Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Her har det skjedd mye, skjønner jeg :)

Spennende ting på gang, håper huset deres blir solgt i morgen da ;) Det letter vel mye når man har fått hussalget ut av hodet, litt lettere å konsentrere seg om det nye huset, og julen :nisse:

Håper at legene finner ut hva det er som feiler deg, det er ikke gøy å gå sånn i det uvisse.

Jeg ser at du, Fomlemannen og ungene har mange planer fremover, og mye å glede dere til. Kos dere i morgen, og nyt fridagen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at det går mot salg! :hoppe:

*Er innom for og legge igjen enda flere basselusker* :ler:

Håper du får et svar på plagene dine. Greit og få sjekket ut og utelukket ting. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Ballerina, Hannen, Marillia og @lfa! :):klem:

Veldig, veldig glad og lettet for å få salget ut av verden! :-D Jeg hadde jo et håp om at det skulle være temmelig enkelt å selge, men etter at fuktskaden ble oppdaget så ble alt mye mer usikkert.

er det snart jul dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det grunn for KVADRUPPEL-FESTING!!!! :hoppe::danse:

Etter å ha vært :sjarmor: i går kveld, ble det :hakeslepp: i dag! Budene fortsatte oppover de, og endte tilslutt på 175' over prisantydning!!!!! Jeg trodde faktisk ikke at det var sant!!!! Og nå er det jo nesten flaut å tenke på at noen har bladd opp så mye for dette her. :sjenert:;)

Jeg er sjakk-matt, helt tom!!! Og nå blir det fiint baderom i ny-huset også!!! :sjarmor:

:gratulerer:

Kake til alle!!!!!!!!

:briller2:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gomler kake*

Gratulerer med salg av huset, kjempeflott at dere fikk så god pris.

Nest siste stopp på julerunden min her inne :nisseblunk:

Dere får ha en flott førjulstid, og kose dere masse, og lykke til med oppussingen i nyhuset.

Riktig god jul og godt nyttår. :nissekonekyss::klem::nissekonekyss::klem::nissekonekyss:

Juleklem fra Marillia :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg gleder meg på deres vegne. Så kjekt at salget gikk så bra. Kjekt å ha mulighet til å pusse opp badet i det nye huset!!

Feirer sammen med deg :smoke::perebrus: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at det blir salg, godt over takst.  :icon_razz:

*Kremt* Her er det vel på sin plass og nevne at mine lykkefingre for en gangs skyld ikke har sviktet. :ler:

Gratulerer så masse! :hoppe:

*gomler siste rest av kaka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg på deres vegne. Så kjekt at salget gikk så bra. Kjekt å ha mulighet til å pusse opp badet i det nye huset!!

Feirer sammen med deg  :smoke:  :perebrus: .

Tusen takk, synseren! :klem:

Alle pengene går jo rett inn i det nye huset, men det er greit å ha fått litt ekstra handlefrihet. Til bad feks. :) Og det er mer enn nok å ta tak i i ny-huset (som slett ikke er nytt) ;).

:perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Kremt* Her er det vel på sin plass og nevne at mine lykkefingre for en gangs skyld ikke har sviktet.  :ler:

Gratulerer så masse! :hoppe:

*gomler siste rest av kaka*

Ja, da unner jeg deg en stor takk og en :dagens-rose: for fantastisk innsats! :ler:

Her er kake nok til alle, mer i kjøleskapet og! :sikle:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooow! KJEMPE BRA! :klappe: Nå er dere vel fornøyde tenker jeg :klem: Nå kan du kjøpe gullhåndtak på alle dørene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...