Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #901 Skrevet 4. januar 2006 Skjønner at du vil ha litt fri, det er slitsomt å jobbe 100% når man har mann, barn og hus. Alle krever sitt, og så skal man da rekke å trene, shoppe og være sosial i tillegg. ← Blir nok ikke noe med meg denne gangen heller. Tenker sånn hver eneste vinter, men når det blir mai og sommertid igjen så glemmer jeg det. Og så er de ekstra kronene utrolig gode å ha, spesielt nå i tiden som kommer. Dilemma: Tid til å pusse opp, men mindre penger å gjøre det for kontra penger til å pusse opp, men ikke tid til å gjøre det.
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #902 Skrevet 4. januar 2006 Jeg kom hjem med det jeg minst trengte av alle ting.. ei rosa kosebukse til å ha på seg som varmebukse på dansing.. Penger er farlige ting! Men nå er det sparings! Skal til syden jeg
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #903 Skrevet 4. januar 2006 Men nå er det sparings! Skal til syden jeg ← Heldiggrisen! Hvor og når?
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #904 Skrevet 4. januar 2006 Vet du, vi har ingen anelse! Det er jeg og ei venninne som skal (darklocke på KG), men jeg har aldri vært i syden før.. Forslag mottas med takk!
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #905 Skrevet 4. januar 2006 Vet du, vi har ingen anelse! Det er jeg og ei venninne som skal (darklocke på KG), men jeg har aldri vært i syden før.. Forslag mottas med takk! ← Har ikke vært så mange steder selv, Mallorca i mai og Kreta (Chania i juni/juli). Av de to vil jeg anbefale Kreta.
Lille Ballerina Skrevet 4. januar 2006 #906 Skrevet 4. januar 2006 Vi har også tenkt på Kreta.. men vil reise så fort som mulig..
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #907 Skrevet 5. januar 2006 Vi har også tenkt på Kreta.. men vil reise så fort som mulig.. ← Da er det vel Kanariøyene som er tingen?
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #908 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Strevde som en tulling med nettsidene til Josefssons i går kveld, og hadde endelig fått lagt inn hele bestillingen (tok nærmere en time). Men så gikk ikke resten av prosessen som den skulle, og i dag er alle varene borte fra pakken min.. Jeg skal ha noen innerputer i 50*50 som ikke ligger på nettet og som jeg derfor må ha nummeret på. Og det har jeg ikke her. Argh! Var på trening i går. ca. 55 min styrke og 20 min på tredemølle (dag 2 av kom-i-gang-programmet). Ble nok litt mye øvelser for mage/rygg, kjenner det litt i dag. Stappet også innpå endel sjokolade, men siden jeg forbrente 460 kcal så går vel det omtrent opp i opp. I dag skal jeg kanskje på svømming, så dette ser lovende ut! Endret 5. januar 2006 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #909 Skrevet 5. januar 2006 Snart på vei hjem - endelig! Ble etterhvert glad for at bestillingen ikke gikk gjennom likevel, ble nemlig tipset om et flott brunt sengeteppe på IKEA. Og det var bedre størrelse på også. Har begynt på en handleliste, kanskje det blir en tur dit i morgen kveld? Mulig jeg dropper svømmingen..
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #910 Skrevet 5. januar 2006 Mulig jeg dropper svømmingen.. ← Jeg kom meg avgårde! Stolt av meg selv, spesielt siden veninnen min meldte avbud og jeg hadde tenkt å droppe hele greia. Nå er jeg god og sliten og gleder meg til å synke ned i sofaen!
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #911 Skrevet 5. januar 2006 Skiftet navn på dagboka, følte det var mer passende i tiden som kommer. Både hus og forhåpentligvis meg selv skal pusses opp!
Gjest Madeline Skrevet 5. januar 2006 #912 Skrevet 5. januar 2006 Skiftet navn på dagboka, følte det var mer passende i tiden som kommer. Både hus og forhåpentligvis meg selv skal pusses opp! ← Jeg stusset litt over tittelen på dagboka da jeg var inne på "mine innlegg". Kunne ikke huske at jeg hadde svart i en tråd som het "for tiden under oppussing", men det gikk fort opp et lys. Det er en passende tittel på boka di nå. Du kommer til å bli ekstpert på oppussing de nærmeste mnd. Nå vet jeg hvor jeg kan spørre om råd neste gang vi skal pusse opp .
Gjest Madeline Skrevet 5. januar 2006 #913 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kom meg avgårde! Stolt av meg selv, spesielt siden veninnen min meldte avbud og jeg hadde tenkt å droppe hele greia. Nå er jeg god og sliten og gleder meg til å synke ned i sofaen! ← Så flink du har vært Fru Fomle . Nå har du lov til å være stolt av deg selv.
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #914 Skrevet 5. januar 2006 Jeg stusset litt over tittelen på dagboka da jeg var inne på "mine innlegg". Kunne ikke huske at jeg hadde svart i en tråd som het "for tiden under oppussing", men det gikk fort opp et lys. Det er en passende tittel på boka di nå. Du kommer til å bli ekstpert på oppussing de nærmeste mnd. Nå vet jeg hvor jeg kan spørre om råd neste gang vi skal pusse opp . ← Jeg stusset faktisk et øyeblikk selv. Krysser fingre for at prosjektene også fører til litt mindre av meg selv.
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #915 Skrevet 5. januar 2006 Så flink du har vært Fru Fomle . Nå har du lov til å være stolt av deg selv. ← Ja! Ser du har vært flink du også, jeg klarer ikke å stå imot noe som helst av søtsaker for tida. Skulle jo trodd jeg var lei av alt sånt etter jul, men det er heller tvert om.
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #916 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kom meg avgårde! Stolt av meg selv, spesielt siden veninnen min meldte avbud og jeg hadde tenkt å droppe hele greia. Nå er jeg god og sliten og gleder meg til å synke ned i sofaen! ← Gratulerer med den da! Da er det ekstra godt å sette seg ned foran tv og slappe av, og det med verdens beste samvittighet!
Gjest Madeline Skrevet 5. januar 2006 #917 Skrevet 5. januar 2006 Ja! Ser du har vært flink du også, jeg klarer ikke å stå imot noe som helst av søtsaker for tida. Skulle jo trodd jeg var lei av alt sånt etter jul, men det er heller tvert om. ← Det har kanskje noe med at vi har vennet oss til et høyt blodsukkernivå i jula? Av erfaring vet jeg at spesielt den første uka med normal mat kan være tøff. Så hvis vi kommer oss velberget igjennom den første uka så skulle det verste suget være over.
Gjest Madeline Skrevet 5. januar 2006 #918 Skrevet 5. januar 2006 Krysser fingre for at prosjektene også fører til litt mindre av meg selv. ← Det virker da som du er godt i gang.
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #919 Skrevet 5. januar 2006 Heisann... Fant du noe fint på IKEA då? Søtsaker ja... heilt umulig å sutta med d no etter å ha hatt full tilgang til d i heila jula... På tide å finne fram treningsklærna ja...
Gjest synseren Skrevet 5. januar 2006 #920 Skrevet 5. januar 2006 (endret) Gratulerer med "ny" dagbok, og lykke til med nye utfordringer. Endret 5. januar 2006 av synseren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå