Gjest Gitte Skrevet 27. desember 2005 #841 Skrevet 27. desember 2005 Hehey! Håper du har hatt en kjempefin jul hittil Det gleder meg å lese at du er fan av tv-spill du også Jeg ønsket meg playstation til jul, noe jeg fikk også Ingen jeg kjenner skjønner hvordan jeg kan være glad for å få det av min kjære, men jeg syns det er moro... Og xbox 360-spill koster nærmere 700,- pr stk, så tror dere gjorde lurt i å kjøpe den "gamle"
Fru Fomle Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #842 Skrevet 28. desember 2005 Gitte: TV-spill er gøy ja! Litt for gøy, jeg blir fort hekta på sånne ting. Tidlig start på dagen i dag og, da kan jeg gå tidlig hjem! Og i morgen er det fri!! Skal få avsluttet en oppgave jeg er surret med i flere uker, orker ikke å måtte starte på nytt igjen over helgen... I går kveld fikk vi pakket de 7 første eskene. 3 av dem inneholdt mine klær som sjelden eller aldri brukes. Og det syntes omtrent ikke i klesskapet. Blir spennende og se hvor mange esker vi ender med tilslutt, kanskje opp mot 50? Får bruke dagene fram til 9. januar godt og pakke mest mulig, etter det får vi nok med oppussing. I kveld reiser foreldrene mine hjem igjen. I går fikk jeg pusterommet jeg trengte med å gå på jobb så nå synes jeg ikke det gjør så mye at de er der. Men det skal bli godt å få en langhelg helt alene også.
Fru Fomle Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #843 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Jippi!!! Er ferdig med jobben, bare et lite kvarter igjen så er det fri fri fri fri!! :hoppe: I morgen skal jeg sove leeeenge! Endret 28. desember 2005 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #845 Skrevet 29. desember 2005 Hvor lenge da? ← Stod ikke opp før over 1/2 11. Men nå tror jeg at jeg har sovet for lenge, er helt satt ut i hodet. Får komme meg en tur ut i kulda og se om det ikke hjelper. Var på styrketreing i går for første gang siden begynnelsen av desember. Nesten ikke folk der, skikkelig rolig og fredelig. Skal prøve og få tatt meg en tur på nyttårsaften også. Og i dag er målet og få gått en tur, men det blir nok ikke før sent i ettermiddag/kveld.
@lfa Skrevet 29. desember 2005 #846 Skrevet 29. desember 2005 Flink du er som har vært på styrketrening. Jeg tør aldri gå på treningsstudio alene, jeg...
Gjest Gitte Skrevet 29. desember 2005 #847 Skrevet 29. desember 2005 hehe syns du snakka om å sove lenge jeg halv 11 er jo fortsatt tidlig på morgenen
Lille Ballerina Skrevet 29. desember 2005 #848 Skrevet 29. desember 2005 Jeg klarer ikke ta armene over hodet mitt etter 2 timer med styrke i forigårs Blir ikke mye femte-posisjon med armene i ballett hvis det skal være på denne måten (les: armene i bue over hodet) Uff..får tyne meg litt til, så blir det nok bra!
Gjest Madeline Skrevet 29. desember 2005 #849 Skrevet 29. desember 2005 Her er det en ny dagbok du må komme innom: 2006 - Nytt år, Nye muligheter, Nå skal vi bli spreke og sunne dere!
Gjest synseren Skrevet 29. desember 2005 #850 Skrevet 29. desember 2005 Du er flink til å trene Fru Fomle!! Jeg har vært dårlig på det feltet i det siste. Men tenkte å gå en lang tur imorgen, det gjør så godt. Skal komme snø her, så da skal jeg gå tur å synge I'm singing in the snow . Ha en fin lille nyttårsaften!!
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #851 Skrevet 30. desember 2005 Flink du er som har vært på styrketrening. Jeg tør aldri gå på treningsstudio alene, jeg... ← Hvis du bare kvinner deg opp i noen uker og går alene så garanterer jeg at skrekken din går vekk. Hadde det som deg jeg og før, men nå foretrekker jeg nesten å gå alene.. hehe syns du snakka om å sove lenge jeg halv 11 er jo fortsatt tidlig på morgenen ← Kanskje det. Men med to unger som ser på tv og ikke kan overleve hele formiddagen på en yoghurt og to så blir 1/2 11 mer enn lenge nok. Jeg klarer ikke ta armene over hodet mitt etter 2 timer med styrke i forigårs Blir ikke mye femte-posisjon med armene i ballett hvis det skal være på denne måten (les: armene i bue over hodet) Uff..får tyne meg litt til, så blir det nok bra! ← Stivheten er alltid verst andre dagen, så gir den seg sakte men sikkert. Men det grusomt å være så stiv, håper du blir bedre snart. Her er det en ny dagbok du må komme innom: 2006 - Nytt år, Nye muligheter, Nå skal vi bli spreke og sunne dere! ← Takk for tips, klart jeg kommer! Du er flink til å trene Fru Fomle!! Jeg har vært dårlig på det feltet i det siste. Men tenkte å gå en lang tur imorgen, det gjør så godt. Skal komme snø her, så da skal jeg gå tur å synge I'm singing in the snow . Ha en fin lille nyttårsaften!! ← Skal ikke akkurat skryte på meg stor treningsiver siste måneden jeg heller. Men nå framover skal jeg være flink! Håper du får en fin tur, ikke verdens beste vær lenger. Ikke noe snø ennå, men kanskje senere i ettermiddag?
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #852 Skrevet 30. desember 2005 Godt å se at mange er på KG igjen, har savnet dere!! Gikk en tur i går ettermiddag sammen med minstepoden på sykkel. I begynnelsen så tråkket han sånn på at jeg måtte småløpe for å holde følge. Og på slutten måttejeg skyve han for da var han så sliten. Resultatet var en rygg som ga klar beskjed om at dette ville den ikke være med på. Heldigvis har jeg fått piller som virker super-bra, så ikke noe særlig vondt i dag. Men det blir ingen gå-tur i dag, venter med mer aktivitet til i morgen. Da jeg kom hjem fikk jeg liksom-migrene igjen.. Da var det ekstra hyggelig at en av våre kjære naboer drev på med sirkelsaga utover natta. 01.30 rømte jeg til gjesterommet, han hadde visst drevet på noen timer etter det også. Sånne folk gjør meg . I dag har vi være ute og handlet litt fyrverkeri + mat til i morgen. Får besøk av et vennepar. Uheldigvis så hadde vi ikke stor nok hjortestek igjen, så da blir det skinkestek istedet for. Kalkun hadde vi ikke lyst på.. Kjøpte også ny Skogstad-jakke til eldstepoden, den han har er helt utvasket og ikke særlig vanntett lenger. Nå får jeg snart hjelpe til å pakke noen flere kasser, det er en som går forbi her hvert 2.minutt og spør om jeg ikke snart er ferdig her.
Gjest Madeline Skrevet 30. desember 2005 #853 Skrevet 30. desember 2005 Det er et styr med all pakkingen i forbindelse med flytting. Da finner du ut hvor mye dere egentlig har, men det er en fin måte å få orden i sakene på.
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #854 Skrevet 30. desember 2005 (endret) Det er et styr med all pakkingen i forbindelse med flytting. Da finner du ut hvor mye dere egentlig har, men det er en fin måte å få orden i sakene på. ← Nå blir det til at vi pakker alt i esker. Så får vi ta sorteringen og det meste av kastingen når vi pakker opp. Nå har vi pakket 20 esker, og enda er det masse "unødvendig" som vi fint kan pakke og leve uten i mange uker.. Litt skuffet over at vi ikke har fått lasset med møbelsalg-kataloger ennå. Var på Skeidar i dag og fant et spsiebord som kanskje kan være aktuelt: Pesto spisebord Eller kanskje denne typen her som er litt røffere: Quattro spisebord Likte ikke stolene som hørte til det siste, men kan også tenke meg å kjøpe noen helt andre stoler uansett.. Endret 30. desember 2005 av Fru Fomle
Gjest Madeline Skrevet 30. desember 2005 #855 Skrevet 30. desember 2005 De linkene førte bare til forsiden hos Skeidar, men jeg fant bordene likevel. Jeg likte godt det første spisebordet.
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #856 Skrevet 30. desember 2005 Hmmm, linkene funker hos meg... Får prøve og endre på dem og se om det hjelper.
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #857 Skrevet 30. desember 2005 Legger ut bilder istedet jeg, må jo benytte muligheten. Psst Hannen, hvordan får du bildene midt inni teksten? Og i full størrelse?
@lfa Skrevet 30. desember 2005 #858 Skrevet 30. desember 2005 Jeg elsker eik heltre, så jeg likte helt klart det første best. :icon_razz: Linkene virker hvis man velger et varehus først.
Fru Fomle Skrevet 30. desember 2005 Forfatter #859 Skrevet 30. desember 2005 Jeg elsker eik heltre, så jeg likte helt klart det første best. :icon_razz: Linkene virker hvis man velger et varehus først. ← Jeg liker ogs veldig godt eik. Men nå ser det ut til at det kommer litt mørkere tresorter også. Ikke lett å velge. De har det andre i eik også, så litt røffere ut med den fasongen. Og hvis jeg får viljen min i stolveien og budsjettet tillater det tror jeg kanskjedet passer bedre. Viste noen stolforslag til Fomlemannen, de falt absolutt ikke i smak. Så vi får se hva det neder med tilslutt.
Gjest synseren Skrevet 30. desember 2005 #860 Skrevet 30. desember 2005 Synes begge spisebordene du har sett på var fine. To forskjellig stilarter. Jeg ville valgt det som passer til resten av interiøret. De hvite stoltrekkene er kanskje ikke best egnet til småbarn, men det kan jo hende du får de i andre farger også? Men du og Fomlemannen finner sikkert ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå