Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

En aldri så liten feiring er vel likevel på sin plass, jeg byr herved på kake og pærebrus! :tommelsmil:

:gratulerer::perebrus::perebrus::perebrus::lol:

Hadde egentlig tenkt meg på trening i kveld siden vi har barnevakt, men er så sliten.... Tar på å kjøpe hus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:perebrus: Skål for det nye huset :ler:

Dere har nok noe arbeid foran dere, jeg har litt oppussingsglede og litt interiørtanker som jeg har til overs etter mitt lille prosjekt her hos meg. Sender dette over til deg slik at du skal få ekstra mye ;)

* :rosaengel: *

Det er jo kjempegøy å planlegge og å tenke ut hvordan dere skal ha det! Håper dere får litt hjelp til oppussingen slik dere ikke sliter dere helt ut. Når får dere ta over det nye huset da, og har dere litt tid på dere før dere må flytte ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Skål for det nye huset :perebrus:. Likte du ikke det lekre teppet og de lyse fine fargene på veggen ;)?

Huset har stort potensiale. Det virker som det er store rom og god plass. Dere kommer til å få det kjempefint der når dere har pusset opp.

Når er overtakelsesdatoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusse opp er kjempegøy! I alle fall etterpå... :ler:

Hvor stort er det?

Og skal dere flytte inn med en gang, eller pusse opp litt før dere flytter? *Nysgjerrig* :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt noen overtakelsesdato ennå, salget gikk gjennom rett før 16.00 i dag så da ville nok megler hjem. ;) Vi skrev januar på budet vi la inn for noen uker siden, så det blir vel engang der.

Blir endel arbeid framover med å få solgt det vi bor i nå, egentlig så passer jo dette ganske bra, så slipper vi julevasken. :ler: Må også få gjort litt småflikking rundt omkring før visning... Forhåpentligvis så får vi litt mer enn vi tror, litt kjipt hvis det går andre veien nå når vi punget ut med litt mer enn vi hadde håpet! Og med vår flaks så stiger vel renta til uante høyder og markedet snur fullstendig. :sjenert:

Huset har absolutt potensiale, jeg har jo allerede planlagt i ukevis. Det er det jeg er best til når det kommer til oppussing - planleggingen. Ikke fullt så morsomt å gjøre det. :ler:

Soverommene med tepper og tapet fra 70-tallet er jo skikkelig in igjen, så jeg tror ikke vi gidder å gjøre noe der nei, Hannen. ;)

:hoppe: og skål! :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:perebrus: Enda en skål :)

Kjempeflott hus ;) Fint at dere slipper å flytte på dere rett opp i jula!

Når det kommer til planlegging og oppussing så er vel du og jeg lik der. (det er vel derfor jeg heller sitter her enn å være på gangen med sparkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusse opp er kjempegøy! I alle fall etterpå...  :ler:

Hvor stort er det?

Og skal dere flytte inn med en gang, eller pusse opp litt før dere flytter? *Nysgjerrig*  :ler2:

Har sendt deg en PM, jeg. ;)

Gratulerer så mye med nytt hus :-D :hoppe::perebrus: :kys_2:

GRATULERER SÅ MYE MED NYTT HUS!!! :hoppe:

Tusen takk for det, Gitte og LinKri! :hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til planlegging og oppussing så er vel du og jeg lik der. (det er vel derfor jeg heller sitter her enn  å være på gangen med sparkel)

Jepp! :ler:

Men dere må da vel snart være ferdig med den sparklingen, det er vel en gang det er snakk om? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er magefølelsen i forhold til huset i dag?

Magefølelsen er bra! :) Heldigvis.. ;)

Men nå begynner jo "stresset" med å få lagt ut leiligheten vår for salg, så jeg gjør ikke så mye fornuftig på jobb i dag heller akkurat..

Og du burde forresten ikke skrive her inne med armen din. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sporer litt av hussamtalen her jeg; vi snakker om navn i dagboken min som du har sett, og da må jeg jo spørre: er du kona til fisken fomle i "den lille havfruen"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sporer litt av hussamtalen her jeg; vi snakker om navn i dagboken min som du har sett, og da må jeg jo spørre: er du kona til fisken fomle i "den lille havfruen"? ;)

Helt greit å spore av, jeg trenger litt andre ting å tenke på også å få beina ned på jorda igjen. ;)

Nei, dessverre så er jeg ikke med i den lille havfrue. ;) Visste ikke at det var en Fomle der også.

Inspirasjonen kommer fra noen barnebøker jeg selv hadde som liten om Travelby (skrevet av Richard Scarry). Her er det en Hr Fomle (Mr Frumble) som alltid klarer å rote det til for seg. Og det passer ganske bra på meg, jeg er mer enn litt distrè for å si det sånn.. :ler:

Bøker av Richard Scarry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Gratulerer med huskjøp. Så koselig for dere!! :)

Blir en spennende tid for dere framover tenker jeg. Oppussing av hus er kjekt å planlegge synes jeg, så får mannfolka sette ideene ut i praksis :ler:.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp. Så koselig for dere!! :)

Blir en spennende tid for dere framover tenker jeg. Oppussing av hus er kjekt å planlegge synes jeg, så får mannfolka sette ideene ut i praksis  :ler:.

Lykke til!!

Jepp, jeg egner meg best til å planlegge. :ler:

I kveld har jeg vært og trent styrke. Jogget tilslutt 15 min rolig på tredemølle, blir spennende og se hvordan det slår ut på ryggen i morgen... Synes jeg merker framgang etter jeg begynte med styrketreningen, håper det fortsetter! :) Torsdag blir det svømming, og så satser jeg på en til styrkeøkt i helg. Tror jeg skal være fornøyd hvis jeg fåt til det.

Nå har jeg også fått somla meg til å bestille julekort + en bok som vi skal gi bort i julegave. Bra med alt som er gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Helt greit å spore av, jeg trenger litt andre ting å tenke på også å få beina ned på jorda igjen.  ;)

Nei, dessverre så er jeg ikke med i den lille havfrue.  ;) Visste ikke at det var en Fomle der også.

Inspirasjonen kommer fra noen barnebøker jeg selv hadde som liten om Travelby (skrevet av Richard Scarry). Her er det en Hr Fomle (Mr Frumble) som alltid klarer å rote det til for seg. Og det passer ganske bra på meg, jeg er mer enn litt distrè for å si det sånn..  :ler:

Bøker av Richard Scarry

Aha.. da ble jeg litt klokere :) Fomle er verdens mest nusselige lille fisk i lille havfruen.. her ser du han :) Hihi

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig vennen! GRATULERER! :hoppe:  :klem:

Tusen takk! :klem: Veldig glad for at det ordnet seg etter lang tid på husjakt..

Aha.. da ble jeg litt klokere :) Fomle er verdens mest nusselige lille fisk i lille havfruen.. her ser du han :) Hihi

God natt :klem:

Han var søt ja. :) Da har jeg faktisk et alternativ at jeg kan velge å være fisk hvis det skulle passe. ;) Burde kanskje kutte ut Fru foran også, Ballerina kaller meg Frue og da føler jeg meg så gammel. :grine:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...