vixen Skrevet 23. desember 2005 #822 Skrevet 23. desember 2005 Ha en fin jul, Fru Fomle! Jeg tar "tidlig" ferie.
Gjest Madeline Skrevet 23. desember 2005 #823 Skrevet 23. desember 2005 Hvordan går det med hodepinen? Håper det går fort over .
Fru Fomle Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #824 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Ha en fin jul, Fru Fomle! Jeg tar "tidlig" ferie. ← God jul, vixen. Litt sent, men.. Hvordan går det med hodepinen? Håper det går fort over . ← Jeg gikk hjem og la meg istedet for å sitte de siste timene. Det hjalp! Endret 24. desember 2005 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 24. desember 2005 Forfatter #825 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Julaften!!! Tenk at endelig er dagen her! Jeg tar noen minutter på KG før Askepott-filmen begynner, har huset for meg selv for en stakket stund og alt er rolig og fredelig. Blir nok litt til-og-fra med filmen, litt som skal ordnes i matveien. Ønsker alle som stikker innom en riktig god og fredelig jul!!! Endret 24. desember 2005 av Fru Fomle
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #826 Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld!
Fru Fomle Skrevet 26. desember 2005 Forfatter #829 Skrevet 26. desember 2005 Takk LB, reddelinnea og LinKri! Innom en snartur, her går det unna om dagen. Kjenner jeg er litt sliten i dag, det tar på å være jule-ansvarlig i eget hus. Og i morgen er det jobb igjen... Heldigvis bare 2 dager, så er det mer fri.
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. desember 2005 #831 Skrevet 26. desember 2005 (endret) Ønsker deg en flott romjul! Endret 26. desember 2005 av ¤Escada¤
Fru Fomle Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #832 Skrevet 27. desember 2005 Takk det samme, ¤Escada¤! Så var det tilbake til jobb igjen. Egentlig litt avslappende . Kjenner jeg begynner å bli mettet på å ha besøk nå... Stygge tanker, men jeg kan ikke noe for det. Ikke det at vi har stresset så mye, men det er hele tiden mat som skal lages, bord som skal ryddes osv osv. Heldigvis at jeg har en engel til mann, hvis han ikke hadde hjulpet så mye til hadde jeg blitt sprø! Men nok klaging! Har vært veldig koselig også. Flott kaldt vær har det vært og det ser ut til å fortsette. Veldig fornøyd med "juleutbyttet"! Fikk Norrøna-jakke av Fomlemannen. Og dyna og puta jeg kjøpte til meg selv er bare en drøm. Eldstepoden var svært fornøyd med X-boxen, selv om det blir litt krangling med minstebroren som også vil være med å spille hele tiden... Og etter at resten av gjengen er i seng, så kjører jeg og mannen bil-løp. I dag har jeg lovet meg selv at jeg skal gjøre en skikkelig innsats her. Så jeg bør sette i gang.
vixen Skrevet 27. desember 2005 #833 Skrevet 27. desember 2005 God jul, vixen. Litt sent, men.. Jeg gikk hjem og la meg istedet for å sitte de siste timene. Det hjalp! ← Det er ikke for sent med julehilsen! Det er jo fortsatt romjul!
Fru Fomle Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #834 Skrevet 27. desember 2005 Det er ikke for sent med julehilsen! Det er jo fortsatt romjul! ← Koselig å se deg, vixen! Hatt en fin jul så langt?
vixen Skrevet 27. desember 2005 #835 Skrevet 27. desember 2005 Koselig å se deg, vixen! Hatt en fin jul så langt? ← Jepp, ikke gjort annet enn å kose meg jeg! Nå er jeg litt tilbake til hverdagen ettersom jeg sitter på jobb.
Fru Fomle Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #837 Skrevet 27. desember 2005 Jepp, ikke gjort annet enn å kose meg jeg! Nå er jeg litt tilbake til hverdagen ettersom jeg sitter på jobb. ← Jeg og er på jobb. Egentlig ganske deilig. Og vi er så mange på jobb her at jeg ikke tenker på at jeg kunne hatt fri. Og når jeg kommer hjem så står middagen klar på bordet - deilig! X-Box er gøy, har du kjøpt den nye? ← Nei, vi kjøpte den gamle siden den er så billig nå. Ungene er såpass små at jeg ikke ser store vitsen med å kjøpe en knalldyr maskin med masse finesser som ikke vil bli brukt på årevis... Og vi voksne bør helst ikke finne ut alt det kjekke som er mulig å gjøre med den heller. Får se om vi kanskje oppgraderer med større harddisk og sånn etterhvert.
Gjest Madeline Skrevet 27. desember 2005 #838 Skrevet 27. desember 2005 Og etter at resten av gjengen er i seng, så kjører jeg og mannen bil-løp. ← Kjekt med en gave som gleder hele familien. Det høres ut som du og mannen din har like mye glede av x-boxen som ungene . Kos deg i resten av romjula .
@lfa Skrevet 27. desember 2005 #839 Skrevet 27. desember 2005 Vi har også den gamle, men må jo innrømme at jeg har lyst på den nye. Her er det jeg som er mest ivrig når det gjelder nye duppeditter... Vel, H@nnsauen er kanskje like ivrig han også.... De synker forhåpentligvis i pris etter hvert... :icon_smile:
Fru Fomle Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #840 Skrevet 27. desember 2005 Kjekt med en gave som gleder hele familien. Det høres ut som du og mannen din har like mye glede av x-boxen som ungene . ← Ja, gaven var valgt med omhu! Håper du koser de du og! Vi har også den gamle, men må jo innrømme at jeg har lyst på den nye. Her er det jeg som er mest ivrig når det gjelder nye duppeditter... Vel, H@nnsauen er kanskje like ivrig han også.... De synker forhåpentligvis i pris etter hvert... :icon_smile: ← Den nye er ganske dyr ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå