Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige hilsner. :)

Hmmmm, ikke helt min dag i dag... :sjenert:

Sur og irritabel hele dagen, tenker masse dumme tanker om at ingen har lyst til å kjøpe leiligheten vår...

Skulle egentlig på treningssenteret i ettermiddag, men sovnet på sofaen i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

:troest: Dere får nok solgt, men jeg skjønner at det kan dukke opp slike tanker etter at dere fikk vite om vannskaden.

Håper du snart føler deg bedre :klem:.

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Marillia, @lfa og Hannen! :klem:

Blir litt krisemaksimering til tider her. :sjenert: Må skjerpe meg, det er tross alt ikke verdens undergang. Og så kom dette jule-tullet oppi her også og skapte litt trøbbel for hjernecellen min. Nu går alt så meget bedre. ;)

I morgen skal jeg begynne å lage julelister hvis jeg kjeder meg på jobb. :hoppe: Og det gjør jeg helt sikkert... :rodme:

God natt!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, Fru Fomle :klem:. Godt at du føler deg bedre. Det gjelder og tenke positivt for det meste ordner seg til slutt.

Sier som Hannen, og slenger attpå en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, blir litt flau over mine utbrudd jeg.. :rodme:

Godt jeg har dere! :klem:

Humøret er meget bedre! Har hatt en fin dag på jobb, deilig med den følelsen igjen. :) Drar til Trondheim i morgen tidlig, og signalene sier jeg vil få litt mer å gjøre. :hoppe: Skal være der oppe til torsdag, og da skal jeg prøve å jobbe mest mulig så jeg får noen plusstimer før jul.

I morgen kveld skal jeg ut og spise middag med en barndomsvenninne + kjæresten, og onsdag kveld tenker jeg det blir svømming på Pirbadet. Så planene er klare. ;)

I dag kom Fomlemannen hjem med GPS. Den måtte jeg selvfølgelig ut å teste, elsker sånne duppedingser. :sjarmor: Jeg gikk den minste joggerunden min, og den viste seg å være 5,99 km. Gikk med snittfart noe over 7 km/t. Eneste minuset var at jeg måtte holde den i hånden, men tror egentlig ikke det er nødvendig. Ikke heelt kalibrert tror jeg, nede ved havna var jeg plutselig -2 moh. :ler:

Da blir det nok noen KG-frie dager på meg, ha det bra så lenge salle sammen som stikker innom!! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig godt å få slike utblåsninger, og ekstra godt med trøst :ler:

God tur til Trondheim, kos deg med middagen og venninnekos!

Ha en flott uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det snør det snør tiddelibom

det er det det gjør tiddelibom

nå snør det mye mer enn før

tiddelibom

og huttemegtu

Men det snør ikke her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...