Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2005 #581 Del Skrevet 5. desember 2005 Her har det skjedd mye, skjønner jeg Spennende ting på gang, håper huset deres blir solgt i morgen da Det letter vel mye når man har fått hussalget ut av hodet, litt lettere å konsentrere seg om det nye huset, og julen Håper at legene finner ut hva det er som feiler deg, det er ikke gøy å gå sånn i det uvisse. Jeg ser at du, Fomlemannen og ungene har mange planer fremover, og mye å glede dere til. Kos dere i morgen, og nyt fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. desember 2005 #582 Del Skrevet 5. desember 2005 Så gøy at det går mot salg! *Er innom for og legge igjen enda flere basselusker* Håper du får et svar på plagene dine. Greit og få sjekket ut og utelukket ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #583 Del Skrevet 6. desember 2005 Tusen takk, Ballerina, Hannen, Marillia og @lfa! Veldig, veldig glad og lettet for å få salget ut av verden! :-D Jeg hadde jo et håp om at det skulle være temmelig enkelt å selge, men etter at fuktskaden ble oppdaget så ble alt mye mer usikkert. Så nå er det snart jul dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. desember 2005 #584 Del Skrevet 6. desember 2005 her er det 30-siders fest uten at noen har feiret jooo!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #585 Del Skrevet 6. desember 2005 Hadde egentlig tenkt å vente til at huset var solgt, slik vi fikk dobbel feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. desember 2005 #586 Del Skrevet 6. desember 2005 til deg mens jeg leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #587 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Her er det grunn for KVADRUPPEL-FESTING!!!! Etter å ha vært i går kveld, ble det i dag! Budene fortsatte oppover de, og endte tilslutt på 175' over prisantydning!!!!! Jeg trodde faktisk ikke at det var sant!!!! Og nå er det jo nesten flaut å tenke på at noen har bladd opp så mye for dette her. Jeg er sjakk-matt, helt tom!!! Og nå blir det fiint baderom i ny-huset også!!! Kake til alle!!!!!!!! Endret 6. desember 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #588 Del Skrevet 6. desember 2005 Har forresten hatt en veldig hyggelig dag med julehandel sammen med foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #589 Del Skrevet 6. desember 2005 *gomler kake* Gratulerer med salg av huset, kjempeflott at dere fikk så god pris. Nest siste stopp på julerunden min her inne Dere får ha en flott førjulstid, og kose dere masse, og lykke til med oppussingen i nyhuset. Riktig god jul og godt nyttår. Juleklem fra Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #590 Del Skrevet 6. desember 2005 *gomle* Ingen vits i å la det være rester igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 6. desember 2005 #591 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg gleder meg på deres vegne. Så kjekt at salget gikk så bra. Kjekt å ha mulighet til å pusse opp badet i det nye huset!! Feirer sammen med deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. desember 2005 #592 Del Skrevet 6. desember 2005 Krysser fingre for at det blir salg, godt over takst. :icon_razz: ← *Kremt* Her er det vel på sin plass og nevne at mine lykkefingre for en gangs skyld ikke har sviktet. Gratulerer så masse! *gomler siste rest av kaka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #593 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg gleder meg på deres vegne. Så kjekt at salget gikk så bra. Kjekt å ha mulighet til å pusse opp badet i det nye huset!! Feirer sammen med deg . ← Tusen takk, synseren! Alle pengene går jo rett inn i det nye huset, men det er greit å ha fått litt ekstra handlefrihet. Til bad feks. Og det er mer enn nok å ta tak i i ny-huset (som slett ikke er nytt) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #594 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) *Kremt* Her er det vel på sin plass og nevne at mine lykkefingre for en gangs skyld ikke har sviktet. Gratulerer så masse! *gomler siste rest av kaka* ← Ja, da unner jeg deg en stor takk og en for fantastisk innsats! Her er kake nok til alle, mer i kjøleskapet og! Endret 6. desember 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 6. desember 2005 #595 Del Skrevet 6. desember 2005 Her er kake nok til alle, mer i kjøleskapet og! ← Jeg syntes det luktet kake her inne. *gomle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. desember 2005 #596 Del Skrevet 6. desember 2005 Trodde ikke det var sååå mye kake her... Da trekker jeg tilbake den der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. desember 2005 #597 Del Skrevet 6. desember 2005 Noen har nese for god business. Jeg har det i fingrene. Nei, nå.... film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 6. desember 2005 #598 Del Skrevet 6. desember 2005 Heyheyhey!! Gratulerer så kjempemye med fulltreffer!! Og du som var nervøs.. 175' over takst er jo utrolig bra!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. desember 2005 #599 Del Skrevet 7. desember 2005 Wooow! KJEMPE BRA! Nå er dere vel fornøyde tenker jeg Nå kan du kjøpe gullhåndtak på alle dørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. desember 2005 #600 Del Skrevet 7. desember 2005 Har det blitt noen feiring enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå