Fru Fomle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #441 Del Skrevet 16. november 2005 Skulle ønske eg var lika flink til å trena som deg altså... Vurdere å kjøpa en spinning sykkel.. det været gjør no at eg miste motet til å gå ut å trena værtfall... ← Har nettopp meldt meg inn på treningssenteret etter 1 1/2 års pause. Og for meg så er det motivasjon i seg selv og vite at jeg betaler så mye for å gå der, da må jeg gå der 2 ganger i uka for å være fornøyd.. Trene ute er jo ganske så pyton i den mørke årstiden, men hvis du jobber litt skift og sånn så har du kanskje mulighet til å komme deg ut mens det er lyst? Flink du er å trene! Blir riverdance på meg i morgen, og det blir lekkert :-D Håper du får sove godt i natt ← Riverdance ser kjempekult ut, heldig du som har koordinasjon.. Ha en flott kveld!! ← Takk det samme. Eller litt i seneste laget, så du får ha en fin dag. Hmmm, hvorfor får man ikke med tidligere sitater når man siterer lenger?? Litt irriterende til tider... Men ikke nok til å ødelegge en fin dag. Flink du har vært til og trene. Styrketrening er faktisk gøy, var en av mine favoritttimer på skolen for leeenge siden... Kondisjon derimot..... Det rommet var jo skikkelig lekkert... ← Et skikkelig lekkert rom ja, men det er jo ikke så mye lekrere der vi skal flytte heller da. Jaja, det blir nok bra tilslutt! Jøsses, like trøtt i dag jo enda jeg la meg tidlig. Må slutte med det tydeligvis! Litt snø på bakken og skikkelig tilfrosset bil skapte litt forsinkelse i dag morges. Men jeg hadde ikke klaget jeg om det kom MASSE snø. Skal gå 13.30 i dag, så det blir en kort dag. En super-duper onsdag til alle som kikker innom. Tuuuusen takk for at dere lager liv i boka mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. november 2005 #442 Del Skrevet 16. november 2005 Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 16. november 2005 #443 Del Skrevet 16. november 2005 Jøss, har dere hatt snø . Her hos oss burde det vært snø nå, men det er heldigvis ikke noe i det hele tatt. I dag var første dagen på lenge som det har vært is på vanndammene. I dag kom jeg meg endelig i svømmehallen igjen. Spist sunt har jeg også. Så nå er jeg veldig fornøyd med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #444 Del Skrevet 16. november 2005 Det ska nå allti vær no da! Typisk! Da vi kom hjem etter kontraktsmøte i dag fant vi ut at et takvindu i karnappen vår har sprukket! Hørte merkelige lyder i går kveld, men fant ut at det måtte være fra et nylakkert gulv vi har i gangen oppe. Typisk at det måtte skje akkurat nå... Er kun innerglasset, men likevel. Nå skal jeg snart avgårde på Vamp-konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 16. november 2005 Jøss, har dere hatt snø . Her hos oss burde det vært snø nå, men det er heldigvis ikke noe i det hele tatt. I dag var første dagen på lenge som det har vært is på vanndammene. I dag kom jeg meg endelig i svømmehallen igjen. Spist sunt har jeg også. Så nå er jeg veldig fornøyd med meg selv. ← Ja, vi har hatt mikroskopiske mengder med snø i dag. Og kulden har som du ser gjort litt skade.. Deilig å svømme, håper jeg kommer avgårde i morgen! Og kjempefin innsats , jeg må innrømme at det ble en pepperkake eller to på jobb i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 16. november 2005 #446 Del Skrevet 16. november 2005 Så flink du er til å trimme, så har det ikke noe å si at du har spist en pepperkake eller to. Det er ikke noe du trenger og ha dårlig samvittighet for i det hele tatt. Synd med vinduet. Var det vinden som gjorde det eller var det kulden det ikke tålte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #447 Del Skrevet 16. november 2005 Så flink du er til å trimme, så har det ikke noe å si at du har spist en pepperkake eller to. Det er ikke noe du trenger og ha dårlig samvittighet for i det hele tatt. Synd med vinduet. Var det vinden som gjorde det eller var det kulden det ikke tålte? ← Tror det var kulden... Må vel ha noen for å komme å se på det, krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. november 2005 #448 Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan gikk det? Var det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. november 2005 Forfatter #449 Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan