Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia
Skrevet

Glemte å si at jeg var innom Facebook, og søkte på Kvinneguiden, da poppet det opp mange brukere. Aner ikke hvem de er her inne, men det ble nesten litt skummelt. Tror jeg liker å være Marillia her inne (eller noen vet jo hva jeg heter IRL) og være xxx på Facebook. :sjenert:

Skrevet

Jeg har heller ikke meldt meg inn i KG-gruppen. Tror ikke jeg kommer til og gjøre det heller. Liker og være her uten at "alle" vet hvem jeg er her inne, eller at jeg er er inne i det hele tatt. :sjenert:

Presangen høres kjempefin ut. Koselig med sånne overraskelser. :smile:

Skrevet

Så det finnes en KG-gruppe på Facebook også, egentlig ikke så overraskende ;). Kommer nok heller ikke til å joine den, ser nå ikke helt poenget med alle disse gruppene jeg.. Men det er vel det som er poenget, at det ikke er noe poeng med mange av dem :ler:

Nå skal jeg begynne å pakke, så er vi snart klar for å dra! :tommel:

See ya! :reise:

Skrevet

Skal du på pinsetur? I så fall må du ha god tur! :klem:

Gjest Madeline
Skrevet
Nå skal jeg begynne å pakke, så er vi snart klar for å dra! :tommel:

See ya! :reise:

Ha en flott tur, Fru Fomle :klem:.

Skrevet (endret)

Da var jeg hjemme igjen fra pinsetur! :)

Har hatt en fin helg, men travel siden det var masse folk som skulle besøkes for å vise fram siste tilskudd på stammen. Er jo veldig koselig, men merker at nå skal det bli godt å ta det med ro noen dager. Og nå er plutselig sommeren kommet også, 20 grader i skyggen her nå! :hoppe:

I dag har Lillegull vært på 6-ukerskontroll. Hun vokser som bare det, og er nå 6050 g og 59.5 cm. De lurte på om jeg produserte seterrømme. :ler: Ellers var alt bare velstand, og i natt har hun satt nok en ny soverekord. Fra 23 til 05! :danser:

Har tusen ting å ordne, så kommer heller sterkere tilbake senere!

Endret av Fru Fomle
Gjest Marillia
Skrevet

Er fremdeles hekta på Facebook. :forvirret: Noen av gruppene er jo morsomme, som feks de for å samle gamle klassekamerater. Jeg har akkurat fått kontakt med noen jeg ikke har snakket med på år og dag. (15 år for å være nøyaktig)

Borte bra, men hjemme best. Særlig når man har baby. Tenker det var mange som synes det var stas å titte på prinsessa.

Skrevet
Er fremdeles hekta på Facebook. :forvirret: Noen av gruppene er jo morsomme, som feks de for å samle gamle klassekamerater. Jeg har akkurat fått kontakt med noen jeg ikke har snakket med på år og dag. (15 år for å være nøyaktig)

Borte bra, men hjemme best. Særlig når man har baby. Tenker det var mange som synes det var stas å titte på prinsessa.

Blitt litt hekta jeg også. :sjenert: Men nå har jeg bestemt meg for å trappe ned, og akseptere at jeg er Viggo Vennløs i den sammenheng. :ler:

:hallo:

:hallo:

Når er senere?

Senere ble litt lenger enn jeg hadde trodd. ;) Føler ikke jeg har så mye å skrive om, sitter jo bare her og teller timer mellom måltider og gjør husmorting. :sjenert:

Var ute og shoppa med ei venninne noen timer i går kveld - uten unger på slep. Det var deilig å komme seg ut litt og føle seg litt fri igjen. Er ikke noe problem å ha med Lillegull på handletur heller, men får ikke slappet av på samme måte.. Pluss at de lager alle butikker så trange at det er umulig å komme fram med barnevogn. :sur: Fikk kjøpt meg et par sko, det er ihvertfall noe som passer i "gammel" størrelse. Kan ikke si jeg gleder meg til bikinisesongen, hadde ikke forventet å ha så mye daufett. Men det er vel straffen for å bli mor igjen i moden alder! :grine:

I dag er det :sol:, så jeg skal ut og nyte den så snart jeg har fått unna dagens pliktjobb (vask av bad). Mellomste har vært på overnattingstur med barnehagen så jeg gleder meg til å høre hvordan han har hatt det. Antar han er skikkelig stolt, for det var mye fram og tilbake i forkant om han turte. :)

Skrevet

Middagen i dag ble kyllingsalat med pasta, ruccola og bladsalat fra egen hage! :tommel: Har fått solt meg litt også, håper det blir like flott vær de neste dagene. :)

Skrevet

Synes den nye avataren var fin, jeg. Litt uvant, kanskje?

:)

Skrevet
Hvor ble det av grisen? :klø:

Grisen trengte litt ro og hvile. ;)

Synes den nye avataren var fin, jeg. Litt uvant, kanskje?

:)

Det er litt uvant ja, så vi får se hvor lenge det varer. Grisen er liksom en del av meg ;). Burde skifte tittel også, men pattegris høres liksom litt rart ut :ler:

Skrevet

Hei Fru Fomle, I'm back in business!

Her har sommeren kommet for fullt, håper været på dine breddegrader er like bra.

Ha en strålende fredag :klem:

Skrevet

Lillegull har vært Lilletull denne natta :sjenert:. Jeg merket allerede i går på dagen at hun ikke var helt i form, hylte til når jeg løfta henne opp av senga osv. I går kveld var det skikkelig hylgrining i flere timer. Det eneste som hjalp var å gå og bysse. Da sovnet hun, men med en gang hun ble lagt ned så begynte hylingen igjen. Har aldri hørt henne sånn før :tristbla:. Hun sovnet tilslutt kl. 01, sov en time før det måtte bysses litt igjen. Da var det rolig til ca 6 før det var på an igjen...

Hun har sovet litt bedre nå i formiddag, men gråter som besatt når hun er våken. Leverte en megaladning nå i stad, har fått pupp og sovnet igjen. Har litt feber også, 38.4. Skal derfor en tur til legen for å utelukke at det ikke er noe med forkjølelsen hun har hatt i det siste..

Håper det ikke "bare" er kolikk, trodde ikke de kunne få det når de var såpass store.. :sprettoy:

Skrevet
Hei Fru Fomle, I'm back in business!

Her har sommeren kommet for fullt, håper været på dine breddegrader er like bra.

Ha en strålende fredag :klem:

Hadde strålende vær i går, men ikke i dag. Gjør meg egentlig ingenting, hadde ikke orket å nyte solen anyway ;)

:klem: til deg også!

Skrevet

Uffda, god bedring til Lillegull. Ikke morsomt når de bittesmå er syke, de er så dårlige på å fortelle hvor de har vondt! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...