Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for hyggelige hilsner. :)

Hmmmm, ikke helt min dag i dag... :sjenert:

Sur og irritabel hele dagen, tenker masse dumme tanker om at ingen har lyst til å kjøpe leiligheten vår...

Skulle egentlig på treningssenteret i ettermiddag, men sovnet på sofaen i stedet.

Skrevet
:troest:  :blomst:  :klem:  :kose:  :dagens-rose:  :gratulerer:

Bedre?

Tuuusen takk, blir helt rørt jeg... :rosasmil:

Du er så snill! :klem:

Skrevet

Det ordner seg nok for snille Fomler, skal du se. :klem:

Dorull! :hoho:

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

:troest: Dere får nok solgt, men jeg skjønner at det kan dukke opp slike tanker etter at dere fikk vite om vannskaden.

Håper du snart føler deg bedre :klem:.

Endret av Hannen
Skrevet

Tusen takk. Marillia, @lfa og Hannen! :klem:

Blir litt krisemaksimering til tider her. :sjenert: Må skjerpe meg, det er tross alt ikke verdens undergang. Og så kom dette jule-tullet oppi her også og skapte litt trøbbel for hjernecellen min. Nu går alt så meget bedre. ;)

I morgen skal jeg begynne å lage julelister hvis jeg kjeder meg på jobb. :hoppe: Og det gjør jeg helt sikkert... :rodme:

God natt!

:sove:

Gjest Madeline
Skrevet

God morgen, Fru Fomle :klem:. Godt at du føler deg bedre. Det gjelder og tenke positivt for det meste ordner seg til slutt.

Skrevet
God morgen, Fru Fomle :klem:. Godt at du føler deg bedre. Det gjelder og tenke positivt for det meste ordner seg til slutt.

Sier som Hannen, og slenger attpå en klem :klem:

Skrevet

God morgen god morgen :klem:

Dere får nok solgt leiligheten etterhvert skal du se :) Ting ordner seg før snille frøkner vettu =)

Skrevet

Det ordner seg :kose: Håper du føler deg bedre :klem:

Skrevet

Huff, blir litt flau over mine utbrudd jeg.. :rodme:

Godt jeg har dere! :klem:

Humøret er meget bedre! Har hatt en fin dag på jobb, deilig med den følelsen igjen. :) Drar til Trondheim i morgen tidlig, og signalene sier jeg vil få litt mer å gjøre. :hoppe: Skal være der oppe til torsdag, og da skal jeg prøve å jobbe mest mulig så jeg får noen plusstimer før jul.

I morgen kveld skal jeg ut og spise middag med en barndomsvenninne + kjæresten, og onsdag kveld tenker jeg det blir svømming på Pirbadet. Så planene er klare. ;)

I dag kom Fomlemannen hjem med GPS. Den måtte jeg selvfølgelig ut å teste, elsker sånne duppedingser. :sjarmor: Jeg gikk den minste joggerunden min, og den viste seg å være 5,99 km. Gikk med snittfart noe over 7 km/t. Eneste minuset var at jeg måtte holde den i hånden, men tror egentlig ikke det er nødvendig. Ikke heelt kalibrert tror jeg, nede ved havna var jeg plutselig -2 moh. :ler:

Da blir det nok noen KG-frie dager på meg, ha det bra så lenge salle sammen som stikker innom!! :klem::klem:

Gjest Madeline
Skrevet

Du får ha en riktig fin tur til Trondheim i morgen :klem:.

Skrevet

Det er utrolig godt å få slike utblåsninger, og ekstra godt med trøst :ler:

God tur til Trondheim, kos deg med middagen og venninnekos!

Ha en flott uke :klem:

Skrevet

Tuddelidu! Er bare meg! :klem:

Skrevet

GPS hørtes gøy ut :)

:vinke: forresten! Er alt for sjelden her inne nå... :(

God tur til Tr.heim

:klem:

Skrevet

Det snør det snør tiddelibom

det er det det gjør tiddelibom

nå snør det mye mer enn før

tiddelibom

og huttemegtu

Men det snør ikke her da :)

Skrevet

Tar helt av her også!!! :hoppe: Hurra for vinteren! :klem:

Skrevet

JEg vil ha mer snø!!! :sur: Send litt over til meg da Lille Ballerina :ler:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Bare innom for å ønska deg en fin onsdagskveld... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...