vixen Skrevet 16. desember 2005 #741 Skrevet 16. desember 2005 Kjenner meg så godt igjen! Nå begynner håret mitt og få såpass lengde at det er lettere å ha kontroll på. Er verst i perioden fra ørehøyde og ned til skulderhøyde, da er det helt bananas.← Samme her! Har såååå lyst til å klippe meg kortere, men vet det blir et mareritt uten like.. Dessuten hjelper det ikke å rette det med tang heller. Litt fuktig luft så er alt krus og krøll og fall og tullball..
Fru Fomle Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #742 Skrevet 16. desember 2005 Litt bedre nå! Er bare så fryktelig lei av å kjede meg på jobb.. Jeg er ferdig med julekortene!!!!! :hoppe: En stooor bør har lettet fra mine skuldre, i morgen bærer det på Posten med det som skal sendes! *puste lettet ut*
Gjest synseren Skrevet 16. desember 2005 #743 Skrevet 16. desember 2005 Sikkert en god følelse å være ferdig med julekortene. Bra jobba!! Merker at det er mer arbeid med kort hår enn langt. Våkner ofte opp med håret til alle kanter og det eneste som hjelper da er å vaske det . Har du derimot langt hår så henger det bare der, det er myye lettere å holde. Men jeg trives bedre med kort hår så da får jeg finne meg i ekstra-arbeidet. Ha en god natt!!
Fru Fomle Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #744 Skrevet 17. desember 2005 til deg synseren! I dag har jeg vært på posten og sendt all juleposten, og nå har vi vasket og ryddet det meste av huset. Podene skal til frisør litt senere, det trengs virkelig... I går kveld tok de på seg nisse-pyjamasene jeg kjøpte her tidligere, de ble så søte at! Nå sitter jeg og laster ned litt julemusikk her og. Finner ikke noe særlig norske sanger, heldigvis har jeg kjøpt en norsk jule-CD. Må jo være litt patriotisk. I kveld skal vi ha barnevakt og ut på julebord. Ingen av oss har særlig lyst til å gå, men det blir sikkert koselig. Heldigvis litt mer opplagt enn jeg har vært de siste dagene, stress-tåka er i ferd med å lette litt!
Gjest Madeline Skrevet 17. desember 2005 #745 Skrevet 17. desember 2005 Podene skal til frisør litt senere, det trengs virkelig... ← Det trenger poden min også, men tror du han vil det? Neida . Han er 13 år og skal bestemme det selv. Han synes det er tøft med langt hår. Nå er ikke det noe problem for meg så da får han bare spare i veg. Vi sparer da frisørutgiftene .
Fru Fomle Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #746 Skrevet 17. desember 2005 Det trenger poden min også, men tror du han vil det? Neida . Han er 13 år og skal bestemme det selv. Han synes det er tøft med langt hår. Nå er ikke det noe problem for meg så da får han bare spare i veg. Vi sparer da frisørutgiftene . ← Ja, økonomisk er jo hårmoten for tiden! Ser at mange gutter på eldstemanns alder har skikkelig langt hår, men det nytter ikke for han som har "stålull-hår". Har kjøpt en megadyr shampo til han som har funket bra før, så nå blir det forhåpentligvis bra til jul. Nå skal jeg okkupere badet en stund.
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #747 Skrevet 18. desember 2005 Bare innom for å ønska deg en flott start på uko imorra..
Gjest synseren Skrevet 18. desember 2005 #748 Skrevet 18. desember 2005 Hadde dere det gøy på julebordet? Nyskjerrig
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #751 Skrevet 20. desember 2005 Bare innom for å ønska deg en flott start på uko imorra.. ← Takk, ¤Escada¤! Hadde dere det gøy på julebordet? Nyskjerrig ← Jo, det var helt greit. Stod i vinterhagen i 45 min med musserende før vi satte oss til bords. Og der ble vi sittende resten av kvelden. Heldigvis havnet jeg ved siden av stort sett omgjengelige mennesker. Så da ble det en koselig kveld. Litt kjipt da vi skulle hjem, en eeeevighet å vente på drosjen. Begynte å ringe litt før 1/2 1, var hjemme 2.15... Hei på deg Hatt en fin helg? ← Fornøyd med helgens innsats, litt trøtt om søndagen bare. ← tilbake! Hyggelig dere holder liv i boka mi når jeg ikke makter det selv. til dere for det!!!!
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #752 Skrevet 20. desember 2005 Føler jeg nå har sånn passe kontroll på juleforberedelsene. Etter et lettere anfall av panikk i går kveld der jeg var sikker på at alt går rett i dass ser jeg nå litt lysere på tilværelsen. Handlelista er påbegynt og jeg skal ut og handle diverse digg i dag. Pluss presang til mannen, den har jeg utsatt til i siste liten siden jeg vet hva jeg skal kjøpe... Sikkert ikke så veldig lurt. Og nå er jeg blitt litt i tvil også, står mellom to ting. Godt begge kan kjøpes i samme butikk. Fikk presang fra jobben her også i dag, de er så snille som gir meg presang selv om jeg ikke er ansatt. Fikk en flaske rødvin + konfekt.
Gjest Gitte Skrevet 20. desember 2005 #753 Skrevet 20. desember 2005 Deilig å ha litt kontroll da Jeg har ikke kontroll i det hele tatt, så her må jeg bare stå på.. Rødvin og konfekt kommer vel alltid godt med det..? Om ikke annet kan du gi det til noen andre i julegave hihi..
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #754 Skrevet 20. desember 2005 Kontroll og kontroll, det varer vel til jeg kommer på neste ting jeg har glemt å tenke på. Og rødvinen og konfekten tar jeg selv!
Gjest Gitte Skrevet 20. desember 2005 #755 Skrevet 20. desember 2005 hehe er som regel sånn.. glad jeg ikke har et helt hus og unger å tenke på ihvertfall. det lille jeg har holder.. og min kjære er jo forsåvidt omtrent som en unge, men nok om det.. Jeg måå rydde nå, men plutselig virka KG veldig fristende Kan jeg få en sjokoladebit eller..?
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #756 Skrevet 20. desember 2005 Kan jeg få en sjokoladebit eller..? ← Hadde egentlig tenkt å spare den til julaften, men en liten bit kan du vel få. Værsågod!
Gjest Gitte Skrevet 20. desember 2005 #757 Skrevet 20. desember 2005 Tusen takk :-D *sniker til seg et par biter til i smug*
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #758 Skrevet 20. desember 2005 Tusen takk :-D *sniker til seg et par biter til i smug* ← Hva??!!! *daske Gitte på hånden*
@lfa Skrevet 20. desember 2005 #759 Skrevet 20. desember 2005 Kan jeg være så snill og få en sjokoladebit jeg også? *lært fra forrige gang*
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #760 Skrevet 20. desember 2005 Kan jeg være så snill og få en sjokoladebit jeg også? *lært fra forrige gang* ← Ja, nå har jeg jo begynt å spise selv... Ta mens det ennå er noe igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå