Fru Fomle Skrevet 27. november 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 27. november 2005 Takk for hyggelige hilsner. Hmmmm, ikke helt min dag i dag... Sur og irritabel hele dagen, tenker masse dumme tanker om at ingen har lyst til å kjøpe leiligheten vår... Skulle egentlig på treningssenteret i ettermiddag, men sovnet på sofaen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #522 Del Skrevet 27. november 2005 Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. november 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 27. november 2005 Bedre? ← Tuuusen takk, blir helt rørt jeg... :rosasmil: Du er så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. november 2005 #524 Del Skrevet 27. november 2005 Det ordner seg nok for snille Fomler, skal du se. Dorull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. november 2005 #525 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Dere får nok solgt, men jeg skjønner at det kan dukke opp slike tanker etter at dere fikk vite om vannskaden. Håper du snart føler deg bedre . Endret 27. november 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 27. november 2005 Forfatter #526 Del Skrevet 27. november 2005 Tusen takk. Marillia, @lfa og Hannen! Blir litt krisemaksimering til tider her. Må skjerpe meg, det er tross alt ikke verdens undergang. Og så kom dette jule-tullet oppi her også og skapte litt trøbbel for hjernecellen min. Nu går alt så meget bedre. I morgen skal jeg begynne å lage julelister hvis jeg kjeder meg på jobb. Og det gjør jeg helt sikkert... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. november 2005 #527 Del Skrevet 28. november 2005 God morgen, Fru Fomle . Godt at du føler deg bedre. Det gjelder og tenke positivt for det meste ordner seg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2005 #528 Del Skrevet 28. november 2005 God morgen, Fru Fomle . Godt at du føler deg bedre. Det gjelder og tenke positivt for det meste ordner seg til slutt. ← Sier som Hannen, og slenger attpå en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. november 2005 #529 Del Skrevet 28. november 2005 God morgen god morgen Dere får nok solgt leiligheten etterhvert skal du se Ting ordner seg før snille frøkner vettu =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. november 2005 #530 Del Skrevet 28. november 2005 Det ordner seg Håper du føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 28. november 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 28. november 2005 Huff, blir litt flau over mine utbrudd jeg.. Godt jeg har dere! Humøret er meget bedre! Har hatt en fin dag på jobb, deilig med den følelsen igjen. Drar til Trondheim i morgen tidlig, og signalene sier jeg vil få litt mer å gjøre. Skal være der oppe til torsdag, og da skal jeg prøve å jobbe mest mulig så jeg får noen plusstimer før jul. I morgen kveld skal jeg ut og spise middag med en barndomsvenninne + kjæresten, og onsdag kveld tenker jeg det blir svømming på Pirbadet. Så planene er klare. I dag kom Fomlemannen hjem med GPS. Den måtte jeg selvfølgelig ut å teste, elsker sånne duppedingser. Jeg gikk den minste joggerunden min, og den viste seg å være 5,99 km. Gikk med snittfart noe over 7 km/t. Eneste minuset var at jeg måtte holde den i hånden, men tror egentlig ikke det er nødvendig. Ikke heelt kalibrert tror jeg, nede ved havna var jeg plutselig -2 moh. Da blir det nok noen KG-frie dager på meg, ha det bra så lenge salle sammen som stikker innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 28. november 2005 #532 Del Skrevet 28. november 2005 Du får ha en riktig fin tur til Trondheim i morgen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2005 #533 Del Skrevet 28. november 2005 Det er utrolig godt å få slike utblåsninger, og ekstra godt med trøst God tur til Trondheim, kos deg med middagen og venninnekos! Ha en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. november 2005 #534 Del Skrevet 28. november 2005 God Tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 28. november 2005 #535 Del Skrevet 28. november 2005 Tuddelidu! Er bare meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. november 2005 #536 Del Skrevet 28. november 2005 GPS hørtes gøy ut forresten! Er alt for sjelden her inne nå... God tur til Tr.heim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 30. november 2005 #537 Del Skrevet 30. november 2005 Det snør det snør tiddelibom det er det det gjør tiddelibom nå snør det mye mer enn før tiddelibom og huttemegtu Men det snør ikke her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. november 2005 #538 Del Skrevet 30. november 2005 Tar helt av her også!!! Hurra for vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. november 2005 #539 Del Skrevet 30. november 2005 JEg vil ha mer snø!!! Send litt over til meg da Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. november 2005 #540 Del Skrevet 30. november 2005 Bare innom for å ønska deg en fin onsdagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå