Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Det er nok ikke lenge igjen nå :klem:. Kjedelig å gå over tiden, men det er tydelig at kroppen forbereder en fødsel i nær fremtid. Blir spennende å komme innom i kveld og se om noe har skjedd.

Skrevet

Stakkars Fru Fomle :kose:

Jeg tror også at du føder snart. Kanskje disse murringene gjør at det går fort og greit når det endelig starter?

Skrevet
Det er nok ikke lenge igjen nå :klem:. Kjedelig å gå over tiden, men det er tydelig at kroppen forbereder en fødsel i nær fremtid. Blir spennende å komme innom i kveld og se om noe har skjedd.

Stakkars Fru Fomle  :kose:

Jeg tror også at du føder snart. Kanskje disse murringene gjør at det går fort og greit når det endelig starter?

Takk, Madeline og Lavinia! :klem: Vet jo at det ikke kan drøye i all evighet, men blir så skuffet når det starter sånn og bare dabber av igjen.. :sjenert: Har fremdeles murringer med litt ujevne mellomrom, men hvis det ikke blir noe mer action snart kan det liksågodt drøye til i morgen kveld. Trenger ikke å føde på fredag 13., dessuten blir ungenes oldemor 80 år den 14. så det hadde jo passet bra. ;)

Nå skal jeg vaske badet og få ryddet litt her før jeg stikker ut en tur til en venninne. Orker ikke å sitte hjemme med mor i dag, trenger litt luft.. :sjenert:

Skrevet
Nå tror jeg jammen meg at slimproppen er på vei... :sjenert:
Skrevet

Vi skal jo føde samme sted vi ja. :hoppe:

Blir spennende å se hvem som kommer frem først. ;)

Jeg holder en knapp på deg jeg da...det skjer nok mer hos deg enn hos meg ser det ut som.

Skrevet

Takk for :hoppe:, men her skjer det lite!!! :forvirret:

Burde visst :hoppe: en tur på trampolinen, kanskje det hadde satt fart i sakene. Murrer og stikker innimellom ennå, men det er alt for svakt til å kalles noe som helst... :sur:

Så nå har jeg avblåst alle fødeplaner det neste døgnet. ;)

Skrevet
Takk for :hoppe:, men her skjer det lite!!!  :forvirret:

Burde visst :hoppe: en tur på trampolinen, kanskje det hadde satt fart i sakene. Murrer og stikker innimellom ennå, men det er alt for svakt til å kalles noe som helst... :sur: 

Så nå har jeg avblåst alle fødeplaner det neste døgnet. ;)

Trodde det var noe på gang jeg nå...

Du får nok prøve noen runder på trampolinen da vet du. ;)

Skrevet
Trodde det var noe på gang jeg nå...

Du får nok prøve noen runder på trampolinen da vet du. ;)

Fødsel er utsatt til lørdag! ;)

Skrevet
Fødsel er utsatt til lørdag! ;)

Hva med å få et søndagsbarn?

Fungerer ikke modningsakupunkturen eller? ;)

Gjest Madeline
Skrevet
Nå tror jeg jammen meg at slimproppen er på vei...  :sjenert:

Da jeg leste dette var jeg sikker på at fødselen var i gang. Ser at du fremdeles venter :sur: . Å føde på fredag den 13., er vel egentlig ikke så ille? Da blir den jo gjort om til en lykkedag :). Så vi får bare følge spent med videre.

Skrevet (endret)
Hva med å få et søndagsbarn?

Fungerer ikke modningsakupunkturen eller? ;)

Nei, vil ha bursdagspresang til oldemor. ;)

Den såkalte igangsettingsakupunkturen funket ihvertfall IKKE! :frustrert:

Da jeg leste dette var jeg sikker på at fødselen var i gang. Ser at du fremdeles venter  :sur: . Å føde på fredag den 13., er vel egentlig ikke så ille? Da blir den jo gjort om til en lykkedag :). Så vi får bare følge spent med videre.

Det var i tilfelle verdens minste slimpropp som kom.. Men det kan jo hende det skjer litt mer senere selv om det ser dårlig ut. :sjenert:

Kommer hun i morgen så skal jeg kunne leve med det altså. ;) Men som sagt så hadde det passet mye bedre med lørdag...

----------------------

Tror vi tar en tur på kino i kveld. Trenger å tenke på noe annet enn gjenstridige påskekyllinger. ;)

Planen er også lagt for morgendagen: Gartneri-besøk og planting. :)

Endret av Fru Fomle
Skrevet
Hvilken film skal du se?

Det ble Nummer 23. Den var ikke all verden å hoppe i taket for.. :forvirret:

Er du på kino eller på føden?

:klem:

På kino. ;)

-------------------------------

41 uker i dag! Vennligst ingen gratulasjoner. :ler: Det betyr også at jeg er en av de "heldige" som går lenger og lenger på overtid for hver gang.. Minstemann var født på 41+0, men om natta som nettopp er over.

Her har absolutt alt roet seg helt ned, hadde ikke engang kynnere da jeg la meg i går. :sjenert: Så nå begynner jeg å lure på hvor lenge jeg må gå slik og vente...

Fikk et tips av jordmor på onsdag, som jeg synes er drastisk. Men kommer til å teste det i kveld eller morgen.. :sjenert:

Skrevet

Lurer på om det er det samme tipset som min lege hvisket til meg :sjenert:

Har ikke våget å nevne det.....

Skrevet
Lurer på om det er det samme tipset som min lege hvisket til meg  :sjenert:

Har ikke våget å nevne det.....

Hvis det er noe som "løsner" på visse ting så er det nok det samme. ;) Hvis det er noe annet vil jeg gjerne vite det... *desperat* :ler:

Skrevet

Det er definitivt noe som løsner på noe, ja :ler:

Får håpe det også løsner på det du ønsker å få løsnet på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...