Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig at dere holder liv i boka mi når jeg er borte. :) Og Gitte, du er jo rene sangerinnen! ;)

Nå har jeg fått oppleve litt vinter i Trondheim, det var bra! Neste gang skal jeg seriøst vurdere å ta med ski selv om det er fryktelig mye å dra på for noen timers skigåiing.

Ikke så fryktelig mye å berette egentlig, eldstekaren okkuperer kontoret som soverom for tiden, så det blir dårlig med PC-tilgang for gamle mor etter leggetid.. Kanskje like greit, så kan jeg komme litt mer igang med juleforberedelser. ;)

Får vente til over helga, på søndag er det visning. Krysser fingre og tær at det skal være nok med en, og at vi får saken ut av verden i løpet av neste uke. :hoppe: Litt rart og se sitt eget hjem brettet ut på Finn også, ser ufattelig stusselig ut her egentlig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med visningen på søndag. Jeg skal krysse fingrene for deg :klem:.

Takk! :)

Jeg tar ungene og drar på ettermiddagsbesøk, så får Fomlemannen og megleren stå for visningen. Egner meg ikke "live". :ler:

Skulle egentlig trent noe i dag, men orker ikke. :sjenert: Vi dro på McDonalds og spiste i ettermiddag og etterpå en runde på litt handling. Får se om jeg får til noe i morgen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjallabais jenta! :hjerte:

Denne jenta er en smule redusert, men ellers i fin form ;) Håper du får en fin og rolig lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Marillia og Ballerina! :klem:

Her har det gått i rydding, ordning + bittelitt maling i dag. Jeg klarte også å kontant avvise noen som kom på døra og trodde visningen var i dag. :rodme: Jeg ble litt satt ut + at huset ikke framstod fra sin beste side.. Huff, håper de kommer tilbake i morgen.

Var en tur på treningssenteret, men i dag har jeg vondt i ryggen igjen. :forvirret: Skal til legen i mandag, så får vi se hva han sier...

Nå skal jeg se på julekalender! :)

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Lykke til med visningen imorgen. Håper det dukker opp mange potensielle kjøpere selvom det nærmer jeg jul.

Ha en fin lørdagskveld!! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til alle som er innom!!

Visning unnagjort, og det gikk visst ganske greit. Mye folk, og 12 navn på interesse-lista. Ikke så galt det tror jeg? Så får vi håpe på action i morgen. :sjarmor: Var noen som la inn bud på visningen også, men nesten 200' under prisantydningen. De var klar over at det var for lavt, men de "ville være med" som de sa. Det var forresten de samme som jeg "jaget" i går, godt de kom tilbake. :)

Jeg og de to søte små rømte huset og dro og hentet svigers som kom fra Tenerife i dag. Kjørte de inn til sentrum og vi var på kinaresturant og spiste. Koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Det hørtes lovende med 12 på interesselista og et bud allerede. Du får en spennende dag i morgen for da blir det vel budrunde. Jeg krysser fingrene for at dere får solgt i løpet av uka. Var det forresten noen som ble skremt av fuktskaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten noen som ble skremt av fuktskaden?

Vet ikke. Fomlemannen hadde ikke vært i 2.etasje i det hele tatt, så det er vanskelig å si. Det får vi vel svaret på i løpet av de neste dagene håper jeg. :)

:klem: til deg, nå skal jeg laste ned musikk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madeline
Vet ikke. Fomlemannen hadde ikke vært i 2.etasje i det hele tatt, så det er vanskelig å si. Det får vi vel svaret på i løpet av de neste dagene håper jeg.  :)

:klem: til deg, nå skal jeg laste ned musikk! :hoppe:

Si fra hvordan det går. Det skal være veldig enkelt å få til. Til og med far skjønte hvordan han skulle gjøre det :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvordan det går. Det skal være veldig enkelt å få til. Til og med far skjønte hvordan han skulle gjøre det :ler:.

Tja, det er ingen garanti for at jeg får det til. ;)

Fikk opp endel security-warnings fra Symantec, men tror det skal være greit nå. Nå er det bare og komme på alle de koselige julesangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Tja, det er ingen garanti for at jeg får det til.  ;)

Fikk opp endel security-warnings fra Symantec, men tror det skal være greit nå. Nå er det bare og komme på alle de koselige julesangene.

Har du også Norton security? I tilfelle må du gå inn på brannmuren og så på programmene. Der må du gi Warez tillatelse til alltid å "tillat alle" under internettilgang. Gjør du ikke det, så vil du ikke få opp noen ting når du søker etter musikk, filmer ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle tro 12 interesserte og ett bud er rimelig bra ja :) Ser du, du hadde ingen grunn til bekymring :klem: Får håpe dere får solgt det også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...