gikk det? Var det bra? ← Å ja, det var kjempebra!! Helt salig jeg! :rosasmil: Passe blanding av stemningsfulle låter og mer rocka som fikk taket til å løfte seg! Mest liv når de spilte de gode gamle selvfølgelig, på den nye plata virket det å være mer rolige låter. Men tittelsporet Siste Stikk var kul. Og en helt nydelig rolig låt som jeg ikke husker hva het... Nå sitter jeg og laster ned musikk. Madonna, ikke Vamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 16. november 2005 #450 Del Skrevet 16. november 2005 Åååå, så herlig! :-D Har vært på konsert med dem to ganger, derav en var elendig (pga dårlig lyd) og den andre var sinnsykt bra (men altfor kort). De er flott på scenen, og lager en vannvittig flott stemning og setting rundt det hele. Flott at den var bra denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. november 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 17. november 2005 Åååå, så herlig! :-D Har vært på konsert med dem to ganger, derav en var elendig (pga dårlig lyd) og den andre var sinnsykt bra (men altfor kort). De er flott på scenen, og lager en vannvittig flott stemning og setting rundt det hele. Flott at den var bra denne gangen! ← Kjedelig å få konserter spolert pga dårlig lyd.. Men i går var den kjempebra! De holdt på i nesten to timer, så ikke var den for kort heller. Auuuu, i dag har jeg vondt i magen.. Skikkelig mageknip. 4-åringen har klaget over vondt i en fot i natt og dag tidlig, men det kan på han like godt bety at det er magen som er problemet. Håper vi ikke får et eller annet styggedom, vil ikke bli syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #452 Del Skrevet 17. november 2005 Nå skal jeg snart avgårde på Vamp-konsert! ← * litt misunnlig* Jeg har ikke vært på konsert på år og dag, tror jeg må sette meg ned og legge en konsertplan for 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. november 2005 #453 Del Skrevet 17. november 2005 Goooood morgen! Du får passe på deg selv, og pleie kroppen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. november 2005 #454 Del Skrevet 17. november 2005 Hvordan går det med magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. november 2005 Forfatter #455 Del Skrevet 18. november 2005 Goooood morgen! Du får passe på deg selv, og pleie kroppen litt ← Hvordan går det med magen? ← Endte med jeg gikk hjem fra jobb i går, og holder meg hjemme i dag også. Magen er bedre, men er kvalm og har vondt i hodet. Har hatt noe lignende før, da var jeg kvalm i over en uke... Håper det ikke varer så lenge denne gangen, ikke noe kult å være halvsyk. Ikke fikk jeg sove i dag morges heller, må ta noen telefoner og skuffe noen eiendomsmeglere. Liker ikke sånne telefoner, må definitivt bli litt tøffere. Får bare hoppe i det! Ingen KG på meg før det er gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. november 2005 #456 Del Skrevet 18. november 2005 Høres ut som du har fått i deg noe du ikke har tålt. Får håpe det går fort over . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. november 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 18. november 2005 Ikke fikk jeg sove i dag morges heller, må ta noen telefoner og skuffe noen eiendomsmeglere. Liker ikke sånne telefoner, må definitivt bli litt tøffere. Får bare hoppe i det! Ingen KG på meg før det er gjort!! ← Klarte å få mannen til å ta den "verste". Jeg er jo syyyk. Men jeg har tatt en telefon jeg også altså, ikke heelt kylling bare så det er sagt! Tusen takk, Hannen! Forhåpentligvis går det fort over, jeg skal etter planen til en veninne i morgen og det vil jeg ikke gå glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #458 Del Skrevet 18. november 2005 *sender over en god-bedrings-klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. november 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 18. november 2005 *sender over en god-bedrings-klem* ← Tuuusen takk! Det hjelper allerde kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2005 #460 Del Skrevet 18. november 2005 Resept til pasienten: Nå må du slenge deg ned på sofaen med en stooor bunke med interiørblader, og slappe helt av Gjerne med litt musikk i bakgrunnen, en kopp te og litt levende lys på bordet. Hilsen Doktor Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå