Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt gjør vondt! :grine:

Gikk meg en lang tur også i dag, og nå begynner kroppen og protestere.. Er ekstrem vond i symfysen og nederste del av magen, det iler for hvert skritt. Å komme seg opp fra liggende stilling er nesten umulig, for ikke å snakke om å snu seg i senga. I tillegg så venter jeg bare på at ryggen skal bryte sammen...

:tristbla:

Skrevet

Uff, nå har du det ikke så bra stakkars. :klem:

Syns det er på tide at hun kommer ut og får se de fine klærne sine snart... :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Stakkars deg :klem:. Å ha så mye vondt og i tillegg gå langt over tiden, kan ikke være lett å takle. Får håpe at de smertene du har fått nå er et tegn på at fødselen har startet.

Gjest Marillia
Skrevet

Stakkars, du har det ikke bra akkurat nå. Håper at fødselen nærmer seg, og det med stormskritt. Leit å gå så lenge med smårier, vet selv hvor vondt og slitsomt det er, særlig når ryggen ikke er helt grei i tillegg. Tenker masse på deg...

:klem:

Skrevet (endret)

Takk for oppmuntringen, det trengtes i dag! Så en kjempe :klem: til dere! :)

Nå har jeg fått frustrasjonen litt ut av kroppen og ser litt mer fornuftig på ting. Skal ta det med ro de neste dagene og la kroppen få komme til hektene igjen. Skal heller ikke stresse med alle slags kjerringråd som ikke virker likevel. Dette her vil tydeligvis ta tid. Og skulle det "verste" skje, at jeg også går gravid over tirsdagen så får det heller bare være slik da. Om jeg er et år eldre spiller ingen trille, og skulle det bli fødsel tirsdag så er jo det litt spesielt også. ;)

På mandag skal jeg ringe til jordmor og snakke litt med henne ang. mulighetene for å få litt skikkelig tøying. For jeg er ennå bittelitt bekymret over tanken på å få et kjempebarn. :forvirret:

Endret av Fru Fomle
Skrevet

En uke på overtid! :forvirret: Hadde noen sagt til meg tidligere at jeg kom til å gå så lenge over hadde jeg ledd av dem...

Dagen har startet med jevnlige sammentrekninger (som vanlig..), men nå orker jeg ikke lenger å håpe at det skal bli noe mer. :sjenert:

Skal slappe av og sole meg i dag. :)

Skrevet

Tipper på søndagsbarn! Jeg er det! ;) Helt suverent å være!

Skrevet
Tipper på søndagsbarn! Jeg er det! ;) Helt suverent å være!

Tror ikke det blir søndagsbarn, hvis det da ikke blir neste søndag. :overrasket:

Skrevet
Tror ikke det blir søndagsbarn, hvis det da ikke blir neste søndag. :overrasket:

Får da ikke håpe det! :klem:

Skrevet
Får da ikke håpe det!  :klem:

Nei, men det begynner å bli et mer og mer reelt alternativ etter som dagene går. ;)

Gjest Marillia
Skrevet

Om det blir et lite tirsdagsbarn, så blir vel det årest flotteste presang? :sjenert:

Skrevet
Om det blir et lite tirsdagsbarn, så blir vel det årest flotteste presang? :sjenert:

Jepp! :Nikke:

Bare jeg slipper å gå lenger enn det så... :forvirret:

----------------------

I dag har vært en flott dag, har sittet ute og solt meg. :) Vi har også vært en tur på Plantasjen og handlet litt planter. For sikkerhets skyld så bør vi vel få de i jorda i kveld. ;)

Har fremdeles disse sammentrekningene som jeg ikke kan kalle noe som helst, men de slutter nok nå når kvelden kommer. :forvirret:

Skrevet

Stakkars, stakkars deg! :klem:

Jeg var sikker på at du hadde født nå. Kanskje det skjer noe hvis du slapper av? Har tenkt på deg i helgen :)

Kanskje i natt? Er det ikke sånn at de fleste fødsler skjer om natten?

:kose:

Skrevet

Jeg synes vel snart at jeg fortjener å føde... ;)

I morgen blir det noen telefoner, og jeg gir meg ikke før jeg har fått et eller annet tilbud om noe som kan få fart på sakene..

Skrevet

Fikk akkurat melding om at min ex-svigerinne har født. Hun hadde termin 4 dager etter meg.... Det svir litt må jeg innrømme.. :sjenert:

Skrevet
Fikk akkurat melding om at min ex-svigerinne har født. Hun hadde termin 4 dager etter meg.... Det svir litt må jeg innrømme.. :sjenert:

Dårlig gjort! Det var din tur nå....

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg er like spent hver gang jeg er innom her. Kjedelig at det tar så lang tid før frøkna bestemmer seg for å hilse på dere. Får håpe at du får tilbud om noe som får fortgang på fødselen :klem:. Jeg får ikke kommet innom her igjen før i morgen kveld, og da satser jeg på at du har noe mer fornuftig å gjøre enn å være her inne ;).

Skrevet
Dårlig gjort! Det var din tur nå....

Ja, det synes jeg også. ;)

Jeg er like spent hver gang jeg er innom her. Kjedelig at det tar så lang tid før frøkna bestemmer seg for å hilse på dere. Får håpe at du får tilbud om noe som får fortgang på fødselen :klem:. Jeg får ikke kommet innom her igjen før i morgen kveld, og da satser jeg på at du har noe mer fornuftig å gjøre enn å være her inne ;).

Håper også at jeg ikke er her inne i morgen...

--------------

Men nå har jeg faktisk klart å framprovosere rier her! :overrasket: De er såpass kraftige at jeg ikke har sjans til å sove, men er selvfølgelig livredd for at de nok en gang skal dabbe av..

Hvor kraftige kan egentlig maserier være???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...