Blueberry Skrevet 16. april 2007 #3441 Del Skrevet 16. april 2007 Gratulerer med jenta!!! Passet godt at jeg sjekket ut i dag da, så ble det en ledig plass til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 16. april 2007 #3442 Del Skrevet 16. april 2007 GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 16. april 2007 #3443 Del Skrevet 16. april 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta Frøken Fomle Håper alt står bra til med dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 16. april 2007 #3444 Del Skrevet 16. april 2007 Nå ble jeg virkelig glad . Gratulerer så mye med veslejenta Håper det står bra til med dere alle sammen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. april 2007 #3445 Del Skrevet 16. april 2007 Gratulerer med lille jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. april 2007 #3446 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer med jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 18. april 2007 #3447 Del Skrevet 18. april 2007 Gratulerer med gårsdagen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. april 2007 #3448 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, det er jo sant! Dere har jo bursdag på rekke og rad! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. april 2007 #3449 Del Skrevet 18. april 2007 Føyer meg inn i rekken av bursdagsgratulanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3450 Del Skrevet 18. april 2007 Da var vi hjemme igjen, det er deilig! Tuuusen takk for alle gratulasjoner, blir helt rørt jeg! Og tusen takk til @lfa for sladre-jobben. Fødselen gikk veldig raskt og greit, skal komme med en skikkelig rapport senere. En flott opplevelse og resultatet er jo helt fantastisk!! Jenta er foreløpig veldig rolig og snill, melka er kommet for fullt og hun har begynt å legge på seg igjen. Skal inn på sykehuset i morgen igjen for diverse tester. Ryggen min har dessverre fått seg en knekk igjen, sikkert en kombinasjon av lange gåturer, fødsel og så skyve rundt på baby-seng på sykehuset. Men det antar jeg retter seg fort når jeg får litt behandling og begynner med øvelser igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 18. april 2007 #3451 Del Skrevet 18. april 2007 Velkommen hjem igjen og gratulerer så mye med gårsdagen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 18. april 2007 #3452 Del Skrevet 18. april 2007 Velkommen hjem Så fint å høre at alt gikk greit. Tenker det var godt å komme hjem med lillepia. Kos dere alle, og god bedring med ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. april 2007 #3453 Del Skrevet 18. april 2007 Velkommen hjem og gratulerer så mye med gårsdagen! Tenkte på deg i dag da jeg var på sykehuset, men du var kanskje på vei hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 18. april 2007 #3454 Del Skrevet 18. april 2007 Velkommen hjem! Begge to får man kanskje si! Kjedelig med ryggen oppi det hele, håper den kommer seg igjen ganske snart. :klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. april 2007 #3455 Del Skrevet 18. april 2007 Velkommen hjem Fru Fomle Så koselig at du kommer innom her. Kos dere masse, og god bedring med ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 18. april 2007 #3456 Del Skrevet 18. april 2007 Gratulerer med jenta, Fru Fomle! Det blir vel mye babykos på dere fremover . Kos dere med det nye familiemedlemmet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 19. april 2007 #3457 Del Skrevet 19. april 2007 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3458 Del Skrevet 19. april 2007 Takk skal dere ha, alle sammen! Tenkte på deg i dag da jeg var på sykehuset, men du var kanskje på vei hjem da. ← Spørs når du var der, jeg dro hjem klokka 12. Lurte faktisk på om det kunne være deg jeg så nede ved hovedinngangen mellom 9 og 1/2 10, men nå husker jeg ikke særlig godt hvordan du ser ut så det var nok noen helt andre. --------------------- Første natta hjemme gikk ganske greit. Dessverre ble ryggen enda litt verre og jeg hadde problemer med å snu meg i senga. Derfor ble det mannen som måtte hjelpe til hver gang jeg skulle amme, pluss opp og skifte. Heldigvis er jeg litt mer oppegående på dagen. I dag har vært en ganske så travel dag. Først måtte vi inn igjen på sykehuset for veiing, gulsott-test og blodprøve. Tungvindt opplegg synes jeg, ble mye venting rundt omkring for å få ting gjort. Og med min rygg var det ikke noe særlig å sitte på dårlige venterom-stoler. Jeg har også vært en tur til kiropraktor. Han mente jeg har fått en liten kink, men at den blir verre siden bekkenet mitt er ustabilt etter fødselen. Kunne ikke gjøre så mye annet enn å vente til det skulle gå over, måtte bare ta det helt med ro de neste dagene. Hvis det ikke var bedre om en ukes tid skulle jeg ta kontakt igjen, men han trodde det ville gå over før det. Heldigvis! Nå begynner også storebrødrene å bli mer vant til lillesøster. På sykehuset turde de ikke å holde og knapt ta på henne, i dag har begge to ville holde henne på eget initativ og de er også borte og kikker på henne stadig vekk. 5-åringen har kommet med masse spørsmål og gullkorn, blant annet sa han at alle babyer må vente til bursdagen sin før de blir født. Så han har tydeligvis fått med seg at vi ventet veldig på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. april 2007 #3459 Del Skrevet 19. april 2007 Det kan godt ha vært meg. Var inne og betalte parkeringen rundt de tider. Kanskje nærmere halv ti enn ni. Hvor var du? Kjedelig med ryggen, håper det går over av seg selv slik kiropraktoren håpet. Og så herlig med storebrødrene. :rødme: T@ssen lurer for tiden på om babyen vår bare skal ha rosa klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3460 Del Skrevet 19. april 2007 Det kan godt ha vært meg. Var inne og betalte parkeringen rundt de tider. Kanskje nærmere halv ti enn ni. Hvor var du? Kjedelig med ryggen, håper det går over av seg selv slik kiropraktoren håpet. Og så herlig med storebrødrene. :rødme: T@ssen lurer for tiden på om babyen vår bare skal ha rosa klær... ← Da var det nok deg da, for denne personen betalte for parkering. Jeg satt og spiste frokost sånn ca. 10 meter bak deg, på det nærmeste bordet. Blir mye rosa her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå