Fru Fomle Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 7. desember 2005 Noen har nese for god business. Jeg har det i fingrene. Nei, nå.... film! ← Ja, det burde ikke være noe problem for deg å starte egen bizniss! Heyheyhey!! Gratulerer så kjempemye med fulltreffer!! Og du som var nervøs.. 175' over takst er jo utrolig bra!!! :hoppe: ← Nesten litt flaut faktisk.. Wooow! KJEMPE BRA! Nå er dere vel fornøyde tenker jeg Nå kan du kjøpe gullhåndtak på alle dørene ← Gullhåndtak var vel kanskje å trekke det litt langt, men Har det blitt noen feiring enda? ← Nei, egentlig ikke. Hadde med kake på jobb i dag, men det er den eneste. I kveld har jeg vært 3 timer på møte i barnehagen , så jeg har ikke fått gjort noenting av det jeg hadde tenkt.. I morgen skal jeg til hudpleie rett etter jobb og på kvelden skal jeg ha juleverksted med barselgruppa. Så her går det i 100.. Kanskje vi får lagt inn litt feiring til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. desember 2005 #602 Del Skrevet 7. desember 2005 Dere har jo god grunn til å feire, men det kan nok være lurt og vente til en dag det ikke er fullt program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #603 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare innom og dniker litt eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #604 Del Skrevet 7. desember 2005 Dere har jo god grunn til å feire, men det kan nok være lurt og vente til en dag det ikke er fullt program. ← Ja, jeg er ganske slått ut akkurat nå... Tror jeg får finne loppekasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 7. desember 2005 Bare innom og dniker litt eg... ← Bare kjekt du stikker innom ¤Escada¤. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. desember 2005 #606 Del Skrevet 7. desember 2005 Skal du legge deg alt a?3 timer i barnehagen høres ut som den perfekte kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #607 Del Skrevet 8. desember 2005 Skal du legge deg alt a?3 timer i barnehagen høres ut som den perfekte kveld.. ← ....NOT! Det er hyggelige møter, men når de trekker sånn ut blir jeg litt lei.. Og jeg er ikke noe nattdyr akkurat. Og ingen morgenfugl heller egentlig. Nå sitter jeg og venter på at jeg og minstemann kan gå på helsestasjonen på 4-års kontroll. Kjenner jeg ungen rett så slår han seg fullstendig vrang og nekter å gjøre noenting der nede.. Alltid like festlig! Har prøvd å forberede han i flere uker, så jeg krysser fingrene for at han ikke blir helt krakilsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. desember 2005 #608 Del Skrevet 8. desember 2005 Trøst deg med at min mamma hadde samme problemet, med meg Jeg gikk ifra søte lille jenta, til vesle fæle monsteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 8. desember 2005 #609 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvordan gikk det på helsestasjonen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #610 Del Skrevet 8. desember 2005 Trøst deg med at min mamma hadde samme problemet, med meg Jeg gikk ifra søte lille jenta, til vesle fæle monsteret ← Ja, det er nok arvelig. Hvordan gikk det på helsestasjonen i dag? ← Det gikk faktisk utrolig fint! Heldigvis! Følger sin vekstkurve og ser godt. Så nå er det 1 1/2 år til neste gang, da er det førskole-sjekk. Fikk litt angst ved at det bare er 1 1/2 år til minstemann begynner på skolen. Hudpleie er hærlig! Huden min var supertørr og hadde veldig godt av en skikkelig fuktbehandling. Nå har jeg bestilt frisørtime neste onsdag og så er denne kroppen klar for julefeiring. Nå kommer snart besøket til juleverksted så jeg får gjøre de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. desember 2005 #611 Del Skrevet 8. desember 2005 Trøst deg med at min mamma hadde samme problemet, med meg Jeg gikk ifra søte lille jenta, til vesle fæle monsteret ← Eller du kan ende som mamman min gjorde, jeg var et monster når jeg ble født, og er det enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. desember 2005 #612 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 8. desember 2005 #613 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg var visst heller ikke så veldig nusselig hos helsesøster.... Men til mitt forsvar, så var ikke helsesøster så veldig nusselig hun heller.... Hudpleie høres herlig ut. :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #614 Del Skrevet 9. desember 2005 Gooooooooood moooooooooooorgen *trallalla, trallala* Her kommer jeg uthvilt og med masse energi til en forandring. (la meg tidlig i går ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 9. desember 2005 Gooooooooood moooooooooooorgen *trallalla, trallala* Her kommer jeg uthvilt og med masse energi til en forandring. (la meg tidlig i går ) ← Heldig du da.... Jeg er dett i desa og hodet verker, og jeg som trodde den dumme forkjølelsen var gitt seg. Ble ikke mye juleverksted i går, vi satt i sofaen og skravla istedet. @lfa: Helsesøsteren jeg hadde som liten var heller ikke særlig nusslig. Moren min fikk beskjed om å slanke meg da jeg var rundt 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #616 Del Skrevet 9. desember 2005 Moren min fikk beskjed om å slanke meg da jeg var rundt 1 år. ← Sånne helsesøstre har jeg lite til overs for . Jeg fikk høre at yngstejenta for for rund fra hun bare var noen mnd gammel og hun fikk kun morsmelk. Heldigvis hørte jeg ikke på helsesøster og jenta mi er faktisk tynn som en strek nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #617 Del Skrevet 9. desember 2005 Sånne helsesøstre har jeg lite til overs for . Jeg fikk høre at yngstejenta for for rund fra hun bare var noen mnd gammel og hun fikk kun morsmelk. Heldigvis hørte jeg ikke på helsesøster og jenta mi er faktisk tynn som en strek nå. ← Noen som sier det ennå? Kan forsåvidt forstå at de sa det for 30 år siden, men ikke i dag! Har selv hatt lange og slanke barn og fått mange kommentarer fra venninner på det. Sånne ting sårer, i begge retninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #618 Del Skrevet 9. desember 2005 Noen som sier det ennå? Kan forsåvidt forstå at de sa det for 30 år siden, men ikke i dag! Har selv hatt lange og slanke barn og fått mange kommentarer fra venninner på det. Sånne ting sårer, i begge retninger. ← Det er nok en del helsesøstre som sier det enda, ja. Jeg kan skjønne det hvis det kommer inn unger på et par år som har et vektproblem, men en baby skal være rund. Jenta mi ble slank da hun begynte og krabbe. Det kan nok være like sårende med komentarer i den andre retningen også. Unger er forskjellige og ikke alle passer inn i standardskjemaene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2005 #619 Del Skrevet 9. desember 2005 Slanke en ett-åring? herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 9. desember 2005 #620 Del Skrevet 9. desember 2005 Slanke en ett-åring? herregud.. ← Det er jo helt sprøtt, men noen helsesøstre ser seg blinde på skjemaene sine. Passer ikke ungen inn så er det noe galt med ungen med en gang . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå