 Skrevet 10. januar 2006 Eller så henger postmannen opp en lapp om at "vær vennlig å ha en postkasse tilgjengelig"... ← Får kjøpe en ny i dag.. Kunne de ikke ha ventet noen uker så hadde det ikke vært vårt problem lengre?
vixen Skrevet 10. januar 2006 #994 Skrevet 10. januar 2006 Får kjøpe en ny i dag.. Kunne de ikke ha ventet noen uker så hadde det ikke vært vårt problem lengre? ← Hehe.. kanskje det er noen som ikke vil at dere skal flytte
Fru Fomle Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #995 Skrevet 10. januar 2006 Hehe.. kanskje det er noen som ikke vil at dere skal flytte ← Eller noen naboer som vil vise hvor stor pris de har satt på oss.
Lille Ballerina Skrevet 10. januar 2006 #997 Skrevet 10. januar 2006 Postmannen vår har en lei tendens til å putte regninger etc inni gratisaviser og reklame, og vi merker det ikke før det kommer purringer (les: vi har brukt avisen som brensel....)
@lfa Skrevet 10. januar 2006 #998 Skrevet 10. januar 2006 ....og vår postmann har en lei tendens til og putte regninger og slikt oppi postkassen vår oftere enn strengt tatt nødvendig... Kjipt gjort, da... Skjønner heller ikke hva som er så morsomt med slike ting.
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. januar 2006 #999 Skrevet 10. januar 2006 Kjipt med folk som synes d er gøy å sprenge folks postkasser då... Må bare hive meg på 50 sidersfesten eg og... :pippi: Åssen går d med nye husaet då?
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1000 Skrevet 10. januar 2006 Bedre seint enn aldri: Gratulerer med 50 sider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå