Gjest Gitte Skrevet 22. desember 2005 #801 Skrevet 22. desember 2005 Hvorfor har ingen feiret 40 sider her?? :kys_2:
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #802 Skrevet 22. desember 2005 Hvorfor har ingen feiret 40 sider her?? :kys_2: ← Litt i seneste laget kanskje? Men jeg tar gjerne en liiiiten jeg.
Gjest Gitte Skrevet 22. desember 2005 #804 Skrevet 22. desember 2005 joda, men håpet kanskje den ble lagt nederst på side 40 da
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #805 Skrevet 22. desember 2005 :pippi: ← Så her kan du feste, men ikke hos deg selv? Bare koselig det altså!! joda, men håpet kanskje den ble lagt nederst på side 40 da ← Aldri godt å vite det nei... Nå er jeg trøtt! Fortsetter søvnmangelen nå kommer jeg til å sovne kl. 17 på julaften.
vixen Skrevet 22. desember 2005 #806 Skrevet 22. desember 2005 Så her kan du feste, men ikke hos deg selv? Bare koselig det altså!! Fant ut at jeg har tid til det meste... Bare å ikke sove så ordner det seg.
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #807 Skrevet 22. desember 2005 Fant ut at jeg har tid til det meste... Bare å ikke sove så ordner det seg. ← Hørtes slitsomt ut!
vixen Skrevet 22. desember 2005 #808 Skrevet 22. desember 2005 Hørtes slitsomt ut! ← Sånn er livet mitt om dagen...
Fru Fomle Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #809 Skrevet 22. desember 2005 Sånn er livet mitt om dagen... ← Snakket med Fomlemannen nettopp. Mormoren hans er havnet på sykehus, kan være slag. Vet ikke så mye ennå, ut fra sms fra svigermor virket det ikke så veldig alvorlig. Men likevel.
@lfa Skrevet 22. desember 2005 #810 Skrevet 22. desember 2005 Uff... håper det ikke er alvorlig... Trist er det jo uansett, hun må vel ligge på sykehuset i jula nå...?
Gjest Madeline Skrevet 22. desember 2005 #811 Skrevet 22. desember 2005 Det var trist med bestemora til Fomlemannen. Håper det går bra med henne. Det er typisk at slikt skal skje rett opp i jula, men dette er den møkeste og kaldeste tiden på året. Det er mange gamle som får problemer da dessverre.
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #814 Skrevet 23. desember 2005 Uff... håper det ikke er alvorlig... Trist er det jo uansett, hun må vel ligge på sykehuset i jula nå...? ← Det var trist med bestemora til Fomlemannen. Håper det går bra med henne. Det er typisk at slikt skal skje rett opp i jula, men dette er den møkeste og kaldeste tiden på året. Det er mange gamle som får problemer da dessverre. ← Takk skal dere ha. Ser heldigvis ikke ut til å være så alvorlig. Da svigermor fant henne i går formiddag kunne hun ikke snakke og halve fjeset var lammet. Men allerede om kvelden da de besøkte henne på sykehuset var hun mye bedre. Ingen lammelser, kunne snakke og husket alt sammen. Nå var ingen spesialister på jobb i går ettermiddag, så vi får ikke vite noe helt sikkert før de har sett på henne i dag. Men det virker jo bra. Jeg regner jo med at hun blir liggende over jul på sykehus, men i dagens helsesystem så vet en aldri. Når sykehuset ligger 2 timers kjøring fra der de bor så blir det jo også ganske mye ekstra for familien hennes med besøk etc. Hun skulle egentlig hatt besøk av sønnen og tre tenåringsunger i jula, mulig det er stresset rundt det som har gjort utslaget.. Hvis hun blir liggende utover i jula så regner jeg med at vi også reiser oppover og besøker henne. Men det får vi ta som det kommer. Tittei, her kommer postmannen. ← Tuuusen takk, @lfa!! Nå fikk jeg litt julestemning her igjen. God jul, fru Fomle! ← God jul til deg og LoisLane, hyggelig du stikker innom!
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #815 Skrevet 23. desember 2005 Urk, tror jeg har fått liksom-migrene anfall igjen. Etter lunsj i går fikk jeg akutt vondt i hodet. Da jeg kom hjem la jeg meg en times tid, men ble ikke bedre. Ble kvalm også, så jeg køyet tidlig. Men hodepinen er der fremdeles i dag... Dette gjorde at jeg var sur og sint i hele går.. Heldigvis er det ikke så mye på programmet i dag. Men skal være på jobb til over 1/2 5 for da kommer foreldrene mine med båten. Handlet melk og brød på vei til jobb i dag, regnet med at det kunne være greit å være tidlig ute... Og Fomlemannen er utstyrt med en handleliste også. Tror vi har mat nok for å fø en liten hær i en måned. Og vi skal være 4 voksne og 2 barn i 3 dager...
vixen Skrevet 23. desember 2005 #816 Skrevet 23. desember 2005 Urk, tror jeg har fått liksom-migrene anfall igjen. Etter lunsj i går fikk jeg akutt vondt i hodet. Da jeg kom hjem la jeg meg en times tid, men ble ikke bedre. Ble kvalm også, så jeg køyet tidlig. Men hodepinen er der fremdeles i dag... Dette gjorde at jeg var sur og sint i hele går.. ← Håper du snart blir bra!
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #817 Skrevet 23. desember 2005 Håper du snart blir bra! ← Takk! Vi sliter visst alle med et eller annet!
Gjest Gitte Skrevet 23. desember 2005 #818 Skrevet 23. desember 2005 Glade jul hellige jul engler daler ned i skjul Hit de flyver med paradisgrønt; hvor de ser hva for Gud er skjønt, lønnlig i blant oss de går lønnlig i blant oss de går Håper du føler deg bedre snart frøken fomle
Fru Fomle Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #820 Skrevet 23. desember 2005 Englekor! Så flott! Sitter og venter på pizza til lunsj i dag, skikkelig julestemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå