Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet om det eldste kjerringrådet?  :sjarmor:

Ja, gå tur? :sjarmor:

:ironi::ler:

Skrevet

Testet ut ikke mindre enn 3 kjerringråd i går (alle gode ting er 3?):

- Varmepose på puppene

- Gå tur

- :humpe:

Og merkert absolutt ingenting.

Fødsel er derfor utsatt til over påskehelgen.

Skrevet

:ler:

Det virker sikkert bedre etter flere behandlinger ;)

Skrevet
:ler:

Det virker sikkert bedre etter flere behandlinger  ;)

Mja,....skeptisk! ;)

Skrevet

Her drøyer det skjønner jeg. ;) Enda godt hun hadde snudd seg riktig vei, så slipper du være bekymret for det lengre.

Ha en forsatt fin påske. Jeg sjekker innom igjen jeg. :klem:

Skrevet
Her drøyer det skjønner jeg. ;) Enda godt hun hadde snudd seg riktig vei, så slipper du være bekymret for det lengre.

Ha en forsatt fin påske. Jeg sjekker innom igjen jeg. :klem:

Kommer til å gå gravid for evig! :grine:;)

Humøret er ikke på topp i dag, er superkvalm på grunn av dårlig søvn i natt. :forvirret: Småsur på mannen også, han ville utsette kino-besøket vårt til i morgen. Ikke at jeg føler meg så veldig klar for kino sånn som formen er, men i morgen kunne jeg tenke meg å være et helt annet sted!!

Gjest Madeline
Skrevet

Håper du får en god natts søvn slik at du føler deg bedre i morgen :klem:.

Gjest Madeline
Skrevet

Ingen Fru Fomle som har vært innom i dag? Kanskje fødselen har startet? *spent*

Skrevet

:vinke:

Jeg er her, og ingenting på gang ennå.. Har mer murringer og uro i kroppen i dag, men nå tør jeg ikke ha noen forhåpninger. Blir bare skuffet. :sjenert:

Har klart å få dilla på et helt idiotisk nettspill, så jeg ble sittende oppe til langt på natt.. Og da jeg endelig la meg så fikk jeg selvfølgelig ikke sove. Sovnet tilslutt på morgenkvisten og stod ikke opp før over 12. Formen har heldigvis vært ok, så jeg har faktisk gjort litt husarbeid og sånn.

Gjest Madeline
Skrevet

Murringer og uro i kroppen kan jo tyde på at noe snart er i gjære. Blir spennende å se om det skjer noe i løpet av påsken. Hvilken dag er det guttene dine kommer hjem igjen?

Hvilket nettspill er det du har fått dilla på?

Skrevet

Jeg får nesten veer når jeg kommer inn i boka di :overrasket:

Så spennende!

:klem:

Skrevet
Murringer og uro i kroppen kan jo tyde på at noe snart er i gjære. Blir spennende å se om det skjer noe i løpet av påsken. Hvilken dag er det guttene dine kommer hjem igjen?

Hvilket nettspill er det du har fått dilla på?

Samtidig så kan det ennå drøye en stund, så jeg prøver å ikke skru opp forhåpningene..

Guttene kommer ikke hjem før lørdag, så i morgen hadde jo vært en fin dag å føde på. ;)

Dette spillet har jeg brukt ørten timer på nå. Advarsel: Ekstremt vanedannende.. :ler:

Jeg får nesten veer når jeg kommer inn i boka di  :overrasket:

Så spennende!

:klem:

Det er egentlig ganske ironisk å sitte å håpe på at smertene snart skal komme. ;)

-------------------------

Nå har vi sett på Jack Sparrows :sikle:. Hadde egentlig tenkt å gå på kino i dag, men så ble det Dead Mans Chest på DVD istedet. Var ute og spiste en kjempegod middag da, så jeg er fornøyd. :)

Vurderer å ta meg et halvt glass rødvin i kveld..

Skrevet
Vurderer å ta meg et halvt glass rødvin i kveld..

Er det også et kjerringråd?

Skrevet
Er det også et kjerringråd?

:Nikke:

Men det ble ingenting av, ble sittende å spille istedet. :ler:

Skrevet

Da tusler hun som snart kommer i Guinnes Rekordbok med verdens lengste svangerskap i seng....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...