Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slanke en ett-åring... Ja, det var jo jammen et smart råd. :roll:

Fatter ikke hvorfor den vekstkurven er så sabla viktig. Min t@ss har ligget over den kurven hele veien og jeg har ikke hørt annet enn hvor laaaaang han er og så raaaart det er siden jeg ikke akkurat er så veldig høy selv. :roll:

Må foressten si at du holder deg innmari godt, alderen til tross. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slanke en ett-åring... Ja, det var jo jammen et smart råd.  :roll:

Fatter ikke hvorfor den vekstkurven er så sabla viktig. Min t@ss har ligget over den kurven hele veien og jeg har ikke hørt annet enn hvor laaaaang han er og så raaaart det er siden jeg ikke akkurat er så veldig høy selv.  :roll:

Helsesøstre er rare dyr! ;)

Må foressten si at du holder deg innmari godt, alderen til tross.  :ler:

Tusen takk! :bukke: Har lært meg noen triks vet du. ;)

:wow:  :wow:

Jasså, fikk du deg en god grunn til å se på Politiagentene du også  :ler: ?

Flere som liker Church her ja!! :sjarmor:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nettopp topp 10 og jeg ligger på 3.plass! :overrasket: Har jo ikke vært her inne før i dag jo.. :sjenert::ler:

I dag har vi hatt innedag, været er grått og trist og kjedelig. Eldstemann har vært hos en kompis, mens vi andre har hatt litt juleverksted. :) Jeg laget bla ferdig 4 smånisser i et pakkesett fra Panduro jeg har hatt liggende. Det var en grunn til at jeg ikke orket å lage flere enn 2 i fjor, fy søren for et pirkearbeid. :forvirret: Men fine ble de da til slutt. :sjarmor: Minstemann har limt sammen ispinner til blyantholder + en boks. De ble også malt, og er nå klar til å pakkes inn til besteforeldrene. De blir jo kjempeglade for sånt. ;)

Fikk endelig jule-sengesettet jeg bestilte for en eeevighet siden, får vel vente til neste helg før vi legger dem på tenker jeg. Var også to linpute-trekk i pakken jeg helt hadde glemt jeg hadde bestilt. Så nå må jeg få tak i innerputer en dag...

Hmm, kanskje jeg skulle gå meg en tur for å få litt frisk luft i dag. Blir ganske sløv av å sitte inne sånn. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Sjekket nettopp topp 10 og jeg ligger på 3.plass!  :overrasket: Har jo ikke vært her inne før i dag jo..  :sjenert:  :ler:

*sjekker topp 10* Phu, jeg er ikke inne på lista i det hele tatt.

Du er flink som ble ferdig med 4 nisser. Slikt pirkearbeid tror ikke jeg er noe for meg. Har du noe bilde av nissene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og titter litt jeg.. :sjenert:

Så koselig med juleverksted da! Sambo og jeg fikk noen tuper med glitter vi kunne skrive med. Så nærmeste jeg kommer juleverksted, er å lage julekort :ler: Får prøve å være litt mer kreativ neste år...

HA en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til alle som har vært innom!

Sitter på jobb nå, så har ikke tid til store oppdateringen. Kommer sterkere tilbake i kveld håper jeg. ;)

Måtte bare berette at jeg kjøpte julepresang til meg selv i går, fra foreldrene mine. Hva jeg kjøpte? Ny dyne og pute. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...