Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Det må være det verste jeg har hørt, syns det er ille at 11-12åringer slanker seg, men å slanke en ett-åring fordi den er noe tyngre enn "normalen".. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest synseren

Det høres helt sykt ut å skulle slanke babyer. Slankehysteriet har gått for langt...

Så kjekt at 4 åringen viste seg fra sin god side på helsekontrollen ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at 4 åringen viste seg fra sin god side på helsekontrollen  ;).

Ja, det er ingen selvfølge. ;)

Nå har jeg laget pepperkakedeig, så det blir litt baking i helga. :hoppe: Laget en brøddeig i samme slengen, har jo blitt skikkelig inspirert i dag. ;)

Burde begynne på julekortene, men det frister ikke så mye... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Burde begynne på julekortene, men det frister ikke så mye...  :sjenert:

Forstår deg godt jeg. Jeg gledet meg ikke til å ta fatt på julekortene jeg heller, men nå er de heldigvis sendt. Hvor mange kort skal du skrive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg. Jeg gledet meg ikke til å ta fatt på julekortene jeg heller, men nå er de heldigvis sendt. Hvor mange kort skal du skrive?

Det blir vel rundt 30. Skal bare skrive kort tekst på mange, men til noen som vi ser sjelden så må det litt mer til. Målet er å bli ferdig i løpet av helgen, får se hvordan det går. :forvirret: 5 i kveld kanskje, så jeg kommer igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Det blir vel rundt 30. Skal bare skrive kort tekst på mange, men til noen som vi ser sjelden så må det litt mer til. Målet er å bli ferdig i løpet av helgen, får se hvordan det går.  :forvirret: 5 i kveld kanskje, så jeg kommer igang.

Jeg hadde "bare" 22 kort. Noen få kunne jeg skrive ganske korte hilsener på, men de fleste ble tettskrevne. Lykke til med skrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde "bare" 22 kort. Noen få kunne jeg skrive ganske korte hilsener på, men de fleste ble tettskrevne. Lykke til med skrivingen.

Takk! :) Nå har jeg iallefall tatt de ut av skuffen så de kan ligge på bordet og gi meg dårlig samvittighet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Takk!  :) Nå har jeg iallefall tatt de ut av skuffen så de kan ligge på bordet og gi meg dårlig samvittighet...  ;)

Dytt de litt nærmere mannen din så kanskje han skriver de for deg :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
OK, nå får jeg ikke lov å være på KG før jeg har skrevet 5 kort. Får begynne med noen lette noen!  :sjarmor:

Du får skrive fort da slik at du snart er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg ikke helt forstår her, er at du alltid ignorerer alle innleggene mine.. :tristbla: Får kanskje skrive litt mer interessant og innsiktsfullt snart jeg da.. *sukk*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline
Det jeg ikke helt forstår her, er at du alltid ignorerer alle innleggene mine..  :tristbla: Får kanskje skrive litt mer interessant og innsiktsfullt snart jeg da.. *sukk*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår her, er at du alltid ignorerer alle innleggene mine..  :tristbla: Får kanskje skrive litt mer interessant og innsiktsfullt snart jeg da.. *sukk*

Har jeg ignorert deg??? Beklager altså, det var virkelig ikke meningen... :sjenert: Lover å aaaaldri gjøre det mer. Vær så snill og tilgi meg!!!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...