@lfa Skrevet 14. november 2005 #421 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg er også lei av regnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. november 2005 #422 Del Skrevet 14. november 2005 Det har visst regnet en smule på vestlandet i dag har jeg hørt :kgblunk:. Håper det blir bedre i morgen. Nå er det leggetid for meg.GOd natt, Fru Fomle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #423 Del Skrevet 15. november 2005 God natt Innom og oppdaterer meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #424 Del Skrevet 15. november 2005 Blir så godt humør og komme inn her og finne masse koselige meldinger! Hjelper på en tidlig morgen! Er dritt lei av regnet og vinden ja... Men samtidig så er jeg glad vi ikke bor lenger nord eller et sted det er rasfarlig. Synes det er skremmende at flere mennesker har mistet livet i ras de siste ukene. Det gikk ras på gården der jeg vokste opp da jeg var 4 år. Husker ingenting av det, men har sett masse bilder. Raset gikk like ved låven, men heldigvis så traff det ingen bygninger.. Tanken har aldri plaget meg senere, så kanskje det er sånn for de som bor i disse rasutsatte områdene også. At man glemmer det fort? Selvfølgelig ikke dersom det har gått liv og/eller er store matrielle skader, men ellers....? I dag står styrketrening på programmet. Og jeg skal gjøre et forsøk på å spise sunt også. Pleier å gå greit de kveldene jeg trener, har ikke tid til å tenke på digg da. Sistemann som gikk fra jobb i går, og førstemann som kommer i dag. Det må vel kalles innsatsvilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #425 Del Skrevet 15. november 2005 Sistemann som gikk fra jobb i går, og førstemann som kommer i dag. Det må vel kalles innsatsvilje? ← Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #426 Del Skrevet 15. november 2005 Du er flink ← Ja . Men gjør jeg noe fornuftig? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #427 Del Skrevet 15. november 2005 Ja . Men gjør jeg noe fornuftig? Nei... ← Da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 15. november 2005 #428 Del Skrevet 15. november 2005 Ja . Men gjør jeg noe fornuftig? Nei... ← Men du virker sikkert effektiv og piktoppfyllende for de som du jobber sammen med siden du kommer først og går sist. I tillegg så gleder du oss andre på KG ved å være her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #429 Del Skrevet 15. november 2005 Ja, jeg framstår nok som pliktoppfyllende. Kan ikke si jeg føler jeg har gledet så mange i dag, men takk skal du ha. :bukke: Og takk det samme, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #430 Del Skrevet 15. november 2005 *kremt* *host* *do re miiiiiii* Gooood morning, good morning. Howdo you feel today? Goood morning, good morning to youuuuuuu! *bukker* :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #431 Del Skrevet 15. november 2005 *kremt* *host* *do re miiiiiii* Gooood morning, good morning. Howdo you feel today? Goood morning, good morning to youuuuuuu! *bukker* :bukke: ← Tar (mikro)bølgen her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #432 Del Skrevet 15. november 2005 Nå har jeg funnet ut hvordan jeg skal ha det på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #433 Del Skrevet 15. november 2005 *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 15. november 2005 #434 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg trodde du skulle ha rommet slik det er jeg. Det er jo så vakker tapet og gulvteppe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 15. november 2005 Det er bilde av et soverom fra en annen boligannonse jeg fant, syntes det var så lekkert med den tapeten og det teppet. Så det ble litt inspirasjon for meg selv, hadde jo vært fryktelig enkelt. Sikkert i samme aldersgruppe som vårt det huset der, men ærlig talt? Blir sjøsyk av de mønstrene der! Skal ikke legge ut noe mer før vi virkelig har noe håndfast. Overtakelse 9.januar, kontraktskriving i morgen. Fikk også telefon fra megleren fra i går som mente 1,75 var prisantydningen på det vi har. Det var mer enn jeg hadde håpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. november 2005 Forfatter #436 Del Skrevet 15. november 2005 Trøtt nå... Vært og trent styke + litt jogging på tredemølle etterpå. La på litt ekstra vekt på nesten alle øvelsene, og det gikk forbausende lett. Sterkere enn jeg tror. Så nå blir det maks innsats framover, for det var veldig gøy! Tror ikke jeg rekker mer i kveld, må få litt søvn. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 15. november 2005 #437 Del Skrevet 15. november 2005 Skulle ønske eg var lika flink til å trena som deg altså... Vurdere å kjøpa en spinning sykkel.. det været gjør no at eg miste motet til å gå ut å trena værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 15. november 2005 #438 Del Skrevet 15. november 2005 Flink du er å trene! Blir riverdance på meg i morgen, og det blir lekkert :-D Håper du får sove godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 15. november 2005 #439 Del Skrevet 15. november 2005 Nøytrale farger er ikke kjedelig, det holder koken mye lenger og du risikerer ikke å bli lei etter 1 års tid. Sats heller på å friske opp med puter, bilder og annet tilbehør i spreke farger, de kan lett byttes. Det er ihvertfall min plan. ← Enig i det du skriver!! Ha en flott kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. november 2005 #440 Del Skrevet 15. november 2005 Flink du har vært til og trene. Styrketrening er faktisk gøy, var en av mine favoritttimer på skolen for leeenge siden... Kondisjon derimot..... Det rommet var jo skikkelig lekkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå