Gjest Madeline Skrevet 12. november 2005 #401 Del Skrevet 12. november 2005 Du kommer vel til å kose deg med pakker fra Panduro i helga vil jeg tro. Det høres veldig moro ut med smykkelaging. Jeg har følelsen av at det bare er jeg som ikke driver med noe slikt . Ha en riktig fin lørdag. Når det regner ute så er det koselig å finne på noe kjekt inne. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #402 Del Skrevet 12. november 2005 Ooooog man kan sitte på KG :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #403 Del Skrevet 12. november 2005 Du kommer vel til å kose deg med pakker fra Panduro i helga vil jeg tro. Det høres veldig moro ut med smykkelaging. Jeg har følelsen av at det bare er jeg som ikke driver med noe slikt . Ha en riktig fin lørdag. Når det regner ute så er det koselig å finne på noe kjekt inne. . ← Tja, mest sannsynlig så blir esken stående en stund. Det var så mye der at jeg ble helt overveldet Problemet mitt er at kjøper inn masse, og så blir det bare liggende... Nå skal vi ut og kjøpe sykkelhjelm til Fomlemannen! Det var faktisk eldstemann som foreslo det, og jeg syntes det var en strålende ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #404 Del Skrevet 12. november 2005 Ooooog man kan sitte på KG :-D ← Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. november 2005 Forfatter #405 Del Skrevet 13. november 2005 En litt tiltaksløs søndag - deilig! Fikk gått oss en liten tur, tror ikke det blir mer trim på meg i dag for ryggen er ikke helt god. Skal spise fisk til middag, og så får jeg lage fyll til kaka så vi kan kose oss med den i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. november 2005 #406 Del Skrevet 13. november 2005 Du har slitt mye med ryggen din i høst. Har du holdt på for hard siden den har blitt verre? Kos dere med kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. november 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 13. november 2005 Du har slitt mye med ryggen din i høst. Har du holdt på for hard siden den har blitt verre? ← Tja, jeg vet ikke. Mest sannsynlig har jeg tatt det litt for hardt på noen av styrkeøvelsene, eller gjort de feil. Det jeg blir litt oppgitt over er at smertene nå har flyttet seg over på høyre side. Det er ikke helt logisk for meg siden fysio sier at det er muskelne på venstre som er så stive. :klø: Uansett så gjør det ikke vondt å gå rolig lenger, så det er da et framskritt. Tror jeg skal bestille time hos naprapat i morgen, så får vi se hva "dommen" blir der. Nå har jeg tatt et deilig varmt bad og iført meg badekåpe. Så nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Forhåpentligvis husker jeg å se Slankekrigen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. november 2005 #408 Del Skrevet 13. november 2005 HeiHei Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2005 #409 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har du åpnet esken fra Panduro? Jeg er lysten på å perle nå, men må vente til huset er i orden igjen, også skal jeg lage julekuler med bilde av avkommet på. Må bare få trykt opp bildene på stoff først Har du hatt en fin helg? Endret 13. november 2005 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #410 Del Skrevet 14. november 2005 Klarer ikke å la være å snike meg inn her jeg.. Ja, jeg har hatt en fin helg, Gitte og Marillia! Ikke de store sprellene akkurat, men det er deilig det og. I går kveld kom jeg endelig i gang med det andre lintrådsmykket, kom halvveis før jeg var så anspent i øynene at jeg ga meg. Viktig med godt arbeidslys når en driver med bittesmå perler... Panduro-esken er åpnet og jeg har sjekket innholdet. Ble litt skuffet for jeg trodde jeg hadde bestilt helt glatte glasskuler så jeg kunne pynte med decoupage eller lignenede. Men så hadde de noen snirkelr på seg som vil gjøre det vanskelig. Så der må jeg finne på noe annet lurt.. Ble fryktelig sen på jobben i dag, kjørte poden til skolen og fant ut han hadde tatt på seg joggesko uten at jeg merket det hjemme.. Og i dag må han nesten ha støvler, så jeg måtte hjem igjen og hente de. Hørte på P4, og de hadde besøk av Elin Tvedt i morges. Dama klarte å påstå at Ølen skulle få 2 m nedbør i dag. Da jeg kom på jobb leste jeg at det var 200 mm, hun kan ikke være helt stø i omregning hun der. Ekte blondine? I ettermiddag får vi besøk av en megler, lurer på hvilket tilbud vi kan få på salg? Fikk fra Ring Eiendomsmegling, de skulle ha ca. 75 000,- (inkludert tilstandsrapport og eierskifteforsikring) hvis prisen blir 1,7. Syntes det var skremmende dyrt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. november 2005 #411 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) . Hørte på P4, og de hadde besøk av Elin Tvedt i morges. Dama klarte å påstå at Ølen skulle få 2 m nedbør i dag. Da jeg kom på jobb leste jeg at det var 200 mm, hun kan ikke være helt stø i omregning hun der. Ekte blondine? Du har nok ikke hørt helt etter hva Elin Tvedt sa. Hun sa nemlig at hvis all nedbøren hadde kommet som snø, så ville det ha kommet 2 meter snø. Det sa hun for å gi oss en pekepinn på hvor mye nedbør det skal komme. Ha en riktig fin dag . Håper du ikke regner bort i dag. Endret 14. november 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #412 Del Skrevet 14. november 2005 Du har nok ikke hørt helt etter hva Elin Tvedt sa. Hun sa nemlig at hvis all nedbøren hadde kommet som snø, så ville det ha kommet 2 meter snø. Det sa hun for å gi oss en pekepinn på hvor mye nedbør det skal komme. Ha en riktig fin dag . Håper du ikke regner bort i dag. ← Ja, jeg hørte at hun sa 2 meter snø. Betyr det at snø er 10*volumet av regn? Kanskje det var jeg som lærte noe nytt i dag istedet for da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. november 2005 #413 Del Skrevet 14. november 2005 God morgen! Sitter på jobb jeg også - så jeg skal snaaart logge av. I første omgang hørtes kr 75 000,- dyrt, men jeg har aldri solgt hus, så jeg er helt grønn der. Dere får vel heller høre med en annen eiendomsmegler også, da får dere sammenligne prisene. Jeg bruker å perle foran tv, sitter mye alene hjemme om kveldene, og da er det greit å okupere bordet. Har en halogenlampe som jeg bruker som arbeidslys. Enda et bevis for at vi kvinner kan gjøre mer enn en ting i gangen? Nå er det snart lunsj, og jeg er skrubbsulten! Ha en fin arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. november 2005 #414 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis snø er 10 x volumet av regn, kan hun ikke komme fra dette fylket i alle fall... Større regndråper skal man lete lenge etter. Jeg har egentlig ikke så mye peiling, og hører helst ikke på Elin Tvedt... Måtte bare blande meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #415 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis snø er 10 x volumet av regn, kan hun ikke komme fra dette fylket i alle fall... Større regndråper skal man lete lenge etter. Jeg har egentlig ikke så mye peiling, og hører helst ikke på Elin Tvedt... Måtte bare blande meg... ← Helt i orden! Har nå fått bekreftet at det visst stemmer.... Får skylde på at jeg ikke er vant til snø lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2005 #416 Del Skrevet 14. november 2005 Innom for å ønske deg en GOD mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #417 Del Skrevet 14. november 2005 Innom for å ønske deg en GOD mandagskveld ← Så koselig å se deg LinKri! Håper det ordner seg med nettilgangen din snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #418 Del Skrevet 14. november 2005 Ja ja, så ble det Eivind som vant til slutt likevel. Helt greit det, men syntes selve finalen inne på Nordkapp ble litt tam liksom.... I dag har vi hatt besøk av to meglere, så får vi se hvordan det går. De skulle ha fastpris + 7% av det over prisantydning. Skulle få vite i morgen hva de mente prisantydning var. Jeg vet allerede hva jeg vil den skal være, tror ikke det endrer seg. Kostholdet har vært ræva i dag også. Mangler fullstendig motivasjon til å spise sunt, endte opp med å tømme en pakke med sjokolade-kjeks + masse chips. Huff og huff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 14. november 2005 #419 Del Skrevet 14. november 2005 Innom med en liten mandagshilsen... Ser at det er så som så med været der du er og ja.... er jo ik så altfor lang fra der eg bor heller så d er vel ik så rart.. Kunne godt ha blitt litt bedre ei lita stund no syns eg... men men.. Håper du får en flott uke då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 14. november 2005 Forfatter #420 Del Skrevet 14. november 2005 Innom med en liten mandagshilsen... Ser at det er så som så med været der du er og ja.... er jo ik så altfor lang fra der eg bor heller så d er vel ik så rart.. Kunne godt ha blitt litt bedre ei lita stund no syns eg... men men.. Håper du får en flott uke då! ← Takk i lige måte, ¤Escada¤! Huff ja, regnet strømme ned. Og så blåser det sånn at det rister og knirker i hele huset, ikke noe hyggelig. Skulle visst bli bedre utover uka, satser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå