Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2005 #561 Del Skrevet 4. desember 2005 skulle tro 12 interesserte og ett bud er rimelig bra ja Ser du, du hadde ingen grunn til bekymring Får håpe dere får solgt det også da! ← Synest det hørest veldig lovende ut, og når man får inn et bud, så er det jo lett for at andre blir revet med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. desember 2005 #562 Del Skrevet 4. desember 2005 Krysser fingre for at det blir salg, godt over takst. :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #563 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du også Norton security? I tilfelle må du gå inn på brannmuren og så på programmene. Der må du gi Warez tillatelse til alltid å "tillat alle" under internettilgang. Gjør du ikke det, så vil du ikke få opp noen ting når du søker etter musikk, filmer ol. ← Akkurat det fikk jeg spørsmål om automatisk. Så nå er jeg igang. Men plutselig så forsvant alle julesanger ut av hodet mitt, det er så typisk når jeg skal laste ned noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #564 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Synest det hørest veldig lovende ut, og når man får inn et bud, så er det jo lett for at andre blir revet med! ← Krysser fingre for at det blir salg, godt over takst. :icon_razz: ← Håper det ordner seg, krysser alt jeg har jeg og! Alt ordner seg liksom til det beste i dag, nå snakket jeg med mor og de vil komme til jul likevel. Da ble jeg kjempeglad!!!!! Men nå ble mannen litt bekymret her, for det virker som de blir godt ut i romjulen så vi kan gå på jobb og ungene kan være hjemme med dem. Ikke lett å gjøre alle til lags! Endret 4. desember 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 4. desember 2005 #565 Del Skrevet 4. desember 2005 Så koselig da Familie er jo det viktigste i julen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. desember 2005 #566 Del Skrevet 4. desember 2005 Akkurat det fikk jeg spørsmål om automatisk. Så nå er jeg igang. Men plutselig så forsvant alle julesanger ut av hodet mitt, det er så typisk når jeg skal laste ned noe.. ← Skriv "christmas" i feltet for "genre" så får du opp en god del. Ellers kan du søke på Bill Crosby, Band aid, John Lennon, Dolly parton, Josh Groban, Frank Sinatra, Nat King Cole f.eks. Eller søke på sanger som "white christmas", "we wish you a marry christmas", "frosty the snowman", "ave Maria", "silent night", "winter wonderland", "baby it`s cold outside", "silver bells", "the little drummer boy" osv. Kanskje dette kan være til litt hjelp. Jeg har lastet ned en hel haug med sanger så nå koser jeg meg med julesanger når jeg er på data`n . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #567 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Skriv "christmas" i feltet for "genre" så får du opp en god del. Ellers kan du søke på Bill Crosby, Band aid, John Lennon, Dolly parton, Josh Groban, Frank Sinatra, Nat King Cole f.eks. Eller søke på sanger som "white christmas", "we wish you a marry christmas", "frosty the snowman", "ave Maria", "silent night", "winter wonderland", "baby it`s cold outside", "silver bells", "the little drummer boy" osv. Kanskje dette kan være til litt hjelp. Jeg har lastet ned en hel haug med sanger så nå koser jeg meg med julesanger når jeg er på data`n . ← Gikk gjennom diverse juletråder på forumet og fant en del. Men jeg får opp endel feilmeldinger fra Symantec om skumle adware så jeg ble litt skremt. Vet ikke om det er derfor, men nå laster den ikke ned noe som helst.. Får starte på nytt og se om det hjelper. ...og i samme minutt som jeg poster så begynner nedlastingen. Endret 4. desember 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. desember 2005 #568 Del Skrevet 4. desember 2005 Norton synes alt mulig er skummelt. Jeg satte på foreldrestyringen på min for å holde ungene unna uønskede sider, men da fikk jeg problemer med warez også. Fikk beskjed om at det gikk under kriminalitet . Gjett hvem som ikke brydde seg så veldig mye om den advarselen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. desember 2005 #569 Del Skrevet 4. desember 2005 Psst. Det er stor 100 siders fest inne hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. desember 2005 #570 Del Skrevet 5. desember 2005 Bare leserl litt jeg... Men du Hannen. Tror egentlig at det ikke er så lenge siden at det ble forbudt å laste ned gratis musikk fra nettet. Derfor både napster og winmx ble stengt. Jeg fikk jo streng beskjed av min mor om ikke å gjøre det, for de lokaliserer visst IP-adressen.. Vet ikke hvor reelt dette er men.. :klø: Har prøvd å laste ned fra MSNmusic, men koster jo 8 kr pr sang. Og de har jo nesten ingenting! GOD NATT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #571 Del Skrevet 5. desember 2005 Bare leserl litt jeg... Men du Hannen. Tror egentlig at det ikke er så lenge siden at det ble forbudt å