Gjest Madeline Skrevet 12. april 2007 #3361 Skrevet 12. april 2007 Det er nok ikke lenge igjen nå . Kjedelig å gå over tiden, men det er tydelig at kroppen forbereder en fødsel i nær fremtid. Blir spennende å komme innom i kveld og se om noe har skjedd.
Gjest Kira Skrevet 12. april 2007 #3362 Skrevet 12. april 2007 Stakkars Fru Fomle Jeg tror også at du føder snart. Kanskje disse murringene gjør at det går fort og greit når det endelig starter?
Fru Fomle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3363 Skrevet 12. april 2007 Det er nok ikke lenge igjen nå . Kjedelig å gå over tiden, men det er tydelig at kroppen forbereder en fødsel i nær fremtid. Blir spennende å komme innom i kveld og se om noe har skjedd. ← Stakkars Fru Fomle Jeg tror også at du føder snart. Kanskje disse murringene gjør at det går fort og greit når det endelig starter? ← Takk, Madeline og Lavinia! Vet jo at det ikke kan drøye i all evighet, men blir så skuffet når det starter sånn og bare dabber av igjen.. Har fremdeles murringer med litt ujevne mellomrom, men hvis det ikke blir noe mer action snart kan det liksågodt drøye til i morgen kveld. Trenger ikke å føde på fredag 13., dessuten blir ungenes oldemor 80 år den 14. så det hadde jo passet bra. Nå skal jeg vaske badet og få ryddet litt her før jeg stikker ut en tur til en venninne. Orker ikke å sitte hjemme med mor i dag, trenger litt luft..
Fru Fomle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3364 Skrevet 12. april 2007 Nå tror jeg jammen meg at slimproppen er på vei...
Blueberry Skrevet 12. april 2007 #3367 Skrevet 12. april 2007 Vi skal jo føde samme sted vi ja. Blir spennende å se hvem som kommer frem først. Jeg holder en knapp på deg jeg da...det skjer nok mer hos deg enn hos meg ser det ut som.
Miami Skrevet 12. april 2007 #3368 Skrevet 12. april 2007 Nå tror jeg jammen meg at slimproppen er på vei... ←
Fru Fomle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3369 Skrevet 12. april 2007 Takk for , men her skjer det lite!!! Burde visst en tur på trampolinen, kanskje det hadde satt fart i sakene. Murrer og stikker innimellom ennå, men det er alt for svakt til å kalles noe som helst... Så nå har jeg avblåst alle fødeplaner det neste døgnet.
vixen Skrevet 12. april 2007 #3370 Skrevet 12. april 2007 Takk for , men her skjer det lite!!! Burde visst en tur på trampolinen, kanskje det hadde satt fart i sakene. Murrer og stikker innimellom ennå, men det er alt for svakt til å kalles noe som helst... Så nå har jeg avblåst alle fødeplaner det neste døgnet. ← Trodde det var noe på gang jeg nå... Du får nok prøve noen runder på trampolinen da vet du.
Fru Fomle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3371 Skrevet 12. april 2007 Trodde det var noe på gang jeg nå... Du får nok prøve noen runder på trampolinen da vet du. ← Fødsel er utsatt til lørdag!
vixen Skrevet 12. april 2007 #3372 Skrevet 12. april 2007 Fødsel er utsatt til lørdag! ← Hva med å få et søndagsbarn? Fungerer ikke modningsakupunkturen eller?
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2007 #3373 Skrevet 12. april 2007 Nå tror jeg jammen meg at slimproppen er på vei... ← Da jeg leste dette var jeg sikker på at fødselen var i gang. Ser at du fremdeles venter . Å føde på fredag den 13., er vel egentlig ikke så ille? Da blir den jo gjort om til en lykkedag . Så vi får bare følge spent med videre.
Fru Fomle Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3374 Skrevet 12. april 2007 (endret) Hva med å få et søndagsbarn? Fungerer ikke modningsakupunkturen eller? ← Nei, vil ha bursdagspresang til oldemor. Den såkalte igangsettingsakupunkturen funket ihvertfall IKKE! Da jeg leste dette var jeg sikker på at fødselen var i gang. Ser at du fremdeles venter . Å føde på fredag den 13., er vel egentlig ikke så ille? Da blir den jo gjort om til en lykkedag . Så vi får bare følge spent med videre. ← Det var i tilfelle verdens minste slimpropp som kom.. Men det kan jo hende det skjer litt mer senere selv om det ser dårlig ut. Kommer hun i morgen så skal jeg kunne leve med det altså. Men som sagt så hadde det passet mye bedre med lørdag... ---------------------- Tror vi tar en tur på kino i kveld. Trenger å tenke på noe annet enn gjenstridige påskekyllinger. Planen er også lagt for morgendagen: Gartneri-besøk og planting. Endret 12. april 2007 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3377 Skrevet 13. april 2007 Hvilken film skal du se? ← Det ble Nummer 23. Den var ikke all verden å hoppe i taket for.. Er du på kino eller på føden? ← På kino. ------------------------------- 41 uker i dag! Vennligst ingen gratulasjoner. Det betyr også at jeg er en av de "heldige" som går lenger og lenger på overtid for hver gang.. Minstemann var født på 41+0, men om natta som nettopp er over. Her har absolutt alt roet seg helt ned, hadde ikke engang kynnere da jeg la meg i går. Så nå begynner jeg å lure på hvor lenge jeg må gå slik og vente... Fikk et tips av jordmor på onsdag, som jeg synes er drastisk. Men kommer til å teste det i kveld eller morgen..
Gjest Kira Skrevet 13. april 2007 #3378 Skrevet 13. april 2007 Lurer på om det er det samme tipset som min lege hvisket til meg Har ikke våget å nevne det.....
Fru Fomle Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3379 Skrevet 13. april 2007 Lurer på om det er det samme tipset som min lege hvisket til meg Har ikke våget å nevne det..... ← Hvis det er noe som "løsner" på visse ting så er det nok det samme. Hvis det er noe annet vil jeg gjerne vite det... *desperat*
Gjest Kira Skrevet 13. april 2007 #3380 Skrevet 13. april 2007 Det er definitivt noe som løsner på noe, ja Får håpe det også løsner på det du ønsker å få løsnet på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå