Gjest Madeline Skrevet 2. januar 2006 #881 Skrevet 2. januar 2006 Det er vel bare 7 dager igjen til den store dagen nå?
Fru Fomle Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #882 Skrevet 2. januar 2006 Jeg kjente deg ikke igjen med en gang. Har jo blitt vant til at du er en gris . ← Huff da, kanskje jeg må tilbake til gode gamle takter likevel.
Fru Fomle Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #883 Skrevet 2. januar 2006 Det er vel bare 7 dager igjen til den store dagen nå? ← Ja. Sitter med fargekart og blir bare mer og mer forvirra. Prøver å komme ned til 3 farger jeg kan kjøpe prøver på, det er jammen ikke lett! Skygge skal med, men har minst 5 andre som jeg lurer på.
Gjest Madeline Skrevet 2. januar 2006 #884 Skrevet 2. januar 2006 Det med farger er neimen ikke lett. Du får jo ikke det rette inntrykket før fargen sitter på veggen og møblene er på plass, men da er det nesten litt sent å angre .
Gjest synseren Skrevet 3. januar 2006 #885 Skrevet 3. januar 2006 Håper du finner farger du vil trives med. Min erfaring er at en trives best med lyse farger i lengden. Det er litt vanskelig å se hvordan helheten vil bli bare utifra en bitteliten firkant. Heldigvis har jeg fått frie tøyler av sambissen når det gjelder innredning av huset. Ha en god tirsdag!!
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #886 Skrevet 3. januar 2006 Morn du Skjønner godt at du blir forvirret når du skal lete i fargekartjungelen. Det er så mange farger å velge mellom, og så mange nyanser av hver farge. Og så har du hvordan vil fargen virke på din vegg... Ikke rart at enkelte går for en farge i hele huset
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #887 Skrevet 3. januar 2006 Nå har jeg vært flink og gjort masse i dag, så nå fortjener jeg en aldri så liten banan-pause på KG. Jeg hadde tenkt meg på styrketrening i dag, men litt klok av skade så tror jeg at jeg venter til i morgen. Vil ikke ha flere smeller i ryggen, og å gå fra 0 til 5 dager trim per uke er å be om trøbbel! Har ikke unngått konfektesken helt i dag heller, skal prøve og ikke åpne den jeg har hjemme ihvertfall.. Skal begynne å skrive kalorier i dag så får vi se hva det ender på. Enda nesten to timer til jeg kan gå hjem.
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #889 Skrevet 3. januar 2006 Ooops, det tok visst litt tid å spise denne bananen gitt!
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #890 Skrevet 3. januar 2006 Da var jeg tilbake i mitt "gamle" jeg!
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #892 Skrevet 3. januar 2006 Ooops, det tok visst litt tid å spise denne bananen gitt! ← Da var jeg tilbake i mitt "gamle" jeg! ← Godtgodt, det er sånn jeg vil ha deg
Gjest synseren Skrevet 3. januar 2006 #893 Skrevet 3. januar 2006 Det er godt du tar hensyn til ryggen din. Ellers kunne du fort bli værre og det vil vi ikke ha noe av.
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #894 Skrevet 4. januar 2006 Tadaaa! Du ser nyyyyydelig ut! ← Takk! :bukke: Godtgodt, det er sånn jeg vil ha deg ← Forandring fryder (ikke). Det er godt du tar hensyn til ryggen din. Ellers kunne du fort bli værre og det vil vi ikke ha noe av. ← Jeg har gått på noen smeller i høst så derfor skal jeg skynde meg langsomt. I dag blir det styrketrening + 2.dag i joggeprogrammet mitt. Skal komme meg avgårde uansett hvordan sofaen lokker og drar.. Var på vekta i dag tidlig og det var verre enn fryktet. Masse salte nøtter i går kan kanskje forklare litt. Skapene er fremdeles alt for fulle av godteri og jeg klarer ikke å stå imot.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #895 Skrevet 4. januar 2006 Bananpause? Jeg har fri i dag, og skal i gang med husarbeid og brødbaking.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #896 Skrevet 4. januar 2006 Var på vekta i dag tidlig og det var verre enn fryktet. Masse salte nøtter i går kan kanskje forklare litt. Skapene er fremdeles alt for fulle av godteri og jeg klarer ikke å stå imot. ← Samme her. Spiste rent skapene i forrigårs
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #897 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Bananpause? Jeg har fri i dag, og skal i gang med husarbeid og brødbaking. ← Mandarin! Jeg og har lyst på fri en dag i uka, får vurdere det utover våren når jeg er tilbake i gamle-jobben og ser hvor mye penger vi egentlig trenger for å få til dette hus-prosjektet vårt.. Endret 4. januar 2006 av Fru Fomle
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #898 Skrevet 4. januar 2006 Mandarin! ← Den tar det himla lang tid å spise, og så må jo fingrene både vaskes og tørkes lenge og vel før man setter i gang.
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #899 Skrevet 4. januar 2006 Den tar det himla lang tid å spise, og så må jo fingrene både vaskes og tørkes lenge og vel før man setter i gang. ← Huff ja.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #900 Skrevet 4. januar 2006 Skjønner at du vil ha litt fri, det er slitsomt å jobbe 100% når man har mann, barn og hus. Alle krever sitt, og så skal man da rekke å trene, shoppe og være sosial i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå