Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia Tuppa :klem:

Nå skal det trenes :sjarmor:

Skrevet

Godt nyttår, Fru Fomle!

Håper dere får en koselig feiring. :klem:

Skrevet

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina :klem:

:hjerte:

Skrevet
Men du og Fomlemannen finner sikkert ut av det.  :)

Får da håpe det, men ikke å lett når vi har forskjellig smak. ;)

Heia Tuppa  :klem: 

Nå skal det trenes  :sjarmor:

:hoppe. :hoppe: :hoppe:

OK!

Har vært på trening i dag. :sjarmor:

Godt nytt år til deg Fru Fomle :klem:.

gallery_7179_99_61823.jpg

Tusen takk, og det samme til deg Hannen! :klem:

Godt nyttår, Fru Fomle!

Håper dere får en koselig feiring.  :klem:

Godt nyttår til deg også, @lfa! :klem:

Happy New Year!

Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer!

Mange klemmer fra Lille Ballerina  :klem:

:hjerte:

Amen til det Lille Ballerina! Du er god du! :klem:

Skrevet

Og som vi skal trene :sjarmor:

Skrevet

Nyttårsaften 2005! :)

Da er det vel på sin plass med en liten oppsummering av året som har gått. Jeg og min nærmeste familie har vært heldige, ingen har vært alvorlig syke og våre to staute gutter har vokst til enda ett år og har heldigvis ingen problemer hverken på skole eller i barnehage. :)

Etter lang tids husjakt så fikk vi endelig napp i november. Det er vel ingen tvil om at 2006 blir et år i oppussingens år for oss. ;) Salg av vår egen leilighet gikk virkelig over all forventning, og nå gleder vi oss til 9. januar!! :hoppe:

Noen sorger ble det også. Min bestetante døde i april, etter flere år med kreft. Hun var så tappet for krefter på slutten at det var godt da freden endelig kom. En annen av mine tanter døde bare 5 dager før brått og uventet, så det ble mye for min far som mistet to søstre. Begravelsen ble holdt to dager før min 30-årsdag, så den planlagte feiringen måtte utsettes en måneds tid.

Dessverre fikk jeg en skikkelig smell i ryggen i mars som jeg ennå sliter med. Håper at 2006 skal bli året da jeg klarer å komme meg ut av det og tilbake i trening som jeg liker. :tommelsmil:

Det har også blitt en del reising, både med jobb og ferie. Har vært i Edinburgh og Pyreneene med jobben, spesielt sistnevnte tur var en opplevelse. :) I ferien var vi en uke på Kreta med svigerfamilien, hjemme-hjemme en stund + en tur til Sørlandet og Dyreparken/Kaptein Sabeltann.

I høst har jeg hatt en litt annerledes jobb-hverdag med utplassering. Det har vært litt opp og ned :sjenert:, men jeg håper at det skal gi utbytte på sikt. Sosialt er det iallefall veldig trivelig. :) Godt å slippe vekk litt fra endel navlebeskuende negative mennensker jeg jobber med til daglig. ;)

Har sikkert glemt en masse, men det var da litt.

Godt nyttår til alle mine daboklesere! :klem:

Skrevet

Happi nju jeal :sjarmor:

Mei ikke væle helt stø på hånda akkulat nå...

Gjest Madeline
Skrevet
Happi nju jeal  :sjarmor:

Mei ikke væle helt stø på hånda akkulat nå...

:ler: Ser ut som du hadde det moro i går. Hvordan er formen i dag?

Skrevet

Da var jeg tilbake på plass ved pc'n også.. Godt nyttår, Fru Fomle! :klem:

Skrevet
:ler: Ser ut som du hadde det moro i går. Hvordan er formen i dag?

Det ble en festlig kveld ja. :) Formen i går var ikke så ille som jeg hadde fryktet. Men litt trøtt og uttafor blir man uansett av god drikke og uvante leggetider så det ble ikke de store sprellene akkurat. ;)

Da var jeg tilbake på plass ved pc'n også.. Godt nyttår, Fru Fomle! :klem:

Takk! :klem:

Godt nytt år Fru Fomle!!!

Godt nyttår! :ironi:

Skrevet

Det ble litt mye god drikke på nyttårsaften.. ;) Gjestene var veldig fornøyd med maten, og vi hadde det veldig hyggelig. Hadde kjøpt inn noen få raketter, men det var jo nok å se på som det var. Yngstepoden ble redd for alt bråket i år også, og ville heller være inne. Det kunne han slett ikke innrømme i ettertid. :ler: Han klarte også det kunsttykket å spytte ut tyggisen sin i sausen da vi skulle sette oss til bords. :rodme:

I går ble en sløvedag. Nydelig vær, men rakk akkurat og komme oss ut til sola gikk ned.. Lå ellers på sofaen og leste blader. På kvelden så vi Mr. og Mrs. Smith, den var bare sånn passe.

Og så var det tilbake til virkeligheten igjen i dag! Planleggingsdag i barnehagen, så Fomlemannen er hjemme. Klarte ikke å stå helt tidlig opp, men ikke så ille heller (på jobb 7.30). Har ikke noe spesielt å gjøre, så dette kan kanskje bli en lang dag... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Godt nyttår! :klem::klem::klem:

Har ikke rukket å oppdatere meg helt her inne, så jeg må sette meg ned i kveld og ha litt KG-kvalitetstid :ler:

Skrevet

Har du blitt til ei ku? :ler:

Morsom er den i alle fall. :ler:

Skrevet
Godt nyttår!  :klem:  :klem:  :klem:

Har ikke rukket å oppdatere meg helt her inne, så jeg må sette meg ned i kveld og ha litt KG-kvalitetstid :ler:

I denne boka har det ikke skjedd så mye siden sist. ;)

:klem:

:klem:

Har du blitt til ei ku?  :ler:

Morsom er den i alle fall.  :ler:

Burde vel ikke bytta bort grisen, men kua var så kul. :sjenert:

Skrevet

Årets første trening er i boks. :tommelsmil:

Har funnet meg et nybegynnerprogram som forhåpentligvis skal gjøre meg i stand til å jogge 5 km om x antall uker. Satser på at det skal gå bra! Denne uka er det 3 like treninger; 5 min oppvarming (rask gange), deretter 60 s jogg og 90 s rask gange i 20 min. Kjente ingenting i ryggen. :)

Har hatt en helt grusomt kjeldeig dag på jobb i dag. Skulle egentlig skrive et langt klage-innlegg om saken, men så fikk jeg nye oppgaver på slutten av dagen. Jippi! :hoppe: Det verste jeg vet er å ha lite å gjøre, da tenker jeg bare på alle andre steder jeg burde ha vært.. :sjenert: Nå har jeg kommet meg halvveis i utplasserings-opplegget, så jeg kommer meg nok gjenom 3 mnd til!

Pakket endel esker i dag og, nå begynner det å merkes litt i skap og hyller. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Burde vel ikke bytta bort grisen, men kua var så kul.  :sjenert:

Jeg kjente deg ikke igjen med en gang. Har jo blitt vant til at du er en gris ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...