Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) ...blir det ikke snart 20 sider her så jeg kan invitere på fest??... JAAAAA 20 sider - hurra hurra!! Alle som vil være med å feire er hjertelig velkomne!! :pippi: Endret 11. november 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 11. november 2005 #382 Del Skrevet 11. november 2005 Blir med på festen! :enig_anim: :pippi: Imponert... klokka 6 sov jeg ganske så godt..... Aldri vært på Gamlingen. Hadde vi hatt noe sånt her, skulle jeg i alle fall vurdert og stått opp tidlig for å trene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 11. november 2005 Ganske imponert over meg selv jeg også! Kan ikke love at det vil gjenta seg ofte. Ja her er det åpent hus i kveld, så velkommen til festen!! Jeg sitter klar og venter og byr alle som kommer innom på og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #384 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg kommer, jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #385 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg kommer, jeg kommer! ← Supert!!! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. november 2005 #386 Del Skrevet 11. november 2005 I dag har Fomlemannen vært hjemme på grunn av planleggingsdag i barnehagen. Han har ryddet hele huset, støvsugd og vasket masse klær - herlig! Men selv om jeg sa han hadde vært flink, så var han visst ikke helt fornøyd med rosen. Merkelig det der, menn må visst ha 1000 ganger mer takknemlighet dersom de har vist 2 ganger innsatsen. Det der er typisk . Merkelig det der. Når vi gjør noe i huset så blir det sett på som en selvfølge. Når mannfolkene gjør det så forventer de og bli rost opp i skyene. Jeg hørte at det var fest her inne og da vil jeg også være med . Gratulerer med 20 sider da. Ikke verst å plotte det inn på en fredagskveld :kgblunk:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #387 Del Skrevet 11. november 2005 Jeg hørte at det var fest her inne og da vil jeg også være med . Gratulerer med 20 sider da. Ikke verst å plotte det inn på en fredagskveld :kgblunk:. ← Det er litt labert ennå, men jeg håper det kommer seg med noen flasker innabords! :storfot: :rosasmil: Dårlig gjort at man ikke kan ha så mange smileyer man vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #388 Del Skrevet 11. november 2005 Mens jeg venter får jeg prøve og vri hjernen og komme på noen lure gaveønsker til oss selv... Har frist til midnatt søndag med å levere liste til svigermor. Jeg prøvde å ymte frampå at vi ønsket oss dugnadstimer eller gavekort (ikea, bohus eller byggvare), men det falt ikke helt i smak. Hvorfor skal man alltid kjøpe ting som man egentlig ikke trenger kun for å kjøpe noe? Det vi trenger er interiør-ting, og det vil jeg helst plukke ut selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 11. november 2005 #389 Del Skrevet 11. november 2005 Spreking du som kommer deg opp så tidlig for å svømme. Likevel er det sikkert en fantastisk start på dagen kan jeg tenke. Frisk og opplagt til dagens gjøremål, kan jeg tenke meg. Gamlingen er en grei plass å bade. Jeg også må vri hjernen for å komme på gaveønsker. Flere familiemedlemmer etterlyser liste. Ikke heng deg så mye opp i vekta, den varierer veldig, prøv å hold motivasjonen oppe, så kommer sikkert resultatene etterhvert. Ha en flott kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. november 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 11. november 2005 Takk for kloke ord synseren! Er en smule trøtt nå, har tross alt snart vært våken i 18 timer. Og jeg som hadde tenkt å ta an helt ut i kveld. I morgen skal jeg ut og handle meg blakk på interiør-blader + hente kataloger på maling. Gleder meg! Får vel kjøpe noen liter også, har et par småsteder som bør gjøres ferdig her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 11. november 2005 #391 Del Skrevet 11. november 2005 Det vi trenger er interiør-ting, og det vil jeg helst plukke ut selv... ← Hva med å ta en runde i interiørbutikker og se hva slags ting du ønsker deg, og så setter du de tingene på ønskelista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 12. november 2005 Hva med å ta en runde i interiørbutikker og se hva slags ting du ønsker deg, og så setter du de tingene på ønskelista? ← Hadde det bare vært så enkelt... Mine svigerforeldre handler kun på tettstedet der de bor, og utvalget blir dermed (meget) begrenset. Ender som regel med at vi får penger da, det er jo veldig greit det også. I dag skal kompisen til eldstemann være her hele dagen. Får snart ta oss en tur på butikken og handle litt mat tenker jeg. I kveld skal jeg lage hjemmelaget pizza, det er evigheter siden sist. Får sope sammen en gulrot-kake også til farsdagen i morgen. En liten presang må jeg også få tak i. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #393 Del Skrevet 12. november 2005 Her ble det rene julekvelden i dag! :smile: Var og hentet en svær hobby-pakke fra Panduro i dag, så nå har jeg ingen unnskyldning lenger til å ikke sette i gang med julegave-laging. Fikk dessverre ikke alle smykke-tingene så må rundt på en liten shoppingrunde til på det området. Fant en utrolig søt engle-figur på gavebutikken som jeg ikke klarte å gå forbi... Og så kom nissedraktene som jeg hadde bestilt fra Josefssons, så i dag er det jul og atter jul her. Skulle gjerne hatt litt bedre vær da. Alle himlens sluser har åpnet seg + masse vind... Skikkelig innevær, så jeg håper de tre guttene ikke går helt amok utover dagen her. Kanskje det blir en liten lette så jeg kan hive de ut en liten stund. Må ut enda en handle runde, men venter til senere i dag. Kjedelig å bruke hele lørdagen på å kjøre fram og tilbake til butikker, men sånn blir det av og til. Skal slappe litt av nå, og kose meg med bladene jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #394 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg tror jeg må lage noen smykker, jeg også. Skal se om jeg klarer å finne frem kassen blant alt rotet som er på gjesterommet. (der vi har stuet alt fra gangen) Kjøpte noen kjempefine brune glassperler som jeg har lyst å lage noe spennende av, har en søster som hadde blitt veldig glad da Jeg også sitter å blar i interiørblader, skal finne stoff til en stol (i gangen) og puter til en sofa, og så er det så mange farger å velg i. Får mest lyst til å satse på bare helt nøytrale farger, men det er kanskje litt kjedlig? Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #395 Del Skrevet 12. november 2005 Huhei! Du får kose deg i helgen med Panduro ting og tang. Jeg skal være med å organisere dåp med 60 gjester.. Har vært i byen i dag og handlet inn det ene og det andre, alt fra kyllinglår til blomster.. jaja.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #396 Del Skrevet 12. november 2005 Jeg også sitter å blar i interiørblader, skal finne stoff til en stol (i gangen) og puter til en sofa, og så er det så mange farger å velg i. Får mest lyst til å satse på bare helt nøytrale farger, men det er kanskje litt kjedlig? ← Nøytrale farger er ikke kjedelig, det holder koken mye lenger og du risikerer ikke å bli lei etter 1 års tid. Sats heller på å friske opp med puter, bilder og annet tilbehør i spreke farger, de kan lett byttes. Det er ihvertfall min plan. Blir helt forvirra jeg av alle disse lyse malingene, søren ikke lett å velge. :klø: Nå kommer jeg til å teste ut Skygge, men det er jo mye annet som ser lekkert ut også, spesielt i det Lady-heftet som heter Inspirasjon. Huhei! Du får kose deg i helgen med Panduro ting og tang. Jeg skal være med å organisere dåp med 60 gjester.. Har vært i byen i dag og handlet inn det ene og det andre, alt fra kyllinglår til blomster.. jaja.. God helg ← 60 gjester??!! Det er jo like mange som vi hadde i bryllupet vårt.. Skjønner at du ikke blir arbeidsledig da nei. Lykke til! En lørdags- til alle!! Holdt nesten på å glemme kaka som stod i ovnen, så KG-ivrig er jeg visst blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #397 Del Skrevet 12. november 2005 Stor familie.. og søs har tydelivis bestemt seg for å be halve vennegjengen også ... jeg tror det ikke før jeg får se det. Håper ikke alle kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #398 Del Skrevet 12. november 2005 Stor familie.. og søs har tydelivis bestemt seg for å be halve vennegjengen også ... jeg tror det ikke før jeg får se det. Håper ikke alle kommer ← Den babyen får ihvertfall mye gaver da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. november 2005 #399 Del Skrevet 12. november 2005 Sikkert mye av det samme. Men jeg er helt sikker på at ingen gir det samme som meg. Jeg er god på gaver Og tante skal være fadder! *stolt* Er fadder til alle tantebarna mine. Betyr det at jeg gjør en god jobb? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. november 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 12. november 2005 Er fadder til alle tantebarna mine. Betyr det at jeg gjør en god jobb? :klø: ← Klart det gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå