Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3381 Skrevet 13. april 2007 Det er definitivt noe som løsner på noe, ja Får håpe det også løsner på det du ønsker å få løsnet på! ← Satser på fødsel i løpet av helga, ellers nærmer det seg med stormskritt den 17., og innen da SKAL jeg ha født!!!
@lfa Skrevet 13. april 2007 #3382 Skrevet 13. april 2007 Så hemmelighetsfulle vi skulle være her i dag, da. Uansett behøver du jo ikke prøve rådet før i morgen. Synes du er tøff som tør gå på kino på overtid. Med plutselig vannavgang friskt i minnet skal jeg holde meg veldig nærme hjemmet de siste ukene.
Gjest Marillia Skrevet 13. april 2007 #3383 Skrevet 13. april 2007 Finnes det ingen tråder inne på graviditetsforumet da; Hvordan få fortgang på fødselen? Sex, rødvin, varme bad, bilturer på humpete veier (sikkert ikke lurt for deg og kvalmen din) - det er så lenge siden jeg var inne i dette, mulig noe har blitt fyfy av legene... Så det må taes med en klype salt...
Miami Skrevet 13. april 2007 #3384 Skrevet 13. april 2007 Hvis det er noe som "løsner" på visse ting så er det nok det samme. Hvis det er noe annet vil jeg gjerne vite det... *desperat* ← Det er definitivt noe som løsner på noe, ja Får håpe det også løsner på det du ønsker å få løsnet på! ← Lurer på om det var det samme rådet jeg fikk Gikk selv på overtid med begge to, så skjønner godt du er lei nå. Første gangen var det ikke så ille, men da jeg ventet yngste sa ALLE at nå slipper du å gå på overtid.... Men den gang ei. Hun kommer nok når hun er klar skal du se Håper du har en fin dag, utålmodighet til tross
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3385 Skrevet 13. april 2007 Så hemmelighetsfulle vi skulle være her i dag, da. Uansett behøver du jo ikke prøve rådet før i morgen. Synes du er tøff som tør gå på kino på overtid. Med plutselig vannavgang friskt i minnet skal jeg holde meg veldig nærme hjemmet de siste ukene. ← Vi er hemmelighetsfulle fordi det er en smule ekkelt. Jeg kommer nok til å teste det ut i kveld for å se om ikke det kan ha virkning etter noen timers søvn. Har ingen erfaring med vannavgang, og dessuten så er det jo mørkt i kinosalen. Finnes det ingen tråder inne på graviditetsforumet da; Hvordan få fortgang på fødselen? Sex, rødvin, varme bad, bilturer på humpete veier (sikkert ikke lurt for deg og kvalmen din) - det er så lenge siden jeg var inne i dette, mulig noe har blitt fyfy av legene... Så det må taes med en klype salt... ← Jeg har prøvd alt på lista di der. Lurer på om det var det samme rådet jeg fikk Gikk selv på overtid med begge to, så skjønner godt du er lei nå. Første gangen var det ikke så ille, men da jeg ventet yngste sa ALLE at nå slipper du å gå på overtid.... Men den gang ei. Hun kommer nok når hun er klar skal du se Håper du har en fin dag, utålmodighet til tross ← Tydeligvis må jeg vente til HUN er klar ja, for jeg var super-klar allerede onsdag ifølge jordmoren. Jeg skal ut en tur i finværet nå, så jeg har det veldig greit. Ville jo ikke føde i dag uansett, så det passer utmerket.
@lfa Skrevet 13. april 2007 #3386 Skrevet 13. april 2007 Er det "k-tipset" det snakkes om? Er ikke nysgjerrig i det hele tatt... Må ikke gå så lang tur at fødselen starter nå da.
Blueberry Skrevet 13. april 2007 #3387 Skrevet 13. april 2007 Nå er jeg litt misunnelig for at andre har fått et godt(?) tips jeg ikke har fått...
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3388 Skrevet 13. april 2007 Er det "k-tipset" det snakkes om? Er ikke nysgjerrig i det hele tatt... Må ikke gå så lang tur at fødselen starter nå da. ← Jepp, det stemmer. Havna på terassen med is istedet for på tur.. Nå er jeg litt misunnelig for at andre har fått et godt(?) tips jeg ikke har fått... ← Synes ikke det er noe godt tips egentlig. Det begynner på k og slutter på lyster.
