Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline
Resept til pasienten:

Nå må du slenge deg ned på sofaen med en stooor bunke med interiørblader, og slappe helt av ;)

Gjerne med litt musikk i bakgrunnen, en kopp te og litt levende lys på bordet.

Hilsen Doktor Marillia

Også må mannen ta seg av alt i huset og oppvarte sin kone :sjarmor:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må mannen ta seg av alt i huset og oppvarte sin kone :sjarmor:.

Ja, hadde det enda vært så vel! :ler: Min kjære skal rett på fest etter jobb i dag, så jeg blir pent nødt til å klare meg selv.

Har vært ute og luftet meg litt, helt utrolig fint vintervær i dag. Minus snø selvfølgelig, men det er masse rim på bakken. :) Må nok på butikken litt senere, og bilen har fremdeles sommerdekk. :forvirret: Ikke glatt der det er sol, men likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det for seg ser jeg :)

Har du vært syk? Går det bedre? God Bedring da, om du fortsatt er litt uttafor :klem:

Jeg kan tydeligvis ikke være borte fra KG mer, tror jeg har lest til sammen 100 sider i dagbøker nå, som ikke var der når jeg forsvant for 4 dager siden. *sukk* dere må roe dere ned litt. Umulig for folk å følge med.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det for seg ser jeg :)

Har du vært syk? Går det bedre? God Bedring da, om du fortsatt er litt uttafor :klem:

Jeg kan tydeligvis ikke være borte fra KG mer, tror jeg har lest til sammen 100 sider i dagbøker nå, som ikke var der når jeg forsvant for 4 dager siden. *sukk* dere må roe dere ned litt. Umulig for folk å følge med.. ;)

Takk for det, :klem: tilbake. Er litt uttafor ja. Ikke skikkelig syk, men nok til at jeg ble hjemme i dag og tok det med ro.

Det går litt fort i svingene ja, kjenner følelsen! Men her er det stort sett bare GPP likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk for alle gode hilsner! :klem:

Jeg er fit for fight igjen, men det er ganske hektiske dager. Masse rydding, vasking og styring til fotografen kommer onsdag morgen for å ta bilder. Og senere på dagen kommer takstmannen, er litt spent på det.. :forvirret: Vi har allerde hatt en innom og kikket på søndag, synes dette her er nervepirrende!! "Dessverre" så satte megleren vi valgte prisantydning 100' under den vi fikk fra de andre, jeg er vel ikke helt happy med det. Vi får se hva det ender med tilslutt, annonse og sånn skal ikke på trykk før i slutten av neste uke. Har en sånn små-ekkel følelse i magen, men det er vel normalt. :sjenert:

Håper kanskje jeg får trent i morgen, men vi får se hva jeg rekker. Skal egentlig male innsiden av noen kjøkkenskap i kveld (burde vært gjort for 4 år siden men ;)), får se om jeg ikke finner en duganes malerkost..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en halv gris liggende i fryseren ;).

:ler:

Ferdig med malingen også. :hoppe: Stolt over dagens innsats, vi har vært flinke! Vasket vinduer, luket i bedet :overrasket:, vasket kjøkkenskap og malt noen innvendig, vasket taket på badet.. Pluss masse rydding.

Ble litt smånervøs da jeg malte om vi har kjøpt feil farge :overrasket: , den var veldig lys. Forhåpentligvis mørkner den når det tørker..

Fikk forresten lyst å vise fram novemberkaktusen min. Har hatt den siden den var en liten stilk, nå begynner den å bli stor og flott. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så mange blomster du har fått på planten din. Jeg får bare noen få om gangen. Hva er hemmeligheten?

Tja, si det! ;) Planten står vanligvis å støver ned i kjøkkenvinduet og får litt vann i ny og ne. Prøver å huske å gi den en hvileperiode på høsten uten vann, men dette året glemte jeg hele greia.. Det gjorde visst ikke noe det heller!

På min er det kommet bare en halv  :ler:

:ler: Kanskje det kommer flere etterhvert. :klem:

Mitt sunne liv går rett på dunken for tida. :sur: Orket ikke å gå å trene i dag heller. Gikk en liten tur, men det er jo ikke det samme.. Har litt for mye å tenke på, må slutte å bekymre meg om alt mulig på forskudd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...