Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru Fomle, har du lagt deg?

Du får ikke sove så tidlig :sur:.

Sover ikke.... enda. Men må snart ta tabeletten min, og vet jeg ikke helt hvordan det går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du :klem:.

Jezzz! :sjarmor: Ble sittende og se på Maria Arredondo, syntes ikke nor særlig om versjonen hennes av En stjerne skinner i natt. Nydelig sang, men ikke slik hun sang den. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Sover ikke.... enda. Men må snart ta tabeletten min, og vet jeg ikke helt hvordan det går.  ;)

:overrasket: Høres ut som jeg er på besøk på gamlehjemmet jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Jezzz!  :sjarmor: Ble sittende og se på Maria Arredondo, syntes ikke nor særlig om versjonen hennes av En stjerne skinner i natt. Nydelig sang, men ikke slik hun sang den.  :sjenert:

Så du Politiagentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Høres ut som jeg er på besøk på gamlehjemmet jo.

:ler: Ja det stemmer det. Egentlig er jeg en 75 år gammel mann med prostata-problemer. :sjarmor:

Så du Politiagentene?

Jaaaa. Nå får de snart slutte å trekke ut den utpressings-historien med Luke. Vil ha litt action. :sur:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
:ler: Ja det stemmer det. Egentlig er jeg en 75 år gammel mann med prostata-problemer.  :sjarmor:

:overrasket:

Jaaaa. Nå får de snart slutte å trekke ut den utpressings-historien med Luke. Vil ha litt action.  :sur:  ;)

Det irriterer meg også. Kutt ut alt det tullet med Luke og gi oss mer av Church :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk Gitte og la seg?

Skulle hun ikke kjøre og hente typen da?

Tror jeg trekker årene inn snart jeg også. Det er noen som blir litt sjalu på KG :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline

Tror jeg trekker årene inn snart jeg også. Det er noen som blir litt sjalu på KG :sjenert:

Da får du pleie mannen din litt også. Min kommer ikke hjem fra jobb før om 1,5 time :(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...