Blueberry Skrevet 13. april 2007 #3389 Skrevet 13. april 2007 Det begynner på k og slutter på lyster. ← Åja, det ja... Jordmor snakket om det i dag. I forbindelse med at hun ikke syntes noe som helst om det. Har en venninne som prøvde det, men hun gikk likevel 15 dager på overtid og endte opp med keisersnitt... Så virkningen har jeg liten tro på. Men det du derimot kan prøve er lakris! Det har jo lakserende effekt, og smaker ikke så værst heller.
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3390 Skrevet 13. april 2007 Åja, det ja... Jordmor snakket om det i dag. I forbindelse med at hun ikke syntes noe som helst om det. Har en venninne som prøvde det, men hun gikk likevel 15 dager på overtid og endte opp med keisersnitt... Så virkningen har jeg liten tro på. Men det du derimot kan prøve er lakris! Det har jo lakserende effekt, og smaker ikke så værst heller. ← Litt rart at jordmødre sier så mye forskjellig synes jeg, jeg ble jo tipset om det av min.. Men jeg utsetter å prøve det i det lengste. Har murringer og stikninger igjen, og disse kjennes sterkere enn før.. Men så har jeg gått en ganske lang tur, så jeg velger å tro at det nok en gang vil dabbe av.
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3391 Skrevet 13. april 2007 Jeg blir sprøøøøøøøø... Enten får disse greiene ta seg opp ellers så trenger de ikke å være her.
Miami Skrevet 13. april 2007 #3393 Skrevet 13. april 2007 Lakserolje er mitt tips, ikke fullt så drastisk som klyster. Min søster var så spent på å se sitt første tantebarn, at hun kjøpte en diger flaske til meg. Men, jeg drakk ikke ...
Gjest Frysepulver Skrevet 13. april 2007 #3394 Skrevet 13. april 2007 En venninne tok lakserolje, og da ble det fødsel Men en annen venninne sa at det kan være farlig for babyen, så vet ikke om jeg ville forsøkt det. Hm, hva gjør jeg her inne? Kjeder meg og har sett deg i "høygravide-delen" av graviditet
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3395 Skrevet 13. april 2007 Gå en tur til ← Orker ikke. Lakserolje er mitt tips, ikke fullt så drastisk som klyster. Min søster var så spent på å se sitt første tantebarn, at hun kjøpte en diger flaske til meg. Men, jeg drakk ikke ... ← Nå har jeg kjøpt klyx så da blir det det. Kanskje.. En venninne tok lakserolje, og da ble det fødsel Men en annen venninne sa at det kan være farlig for babyen, så vet ikke om jeg ville forsøkt det. Hm, hva gjør jeg her inne? Kjeder meg og har sett deg i "høygravide-delen" av graviditet ← Blir ikke lakserolje her. Kanskje i morgen. ------------------------- Nå er jeg lei.
Gjest Madeline Skrevet 13. april 2007 #3396 Skrevet 13. april 2007 Får håpe fødselen starter i løpet av natta slik at du slipper å ta klyster.
Blueberry Skrevet 13. april 2007 #3397 Skrevet 13. april 2007 Jordmoren min mente bare at hun ikke kunne skjønne at noen ville seg selv så vondt... Kan i alle fall ikke dokumentere noen effekt av lakris likevel dessverre. Er bare drittlei av lakris nå...
@lfa Skrevet 13. april 2007 #3398 Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk klyster på sykehuset da jeg kom dit. Veldig praktisk og greit, men kan ikke si det hadde noen annen effekt. Faktisk håper jeg at jeg får det denne gangen også. Greit å ha en ting mindre å tenke på... Nå blir det i alle fall ikke fredagsbarn.
Gjest Marillia Skrevet 14. april 2007 #3399 Skrevet 14. april 2007 Fru Fomle har kneip igjen slik at det ikke ble et fredag den trettende barn, men nå antar jeg at hun slapper godt av - og da kan alt skje
Fru Fomle Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3400 Skrevet 14. april 2007 6 dager på overtid. Nok en begivenhetsløs natt. Ser ut som et vrak etter å ha grått i timevis i natt og i dag morges.... Det begynner å tære på å gå med slike svake, regelmessige sammentrekninger dag etter dag som aldri blir til noe mer. Så nå føler jeg virkelig jeg er på vei helt ned i bånn... Det verste er at jeg rett og slett blir sint på ungen som aldri vil ut, og jeg er livredd for at det ikke vil gå over... Hvis verden var rettferdig så synes jeg snart det er min tur å føde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå