Fru Fomle Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3301 Skrevet 6. april 2007 Hun vil nok hilse på snart. ← Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så utålmodig, har jo sagt hele tiden at det ikke blir fødsel i påsken.. Gleder meg til å få gutta hjem i morgen, da blir det liv i huset igjen og vi får litt andre ting å tenke på. Nå går både jeg og mannen og bare venter og venter. Hadde endel kynnere i natt, men sovnet tilslutt og nå er det stille.. Plan for dagen er å kjøre et sted å gå tur, må finne på noe.
@lfa Skrevet 6. april 2007 #3303 Skrevet 6. april 2007 Skjønner godt du er utålmodig. Man blir nok ekstra rastløs når man nærmer seg de 40 ukene, og nå har du jo kommet dit. Venter bare på tekstmelding, jeg...
Gjest Kira Skrevet 6. april 2007 #3304 Skrevet 6. april 2007 for 40 uker, og tar med noen kjerringråd Eller så kan du gå en lang tur
Fru Fomle Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3305 Skrevet 6. april 2007 Skjønner godt du er utålmodig. Man blir nok ekstra rastløs når man nærmer seg de 40 ukene, og nå har du jo kommet dit. Venter bare på tekstmelding, jeg... ← Godt du er beredt! Selv om formen din ikke er noe særlig. for 40 uker, og tar med noen kjerringråd Eller så kan du gå en lang tur ← Tenkte å prøve et par av dem i dag ja. ------------------------- Da har vi faktisk plantet grønnsaker. I år blir det gulrot, ruccola og spinat i kasse, pluss at vi har plantet ampel-tomat og sukkererter som foreløpig står i kjellerstua. Vi planter en måned tidligere enn i fjor, så jeg er spent på hvordan det går. Jeg har skikkelig nedpress i dag, håper det betyr at hodet er på vei lenger ned..
Fru Fomle Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3306 Skrevet 7. april 2007 Hmmmm, lurer på om det er litt mer action på gang her nå... Må vente noen timer og se for jeg kan rett og slett ha drømt. Drakk litt rødvin i går kveld, før jeg til min store overraskelse oppdaget at luringen lå på tvers igjen. Da ble all testing av andre kjerringråd kansellert, heldigvis er hodet ned igjen i dag. Og rødvinen hadde en god virkning, jeg har sovet bedre enn på mange netter. Nå er det stor-handel på gang her. Tenkte å bruke de neste dagene på litt baking. Om jeg kommer så langt.
Gjest Kira Skrevet 7. april 2007 #3307 Skrevet 7. april 2007 Da krysser jeg fingrene for at det ikke blir noe baking på deg i dag Venter spent på nyheter!
Fru Fomle Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3308 Skrevet 7. april 2007 Da krysser jeg fingrene for at det ikke blir noe baking på deg i dag Venter spent på nyheter! ← Ser ut som det roet seg igjen.. Så da lager jeg bolledeig!
vixen Skrevet 7. april 2007 #3309 Skrevet 7. april 2007 Ser ut som det roet seg igjen.. Så da lager jeg bolledeig! ← Ikke verdt å ta det med ro. Jeg hopper innom for en smak om det er greit?
Fru Fomle Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3311 Skrevet 7. april 2007 Ikke verdt å ta det med ro. Jeg hopper innom for en smak om det er greit? ← Jeg har også lyst på boller ← Boller og skolebrød er herved servert!
Fru Fomle Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3312 Skrevet 7. april 2007 Urk, har spist for mye boller! Småvondter på gang igjen..
Gjest Madeline Skrevet 7. april 2007 #3313 Skrevet 7. april 2007 Småvondter på gang igjen.. ← Å, så spennende . Det blir kanskje en søvnløs natt på deg nå ?
Fru Fomle Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3314 Skrevet 7. april 2007 Å, så spennende . Det blir kanskje en søvnløs natt på deg nå ? ← Nei, nå har det roet seg nok en gang.. Får slutte å rope ulv ulv her..
Gjest Kira Skrevet 7. april 2007 #3315 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg tror det er rett før, Fru Fomle :enig_anim: Legger igjen en Tenk om du føder i natt Endret 8. april 2007 av Lavinia
Fru Fomle Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3316 Skrevet 8. april 2007 Tenk om du føder i natt ← Ble ikke noe i natt heller. Så var termindagen her da, og humøret er ikke heeelt på topp for å si det sånn. Like skuffet hver morgen for at det ikke har skjedd noe i løpet av natten, i tillegg kommer mannen med festlige kommentarer som "Jøss, er du her ennå??" Ikke bare er det termin, mannen og jeg har vært sammen i 13 år i dag og det er 9 år siden vi forlovet oss. Tror ikke det blir særlig feiring. Og på toppen av alt - det snør!!
Fru Fomle Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3318 Skrevet 8. april 2007 Er du her fortsatt eller? ← hrmf..
Gjest Kira Skrevet 8. april 2007 #3320 Skrevet 8. april 2007 Synes dere skal feire, jeg. Kanskje det er akkurat det som skal til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå