Fru Fomle Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3282 Skrevet 3. april 2007 Du vet om det eldste kjerringrådet? ← Ja, gå tur?
Fru Fomle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3283 Skrevet 4. april 2007 Testet ut ikke mindre enn 3 kjerringråd i går (alle gode ting er 3?): - Varmepose på puppene - Gå tur - Og merkert absolutt ingenting. Fødsel er derfor utsatt til over påskehelgen.
Gjest Kira Skrevet 4. april 2007 #3284 Skrevet 4. april 2007 Det virker sikkert bedre etter flere behandlinger
Fru Fomle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3285 Skrevet 4. april 2007 Det virker sikkert bedre etter flere behandlinger ← Mja,....skeptisk!
vixen Skrevet 4. april 2007 #3286 Skrevet 4. april 2007 Her drøyer det skjønner jeg. Enda godt hun hadde snudd seg riktig vei, så slipper du være bekymret for det lengre. Ha en forsatt fin påske. Jeg sjekker innom igjen jeg.
Fru Fomle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3287 Skrevet 4. april 2007 Her drøyer det skjønner jeg. Enda godt hun hadde snudd seg riktig vei, så slipper du være bekymret for det lengre. Ha en forsatt fin påske. Jeg sjekker innom igjen jeg. ← Kommer til å gå gravid for evig! Humøret er ikke på topp i dag, er superkvalm på grunn av dårlig søvn i natt. Småsur på mannen også, han ville utsette kino-besøket vårt til i morgen. Ikke at jeg føler meg så veldig klar for kino sånn som formen er, men i morgen kunne jeg tenke meg å være et helt annet sted!!
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2007 #3289 Skrevet 4. april 2007 Håper du får en god natts søvn slik at du føler deg bedre i morgen .
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2007 #3291 Skrevet 5. april 2007 Ingen Fru Fomle som har vært innom i dag? Kanskje fødselen har startet? *spent*
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3293 Skrevet 5. april 2007 Jeg er her, og ingenting på gang ennå.. Har mer murringer og uro i kroppen i dag, men nå tør jeg ikke ha noen forhåpninger. Blir bare skuffet. Har klart å få dilla på et helt idiotisk nettspill, så jeg ble sittende oppe til langt på natt.. Og da jeg endelig la meg så fikk jeg selvfølgelig ikke sove. Sovnet tilslutt på morgenkvisten og stod ikke opp før over 12. Formen har heldigvis vært ok, så jeg har faktisk gjort litt husarbeid og sånn.
Gjest Madeline Skrevet 5. april 2007 #3294 Skrevet 5. april 2007 Murringer og uro i kroppen kan jo tyde på at noe snart er i gjære. Blir spennende å se om det skjer noe i løpet av påsken. Hvilken dag er det guttene dine kommer hjem igjen? Hvilket nettspill er det du har fått dilla på?
Gjest Kira Skrevet 5. april 2007 #3295 Skrevet 5. april 2007 Jeg får nesten veer når jeg kommer inn i boka di Så spennende!
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3296 Skrevet 5. april 2007 Murringer og uro i kroppen kan jo tyde på at noe snart er i gjære. Blir spennende å se om det skjer noe i løpet av påsken. Hvilken dag er det guttene dine kommer hjem igjen? Hvilket nettspill er det du har fått dilla på? ← Samtidig så kan det ennå drøye en stund, så jeg prøver å ikke skru opp forhåpningene.. Guttene kommer ikke hjem før lørdag, så i morgen hadde jo vært en fin dag å føde på. Dette spillet har jeg brukt ørten timer på nå. Advarsel: Ekstremt vanedannende.. Jeg får nesten veer når jeg kommer inn i boka di Så spennende! ← Det er egentlig ganske ironisk å sitte å håpe på at smertene snart skal komme. ------------------------- Nå har vi sett på Jack Sparrows . Hadde egentlig tenkt å gå på kino i dag, men så ble det Dead Mans Chest på DVD istedet. Var ute og spiste en kjempegod middag da, så jeg er fornøyd. Vurderer å ta meg et halvt glass rødvin i kveld..
Gjest Kira Skrevet 5. april 2007 #3297 Skrevet 5. april 2007 Vurderer å ta meg et halvt glass rødvin i kveld.. ← Er det også et kjerringråd?
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3298 Skrevet 5. april 2007 Er det også et kjerringråd? ← Men det ble ingenting av, ble sittende å spille istedet.
Fru Fomle Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3299 Skrevet 5. april 2007 Da tusler hun som snart kommer i Guinnes Rekordbok med verdens lengste svangerskap i seng....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå