Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Hvor blir det av innlegg nr. 2000 da, Fru Fomle? *venter meget utålmodig*

Skrevet

*rensker stemmen*

Velkommen til 2000-innleggs fest!!

Nå har jeg brukt ettermiddagen på å rydde og vaske her inne. Jeg har også bakt kaker, Andrea-kaker! Værsågo og forsyn dere!!! ;)

Har pyntet meg i min fineste stas :nissekonekyss: og er klar for en aldri så liten :perebrus:!

Skrevet
Jeg tyvstartet jeg... :sjenert:

Helt i orden det vet du! :kose: Bedre å feire på forskudd enn alltid etterpå som jeg gjør. :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Gratulerer med 2000 innlegg. Du har jo både bakt og pyntet :klem: . *gomler Andrea kake* :perebrus::hoppe::danse::digge::perebrus::tommel:

Skrevet
Blir litt ivrig når det er snakk om fest... :sjenert:

:ler:

Gratulerer med 2000 innlegg. Du har jo både bakt og pyntet  :klem: . *gomler Andrea kake* :perebrus::hoppe::danse::digge::perebrus::tommel:

Tuuusen takk! Andrea-kaker er mine favoritt-julekaker så i kveld skal jeg kose meg. :sjarmor:

:perebrus::danse::nissekonekyss::perebrus::danse::nissekonekyss:

Skrevet
Hva slags kaker er egentlig Andrea-kaker :sjenert:?

Lurer jeg også på?

Skrevet

Andrea-kaker er en sort småkaker som bare er :sikle:. Har fått oppskriften av en venninne så jeg vet ikke om Andrea-kaker er det riktige navnet eller om det bare er "opphavskvinnen" hun har fått oppskriften fra.. Ruller ut pølser som trykkes flate og stekes. Deles opp i småkaker mens de er varme. Best når jeg klarer å få de litt småseige, smaken minner litt om karamell egentlig. Skikkelige kaloribomber. :ler:

Skrevet
:klem:

:vinke: 

Var ikke meningen å overse dere altså, var så travelt opptatt med forberedelse til fest. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Karamellsmak høres godt ut. *tar noen kaker til*

Skrevet
Karamellsmak høres godt ut. *tar noen kaker til*

Ja værsågod. Jeg har spist så mange at jeg er småkvalm. ;)

Egentlig skulle jeg ha skrevet ferdig noen julekort nå. Som skulle vært gjort i helgen, men som gikk i vaksen på grunn av mangel på sølvpenn. Korrigert: Sølvpenn som fungerer. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet
Ja værsågod. Jeg har spist så mange at jeg er småkvalm.  ;)

Egentlig skulle jeg ha skrevet ferdig noen julekort nå. Som skulle vært gjort i helgen, men som gikk i vaksen på grunn av mangel på sølvpenn. Korrigert: Sølvpenn som fungerer.  :sjenert:

Bra, da kan du være her på KG ;) .

Skrevet
Nå går du glipp av festen min :grine:.

Var det en 5-minutters fest? ;)

Skrevet
Bra, da kan du være her på KG  ;)  .

Jeg har faktisk benyttet tiden godt og skrevet 5 julekort! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...