Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #921 Skrevet 5. januar 2006 Heisann... Fant du noe fint på IKEA då? Søtsaker ja... heilt umulig å sutta med d no etter å ha hatt full tilgang til d i heila jula... På tide å finne fram treningsklærna ja... ← Har bare vært på nettsidene til IKEA foreløpig, men håper jeg finner endel der. Sparer noen kroner på det. Gratulerer med "ny" dagbok, og lykke til med nye utfordringer. ← Takk! Nå er det øyeblikk bysselallan for sovegrisen.
Gjest Gitte Skrevet 6. januar 2006 #922 Skrevet 6. januar 2006 Hva skjer her for tiden..? :klø: Godt nyttår forresten Har svikta totalt her i det siste.. Håper du har det bra frøken
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #923 Skrevet 6. januar 2006 Hva skjer her for tiden..? :klø: Godt nyttår forresten Har svikta totalt her i det siste.. Håper du har det bra frøken ← Blir huseiere på mandag, så da blir det oppussing, oppussing og atter oppussing framover. Du er tilgitt at du har "svikta" KG, umulig å holde den aktiviteten du hadde før jul i lengre tid skulle jeg tro. Men vi blir jo så vant til å ha deg her vet du.
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #924 Skrevet 6. januar 2006 Vekta i dag tidlig (og da mener jeg tidlig!) viste 74,4 kg. Så jeg er igjen tilbake til utgangspunktet.. Skal ta fram målebåndet også i morgen så jeg ser hvordan det ligger an. Uansett så er jeg godt igang med trim, og det merker jeg allerede i kroppen. Kostholdet får komme litt etter litt, nå er det heldigvis ikke så mye julesnop igjen i skapet.. Fy søren, nå skal det bli godt med helg! Skal slappe av og nyte den, blir lite av det i helgene som kommer.. Forhåpentligvis tar vi litt møbel-titting + en trimøkt i morgen. Zzzzzzzz, sovner nesten ved tastaturet her....
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #925 Skrevet 6. januar 2006 Vi stiller i samme gate når det gjelder vekt. Kan skryte av 0,8 kg mindre...
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #926 Skrevet 6. januar 2006 Vi stiller i samme gate når det gjelder vekt. Kan skryte av 0,8 kg mindre... ← Så kult da (eller kanskje ikke? ). Målet mitt er å komme under 70, det ville føles så utrolig mye bedre for psyken. Teit, men...
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #927 Skrevet 6. januar 2006 Så kult da (eller kanskje ikke? ). Målet mitt er å komme under 70, det ville føles så utrolig mye bedre for psyken. Teit, men... ← Nei, slett ikke teit. Min magiske grense er 70 kg. Når jeg bikker den grensen, så blir jeg rett og slett deppa Jeg er normalt slank når jeg er under 70 kg, men når jeg går over, så føler jeg meg rett og slett ikke vel (litt psykisk er det nok dette med denne grensa, hehe) Da har vi et felles mål, og en plan
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #928 Skrevet 6. januar 2006 Nei, slett ikke teit. Min magiske grense er 70 kg. Når jeg bikker den grensen, så blir jeg rett og slett deppa Jeg er normalt slank når jeg er under 70 kg, men når jeg går over, så føler jeg meg rett og slett ikke vel (litt psykisk er det nok dette med denne grensa, hehe) Da har vi et felles mål, og en plan ← Ja, lettere når vi er to med samme mål.
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #931 Skrevet 6. januar 2006 Snakket med Telenor, det vil ta 4-5 uker før vi får bredbånd i det nye huset. Tror det var fordi jeg sa vi ville ha montør, Fomlemennen mente vi burde kunne klare det selv denne gangen... Hadde montør i høst, han brukte 4 timer på å få koblet oss opp fordi han i sentralen hadde koblet opp feil nummer.. Skal bort fra Telenor så snart bindingstiden er utløpt, da blir det Lyse!
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #932 Skrevet 6. januar 2006 Innom på snarvisitt! ← Travel for tida du?
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #934 Skrevet 6. januar 2006 Grattis med ny avatar. Knallbra! ← Takk! :bukke: Den passer jo bra til navnet mitt. Dessverre er den litt uklar, får se om jeg klarer å gjøre noe med den.
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #935 Skrevet 6. januar 2006 Den nye avataren var skikkelig stilig og den står virkelig til tittelen din. Jeg var også på vekta i dag slik at jeg har et utgangspunkt (selv om det ligger høyere enn hos deg og Marillia). Så nå får vi se om en uke om det går riktig veg igjen.
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #936 Skrevet 6. januar 2006 Den nye avataren var skikkelig stilig og den står virkelig til tittelen din. Jeg var også på vekta i dag slik at jeg har et utgangspunkt (selv om det ligger høyere enn hos deg og Marillia). Så nå får vi se om en uke om det går riktig veg igjen. ← Prøver igjen, første innlegg ble visst borte.. Krysser fingre for at alle kan notere vektnedgang i ukene som kommer. Sliter dessverre ennå med sjokolade-sug etter jula, men får prøve og trappe ned litt gradvis. Skal prøve og få til en kosedag i uka jeg også, men har ikke like stor viljestyrke som du har på det punktet.
vixen Skrevet 6. januar 2006 #937 Skrevet 6. januar 2006 Prøver igjen, første innlegg ble visst borte.. Krysser fingre for at alle kan notere vektnedgang i ukene som kommer. Sliter dessverre ennå med sjokolade-sug etter jula, men får prøve og trappe ned litt gradvis. Skal prøve og få til en kosedag i uka jeg også, men har ikke like stor viljestyrke som du har på det punktet. ← Jeg eier ingen vekt jeg så slipper problemet med å veie meg
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #938 Skrevet 6. januar 2006 Jeg eier ingen vekt jeg så slipper problemet med å veie meg ← Heldigrev! Men sånn som du springer på trening så tviler jeg på du trenger det heller.
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #939 Skrevet 6. januar 2006 Jeg eier ingen vekt jeg så slipper problemet med å veie meg ← *kaster min vekt etter Vixen*
vixen Skrevet 6. januar 2006 #940 Skrevet 6. januar 2006 *kaster min vekt etter Vixen* ← AU! Fikk den i hodet! Neida.. men jeg gidder ikke ha vekt heller. Selv om jeg har vært sløv noen uker og allerede har dårlig samvittighet, gidder jeg ikke at vekta skal minne meg på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå