Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #641 Del Skrevet 9. desember 2005 Der var du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #642 Del Skrevet 9. desember 2005 Fru Fomle, har du lagt deg? ← Du får ikke sove så tidlig . ← Sover ikke.... enda. Men må snart ta tabeletten min, og vet jeg ikke helt hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 9. desember 2005 Der var du . ← Jezzz! Ble sittende og se på Maria Arredondo, syntes ikke nor særlig om versjonen hennes av En stjerne skinner i natt. Nydelig sang, men ikke slik hun sang den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #644 Del Skrevet 9. desember 2005 Sover ikke.... enda. Men må snart ta tabeletten min, og vet jeg ikke helt hvordan det går. ← Høres ut som jeg er på besøk på gamlehjemmet jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #645 Del Skrevet 9. desember 2005 Jezzz! Ble sittende og se på Maria Arredondo, syntes ikke nor særlig om versjonen hennes av En stjerne skinner i natt. Nydelig sang, men ikke slik hun sang den. ← Så du Politiagentene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #646 Del Skrevet 9. desember 2005 Fru Fomle du er inne på topp 10 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 9. desember 2005 Høres ut som jeg er på besøk på gamlehjemmet jo. ← Ja det stemmer det. Egentlig er jeg en 75 år gammel mann med prostata-problemer. Så du Politiagentene? ← Jaaaa. Nå får de snart slutte å trekke ut den utpressings-historien med Luke. Vil ha litt action. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #648 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Fru Fomle du er inne på topp 10 . ← Neeeeeei!!!!!! Men du leder. Soleklart! Endret 9. desember 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #649 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja det stemmer det. Egentlig er jeg en 75 år gammel mann med prostata-problemer. Jaaaa. Nå får de snart slutte å trekke ut den utpressings-historien med Luke. Vil ha litt action. ← Det irriterer meg også. Kutt ut alt det tullet med Luke og gi oss mer av Church . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 9. desember 2005 Det irriterer meg også. Kutt ut alt det tullet med Luke og gi oss mer av Church . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #651 Del Skrevet 9. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #652 Del Skrevet 9. desember 2005 Oh yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #653 Del Skrevet 9. desember 2005 Jasså så du liker barske mannfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #654 Del Skrevet 9. desember 2005 Jasså så du liker barske mannfolk? ← Ja, jeg liker mye jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #655 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Har Gitte dratt uten og si fra til oss? Endret 9. desember 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 9. desember 2005 Gikk Gitte og la seg? ← Skulle hun ikke kjøre og hente typen da? Tror jeg trekker årene inn snart jeg også. Det er noen som blir litt sjalu på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #657 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror jeg trekker årene inn snart jeg også. Det er noen som blir litt sjalu på KG ← Da får du pleie mannen din litt også. Min kommer ikke hjem fra jobb før om 1,5 time . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #658 Del Skrevet 9. desember 2005 Da får du pleie mannen din litt også. Min kommer ikke hjem fra jobb før om 1,5 time . ← Tror han sover allerde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #659 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror han sover allerde! ← Jammen, da kan du jo være her en stund til da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 9. desember 2005 Jammen, da kan du jo være her en stund til da . ← Joooo, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå