Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yippiiii!!! :hoppe:

*tar bare en, veldig høflig i dag*

Gjest Madeline
Skrevet

Jasså, har dere tid til å sitte her og spise sjokolade? Har dere ikke noen juleforberedelser som skulle vært gjort? Siden jeg er så godt som ferdig med forberedelsene (utenom det som jeg må gjøre på lille-julaften) så kan jeg overta sjokoladen mens dere setter i gang med jobbingen :sjarmor:.

Skrevet
Jasså, har dere tid til å sitte her og spise sjokolade? Har dere ikke noen juleforberedelser som skulle vært gjort? Siden jeg er så godt som ferdig med forberedelsene (utenom det som jeg må gjøre på lille-julaften) så kan jeg overta sjokoladen mens dere setter i gang med jobbingen :sjarmor:.

snill du er da!! :ler: Jaja, du får kose deg med resten(e)...

Gjest Madeline
Skrevet
snill du er da!!  :ler: Jaja, du får kose deg med resten(e)...

:overrasket: Restene??? Er det bare smuler igjen til meg når jeg kommer innom :grine: .

Skrevet
:overrasket: Restene??? Er det bare smuler igjen til meg når jeg kommer innom  :grine: .

Sorry! :sjenert: Skal ut og handle mer i kveld og ta med i morgen.

Gjest Madeline
Skrevet
Sorry!  :sjenert: Skal ut og handle mer i kveld og ta med i morgen.

Det går nok bra uten også. Jeg har et lager med div julegodt liggende her til jul og nyttår så det blir vel mer enn nok usunne saker på meg :sjenert: .

Skrevet
Det går nok bra uten også. Jeg har et lager med div julegodt liggende her til jul og nyttår så det blir vel mer enn nok usunne saker på meg  :sjenert: .

KG-snop er jo greit i så måte! ;)

Gjest Madeline
Skrevet
KG-snop er jo greit i så måte!  ;)

:ler: Ja, det er vel temmelig kalorifattig.

Skrevet
:overrasket: Restene??? Er det bare smuler igjen til meg når jeg kommer innom  :grine: .

unnskyld da.. men de var såå gode :forvirret:

Skrevet

Skal ikke si hvor mange jeg har spist selv. :sikle:

*trille ut igjen*

Skrevet

Jeg måå rydde nå, men plutselig virka KG veldig fristende :sjarmor:

Synes jeg har hørt noe lignende før et sted...

Gjest Madeline
Skrevet
Og jeg tok bare.. *telle*... oi.. :plystre:

Skal ikke si hvor mange jeg har spist selv. :sikle:

*trille ut igjen*

Jeg burde tenkt meg at det var tomt siden dere var her. Ja, ja, jeg fikk trøstepremie etter grøt-med-mandel-i- middagen i dag :sjarmor:.

Skrevet
Synes jeg har hørt noe lignende før et sted...

Neeei... :ler:

Jeg burde tenkt meg at det var tomt siden dere var her. Ja, ja, jeg fikk trøstepremie etter grøt-med-mandel-i- middagen i dag :sjarmor:.

Marsipangris? Som skapt for å deles? ;) Gratla da. Oi, må huske og handle inn det til julaften!

Skrevet

Nå anser jeg gavehandlingen som avsluttet. :) Dvs, jeg skal bestille truger til min mor på nettet, men hun får bare et bilde av dem på julaften. ;) Og Fomlemannens presanger er godt gjemt bort. :sjarmor: Har fått penger av svigers vi skal handle gaver for også, men vi får se hva vi orker før julaften.. De kunne godt ha kommet med et noen uker før enn nå i siste liten. :forvirret:

Var på Helgøs og handlet fenalår + diverse skinke og oster. Det ble over 800 kr. :overrasket: Det koster å feire jul, slipper adskillig lettere når vi reiser "hjem" til omtrent ferdig dekket bord. Og nå er Fomlemannen nede med den første handlelista, så får vi ta det litt etter litt.

Gjest Madeline
Skrevet (endret)
Neeei...  :ler:

Marsipangris? Som skapt for å deles?  ;) Gratla da. Oi, må huske og handle inn det til julaften!

Det var ingen marsipangris. Ungene er ikke så glad i det. Derfor var det en en stor melkesjokolade i 1. premie og små til trøstepremie.

Spiser dere grøt med mandel i på julaften? Det hadde ikke vært aktuelt her. Vi er ikke spesielt glade i grøt noen av oss.

Endret av Hannen
Gjest synseren
Skrevet

Spiser dere grøt med mandel i på julaften? Det hadde ikke vært aktuelt her. Vi er ikke spesielt glade i grøt noen av oss.

Vi spiser riskrem med mandel på julaften. Ingen jul uten..:sikle:

Skrevet

Innom med en klem til deg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...