laste ned gratis musikk fra nettet. Derfor både napster og winmx ble stengt. Jeg fikk jo streng beskjed av min mor om ikke å gjøre det, for de lokaliserer visst IP-adressen.. Vet ikke hvor reelt dette er men.. :klø: Har prøvd å laste ned fra MSNmusic, men koster jo 8 kr pr sang. Og de har jo nesten ingenting! GOD NATT ← Det er ikke ulovlig å laste ned gratis musikk, men det er ulovlig å legge musikk ut på nettet . Litt forskjell på det. Du risikerer ingen straff ved bruk av fildelingsnettverkene. Vil du være på den sikre siden så kan du stille inn brannmuren din til å hindre andre i å laste ned musikk fra deg, mens du kan laste ned den musikken du vil ha gratis. Da er du på den riktige siden av loven, men noe av poenget med fildelingsnettverk er jo nettopp og dele. Her i Norge blir du ikke straffet for å laste ned gratis musikk gjennom fildelingsnettverkene. Det har vært snakk om at det også skal bli ulovlig, men da strømmet protestene inn og det har fremdeles ikke blitt iverksatt. Men skulle det komme en slik lov så er det tvilsomt om politiet kommer til å gjøre noe som helst. Da må de jo bøtlegge halve Norges befolkning. Så du kan bare laste ned musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #572 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 5. desember 2005 #573 Del Skrevet 5. desember 2005 ← Har dere solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #574 Del Skrevet 5. desember 2005 Har dere solgt??? ← Hvis det ikke er svar på innlegget mitt om nedlasting av musikk da. Fru Fomle har vel lastet ned litt musikk det siste døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #575 Del Skrevet 5. desember 2005 Har dere solgt??? ← Hvis det ikke er svar på innlegget mitt om nedlasting av musikk da. Fru Fomle har vel lastet ned litt musikk det siste døgnet. ← Nei, det har med salget å gjøre. Ikke i boks ennå, men i morgen: Har fått munnkurv av Fomlemannen, han er en smule paranoid. Og jeg har lastet ned musikk også , til deg Hannen for god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. desember 2005 #576 Del Skrevet 5. desember 2005 Grattis grattis grattis :-D Hva var det jeg sa Og LinKri: det er lenge siden det ble ulovlig, men selv har jeg nå en 80GB HD full med ulovlig nedlastede filmer og musikk, så tror ikke det er så veldig stor sjanse for at du blir tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #577 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Oi, så spennende. Håper dere har solgt i morgen da . *krysser fingrene* Endret 5. desember 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #578 Del Skrevet 5. desember 2005 Grattis grattis grattis Hva var det jeg sa Oi, så spennende. Håper dere har solgt i morgen da . *krysser fingrene* ← Ja, det blir helt sikkert salg i morgen. Har fått et bud som står til 12 i morgen som vi er meget godt fornøyd med! Det er nesten så jeg kan ta en på forhånd!! Var hos legen i morges. Han er veldig grundig og henviste meg til MR siden det har gått så lang tid uten framgang. Tok også masse blodprøver for å kunne utelukke at det ikke er betennelse, reumatisk e.l. Skal gå på noen grusomt sterke tabletter i en uke for å se om det kan hjelpe å løsne på stokk stive muskler. Ikke helt happy med det , men får gi det en sjanse. Så blir det fysio neste uke igjen for å sjekke om spenningene har løsnet. I morgen tar jeg noen timer fri på ettermiddagen og drar på julehandel med mor og far + ungene. Håper jeg også får gjort unna litt, det er tradisjon med julehandel med mor og da henger jeg stort sett på slep og blir superstressa.. Men dette året er vi heldigvis godt i gang med gavehandelen selv også. Så jeg setter min lit til at det blir koselig og ikke stress. Resten av uka blir ganske hektisk også, men møte i barnehagen onsdag, hudpleie + juleverksted med barselgruppa hos meg torsdag. Tror jeg får begynne med kakebakingen til helgen. Og julekortskriving, man har da vondt i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. desember 2005 #579 Del Skrevet 5. desember 2005 Hei vennen Innom og leser meg opp litt, så masse som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. desember 2005 #580 Del Skrevet 5. desember 2005 Var hos legen i morges. Han er veldig grundig og henviste meg til MR siden det har gått så lang tid uten framgang. Tok også masse blodprøver for å kunne utelukke at det ikke er betennelse, reumatisk e.l. Skal gå på noen grusomt sterke tabletter i en uke for å se om det kan hjelpe å løsne på stokk stive muskler. Ikke helt happy med det , men får gi det en sjanse. Så blir det fysio neste uke igjen for å sjekke om spenningene har løsnet. Får håpe legene finner ut hva som er galt slik at du kan få riktig behandling. Det var skikkelig moro å høre at salget er så godt som i boks. Så nå slipper du å ha det hengende over hodet. Kos deg med foreldrene dine på handletur i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå