Gjest synseren Skrevet 22. november 2005 #481 Del Skrevet 22. november 2005 Så flott kaktus, den trives tydeligvis hos dere. Snakker du til den?? Mormor påstår at man skal snakke til plantene, da trives de og vokser seg fine påstår hun. Det kan jo være noe i det??? Håper det går greit å selge huset deres og at dere får ønsket pris også. Ha en god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #482 Del Skrevet 23. november 2005 Det var da et prakteksemplar av en kaktus. Jeg har en sånn på kontoret mitt, men den lever kun på trass. Den har ikke vokst noe på de 5 årene jeg har jobbet her, og får vann kun annen hver måned. Det er vel derfor jeg har så mye silkeplanter hjemme Ha en fin dag, Lille FomleMor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. november 2005 Forfatter #483 Del Skrevet 23. november 2005 Takstmannen avdekket en vannskade på badet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. november 2005 #484 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Takstmannen avdekket en vannskade på badet.... ← Hvor ille er skaden? Vannskader er ikke morsomme. Det kan gjøre salget av huset vanskeligere. Skal dere gjøre noe med vannskaden? Endret 23. november 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #485 Del Skrevet 23. november 2005 Takstmannen avdekket en vannskade på badet.... ← Så leit og kjedlig da! Slenger meg på Hannens spørsmål.... *sender over mange trøsteklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 23. november 2005 Forfatter #486 Del Skrevet 23. november 2005 Takk skal dere ha. Ja, det kan definitivt bli vanskeligere å selge nå.. Er irritert på oss selv som ikke sjekket dette for noen år siden, han vi kjøpte viste seg nemlig å være en som tok litt lettvinte løsninger og ikke brydde seg så mye om å krysse av for at arbeidet var utført av fagmann selv om det sikkert ikke var det! Skaden er i en halvvegg (gips) ved badekaret. Når vi har dusjet har det rent vann på denne veggen og det har kommet inn noen dråper gjennom en fuge der blandebatteriet går gjennom (mikroskopisk hull, men altså nok). Derfor er det litt vanskelig å si hvor omfattende skaden er. Er vi heldige så er det nok å fjerne den ødelagte platen og sette nye fliser der + andre veggen ved badekaret (totalt 3-4 m2). Men så heldige tviler jeg på at vi er. Vi kommer til å følge opprinnelig plan, legge det ut for salg nå og hvis det ikke er noen respons etter første visning så venter vi til etter jul. Så får vi eventuelt rette på skaden fram mot visning nr. 2. Skikklig kjipt:murvegg: , men det må vi jo bare leve med nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #487 Del Skrevet 24. november 2005 Å, så kjedelig da! Håper at det kan la seg ordne på en enkel og grei måte, og at dere slipper å ta alt. Sånn passe surt å måtte rette opp slike skader når dere ikke selv skal bo der og få glede av det selv Men tenker man på en annen måte, så er det greit å vite at noe man selger er i god stand, og ingen får seg noen overraskelse... *krysser fingrene for enkel og grei løsning* Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. november 2005 #488 Del Skrevet 24. november 2005 til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. november 2005 Forfatter #489 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Puh, veldig greit å ha et sted å øse ut av seg frustrasjon.... Er over det verste nå, uansett ingenting vi kan gjøre med det. Det er tross alt bare snakk om penger, ikke noe mer alvorlig enn det! Var og trente styrketrening i går, og håper på en svømmetur i morgen. Kostholdet mitt er gått over på kose-seg-litt-det-er-jo-snart-jul-modus. Vet ikke helt om jeg orker å forandre på det heller akkurat nå.. Endret 24. november 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #490 Del Skrevet 24. november 2005 Puh, veldig greit å ha et sted å øse ut av seg frustrasjon.... Er over det verste nå, uansett ingenting vi kan gjøre med det. Det er tross alt bare snakk om penger, ikke noe mer alvorlig enn det! Var og trente styrketrening i går, og håper på en svømmetur i morgen. Kostholdet mitt er gått over på kose-seg-litt-det-er-jo-snart-jul-modus. Vet ikke helt om jeg orker å forandre på det heller akkurat nå.. ← Hvilken modus sa du? *ser strengt på Fru Fomle* Du får være flink i ukedagene en stund til, null sjokolade vettu. Akkurat som om ikke jeg akkurat har spist en Stratos nå Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. november 2005 Forfatter #491 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hvilken modus sa du? *ser strengt på Fru Fomle* Du får være flink i ukedagene en stund til, null sjokolade vettu. Akkurat som om ikke jeg akkurat har spist en Stratos nå Ha en fin kveld ← Jeg klarer ikke sånne strenge blikk. Lover å være flink - i morgen! *går i skammekroken* Endret 24. november 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. november 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 24. november 2005 Så flott kaktus, den trives tydeligvis hos dere. Snakker du til den?? Mormor påstår at man skal snakke til plantene, da trives de og vokser seg fine påstår hun. Det kan jo være noe i det??? Håper det går greit å selge huset deres og at dere får ønsket pris også. Ha en god natt!! ← Nei, jeg kan ikke si jeg snakker så mye med den. Men snakker ganske høyt da, mulig den tror det er den jeg gauler til når jeg lurer på hva ungene skal ha på skiva. Av en eller annen grunn så trives enkelte planter veldig godt i mitt selskap, mens andre dør bare jeg ser på dem. De som trives er som regel de som liker det litt kummerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. november 2005 #493 Del Skrevet 24. november 2005 I kveld har jeg planer om å komme meg i seng til kl 23 og derfor er jeg på en siste runde på kg før jeg tar kvelden. God natt, Fru Fomle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #494 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg klarer ikke sånne strenge blikk. Lover å være flink - i morgen! *går i skammekroken* ← *dytter litt på Fru Fomle for å få plass til Marillia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. november 2005 #495 Del Skrevet 24. november 2005 *dytter litt på Fru Fomle for å få plass til Marillia* ← Jeg får holde dere med selskap jeg også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #496 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg får holde dere med selskap jeg også . ← Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. november 2005 #497 Del Skrevet 24. november 2005 Velkommen i klubben! ← Vi er nok mange som sliter litt på denne tiden av året. Vi får gi hverandre et spark bak hvis vi skeier ut for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2005 #498 Del Skrevet 24. november 2005 Vi prøver så godt vi bare klarer, men det er en "fæl" tid vi går i møte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. november 2005 Forfatter #499 Del Skrevet 24. november 2005 Nå begynner det å bli litt fullt i kroken her.. Ikke dytt da!! Det verste er at jeg har sett på Du blir hva du spiser, samtidig som jeg har spist chips, sjokolade og drukket brus! Jeg vurderer å begynne med PT jeg også, trenger virkelig noen som kan gi meg både fem og ti spark bak. Litt deppa i kveld, ringte til foreldrene mine og fortalte vi har bestemt oss for å bli hjemme i jula og at vi gjerne ville de skulle komme hit på julaften. Jubelen stod ikke akkurat i taket for å si det sånn... Nå har de ingen forpliktelser, hverken dyr eller syke slektninger. Så nå ble jeg i tvil igjen, mulig vi burde reise hjem hjem likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #500 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg kunne tenke meg et gavekort til jul med timer hos PT Det hadde vært noe for oss unnasluntrere det, ikke sant? Tror jeg skal sjekke dette opp litt nærmere. Det er da mye enklere at våre foreldre kommer til oss for å feire julaften! Det er nå min mening. De er mer flyttbare, og har mindre å dra på, både når det gjelder bagasje og alle julegavene som skal hjem... Nå vet ikke jeg hvor langt unna foreldrene dine bor, men det er da likevel enklere for de som bare har seg selv å tenke på Gjør det dere føler er best for dere og ungene, dere har flere ting å ta hensyn til, både når det gjelder nyhuset og barna! Go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå