Gjest Madeline Skrevet 25. november 2005 #501 Del Skrevet 25. november 2005 Etter vi fikk unger så har vi holdt oss hjemme på julaften. Familien på begge sider vet de er velkomne hit til oss hvis de ønsker det. For oss som har 3 barn blir det mindre styr ved å være hjemme. La foreldrene dine la forslaget om å feire jul hos dere synke inn. Kanskje de blir mer positive etter de har tenkt seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #502 Del Skrevet 25. november 2005 Heihei Hørtes definitivt ikke bra ut med den vannskaden. Håper det ordner seg greit for dere Og Marillia, ikke vær så streng mot stakkars Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. november 2005 Forfatter #503 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg kunne tenke meg et gavekort til jul med timer hos PT Det hadde vært noe for oss unnasluntrere det, ikke sant? Jeg har også det på ønskelisten. Men spørs om jeg får det da.. Men da kan jeg betale selv. Det er da mye enklere at våre foreldre kommer til oss for å feire julaften! Det er nå min mening. De er mer flyttbare, og har mindre å dra på, både når det gjelder bagasje og alle julegavene som skal hjem... Nå vet ikke jeg hvor langt unna foreldrene dine bor, men det er da likevel enklere for de som bare har seg selv å tenke på Gjør det dere føler er best for dere og ungene, dere har flere ting å ta hensyn til, både når det gjelder nyhuset og barna! Go girl ← Etter vi fikk unger så har vi holdt oss hjemme på julaften. Familien på begge sider vet de er velkomne hit til oss hvis de ønsker det. For oss som har 3 barn blir det mindre styr ved å være hjemme. La foreldrene dine la forslaget om å feire jul hos dere synke inn. Kanskje de blir mer positive etter de har tenkt seg om. ← Vi synes også det blir mye styr å reise bort denne jula, spesielt siden vi ikke har mulighet til å ta så mye fri dette året og romjula er nesten bare arbeidsdager.. Er bare redd det kan bli litt stusselig, jula er jo en familiehøytid og nå kommer vi til å tilbringe både jul og nyttår mutters putters alene. Går helt sikkert fint det også, er bare ikke vant til det. Heihei Hørtes definitivt ikke bra ut med den vannskaden. Håper det ordner seg greit for dere Og Marillia, ikke vær så streng mot stakkars Fru Fomle ← Kan ikke gjøre noe med skaden fra eller til nå... Skal få en rørlegger til å se på det og vurdere hvor mye som er nødvendig å gjøre. Så får vi se hvordan hun som har vært og sett her reagerer på tilstandsrapporten. Jeg trenger noen som kan være streng med meg og gi meg et tupp bak til tider. I dag er jeg tilbake til utgangspunktet der jeg var da jeg startet dagboka... det er helt flaut hvor lite jeg klarer å få til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #504 Del Skrevet 25. november 2005 Du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. november 2005 Forfatter #505 Del Skrevet 25. november 2005 Du er ikke alene ← Godt det er flere! Vi får skjerpe oss etter ferie og jul tenker jeg. Litt for mye å tenke på akkurat for tiden.. Under en time igjen, så drar jeg og svømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. november 2005 Forfatter #506 Del Skrevet 25. november 2005 Skjønner ikkeno jeg! :klø: Skal laste opp jule-avateren på nytt, finner fila på disken og laster den opp. Og hva skjer? Min gode gamle gris dukker plutselig opp. Av ingenting!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. november 2005 #507 Del Skrevet 25. november 2005 Kanskje du har et cokies problem? Selv om du ser den gode gamle grisen, så kan det være at vi andre ser den nye avataren dinl. Jeg så da at du hadde fått ny jule-avatar før i dag, men nå har du plutselig ingen :klø:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #508 Del Skrevet 25. november 2005 Anbefaler PT på det sterkeste! Jeg har hatt PT i snart to år, og han kjenner meg bedre enn mange andre (nesten for godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. november 2005 Forfatter #509 Del Skrevet 25. november 2005 Kanskje du har et cokies problem? Selv om du ser den gode gamle grisen, så kan det være at vi andre ser den nye avataren dinl. Jeg så da at du hadde fått ny jule-avatar før i dag, men nå har du plutselig ingen :klø:. ← Ja, jeg hadde en ny avatar på plass. Men så hadde jeg krympet den litt mye så jeg lastet den inn på nytt. Finner riktig fil og alt, likevel så dukker den gode gamle purka opp?? Cookies-problem sier du? Hva er det? *grønn* Jeg har svømt! 40 lengder crawl, deretter 10 lengder bryst. Ganske stolt av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #510 Del Skrevet 25. november 2005 You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 25. november 2005 #511 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Du må slette cookies og midlertidige internettfiler. Da går du inn på verktøy - alternativer for internett -gå inn på fanekortet "generelt"- der sletter du midlertidige filer og loggen. Husk å restarte maskinen etterpå. Da får du slettet all gammel informasjon som datamskinen har lagret om internettsidene du har vært på. Du har vært kjempeflink til å svømme i dag. Jeg ser du har hatt flott framgang med crawlen din . Endret 25. november 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #512 Del Skrevet 26. november 2005 Er du helt naken her inne? Du har jo mistet alt som heter avatar! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. november 2005 Forfatter #513 Del Skrevet 26. november 2005 Du må slette cookies og midlertidige internettfiler. Da går du inn på verktøy - alternativer for internett -gå inn på fanekortet "generelt"- der sletter du midlertidige filer og loggen. Husk å restarte maskinen etterpå. Da får du slettet all gammel informasjon som datamskinen har lagret om internettsidene du har vært på. Du har vært kjempeflink til å svømme i dag. Jeg ser du har hatt flott framgang med crawlen din . ← Tuuusen takk, Hannen, nå funket det. Men den ble litt uklar, må visst jakte videre på den perfekte julegris.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. november 2005 Forfatter #514 Del Skrevet 26. november 2005 Rakk ikke å skrive mer istad, vi skulle på butikken og handle.. Egentlig skal jeg vaske badet nå, men utsetter det litt til. I dag har det vært kjempefint vær og jeg klarte å dra med meg mann og minstemann på tur mens solen ennå skinte. Minsten syklet og vi gikk. Da han ble lei og ville hjem, gikk jeg resten av runden alene. Så da har jeg fått trimmet litt i dag også. Nå har vi handlet reker til i kveld, og i morgen skal vi ha ribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 26. november 2005 Forfatter #515 Del Skrevet 26. november 2005 Nå løper min minste pode rundt her med ny hodelykt, Han har slått av alle lys og storkoser seg. I går hadde de hatt vårruller i barnehagen, det syntes han var kjempegodt! Så han hadde spurt om han ikke kunne få en do-rull til!! Herlige gutten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. november 2005 #516 Del Skrevet 26. november 2005 Unger er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. november 2005 #517 Del Skrevet 26. november 2005 I går hadde de hatt vårruller i barnehagen, det syntes han var kjempegodt! Så han hadde spurt om han ikke kunne få en do-rull til!! ← Unger kommer med noen skikkelige gullkorn av og til. Ha en riktig fin lørdagskveld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 27. november 2005 #518 Del Skrevet 27. november 2005 Unger har god fantasi det er minstemannen din et godt eksempel på. Vi har også fått gått oss en tur i det fine været. Godt å bevege seg litt selv om det er kaldt. Kos deg med familien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. november 2005 #519 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #520 Del Skrevet 27. november 2005 Dorull, det var jo en skjønn sammenlikning! Dette er jo et typisk gullkorn som er morsomme å skrive ned i albumene til gullungene Ha en fin 1. søndag i advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå