Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest litt "oppbyggende" litteratur og snakket med min mor er nå humøret mye bedre. :)

Det er bare å gi f i hele episoden, legge den til listen og late som ingenting er hendt. Nok en gang..

Skrevet

Beklager stygg ordbruk i mine siste innlegg. :rodme:

Skrevet

...og så var det tverrleie igjen gitt...

Godt jeg ikke skal til legen før i morgen..

Gjest Marillia
Skrevet

Du trenger ikke å unnskylde deg, dagbøker er til for å få utløp for raseri, og denne gangen fortjener du litt støtte og klemmer også. :klem::klem:

Skjønner godt at du blir sint, slikt gjør man da bare ikke. Disse dagene gjør både dere og barna godt, og nå som du er høygravid (og babyen kan komme i hvert øyeblikk) - må jo også svigers skjønne at dere trenger dette, og at ungene har gledet seg.

Hadde dette vært meg, skal jeg love deg at jeg syrlig hadde kommentert at det var da endelig bra at de ombestemte seg, både fordi ungene har gledet seg masse, og at du/dere trenger litt avlastning.

Dessverre er det lettere å si i fra til sine egne foreldre, enn svigers...

Skrevet

Jeg har kommet meg over det verste raseriet og i dag er de søte små på vei til påskefjellet. Savner de allerede, og skulle så gjerne vært med. :grine:

I går var jeg på kontroll hos legen og ble igjen :overrasket: da det var tverrleie enda jeg er skråsikker på at jeg kjente hodet ned før jeg stod opp en time tidligere... Ny telefon til føden, så nå skal jeg innom legen på mandag igjen og eventuelt bli sendt videre om det fremdeles er tverrleie. Begynner å bli grundig lei, mitt liv består av legekontor og sykehus for tiden. :sur:;)

Ellers ble gårsdagen brukt til å shine opp kjøkkenet. Skulle egentlig bare tørke over kjøleskapet og vifta utenpå, men når jeg først var i gang så oppdaget jeg hvor møkkete alle ting var. Så det endte opp med at alle kjøkkenskap ble vasket utenpå og kjøkkenvifta ble demontert og vasket. Og det trengtes!! :kvalm:

I dag må jeg underholde meg selv (og knipe igjen ;)) siden mannen reiser med ungene og ikke kommer hjem før sent i kveld. Får se om jeg ikke kommer meg en tur ut, blir ufattelig rastløs når jeg er alene. :sjenert:

Skrevet

Uff, skjønner godt at du ble sinna. :troest:

Håper guttene får noen fine dager på fjellet likevel. :)

Skrevet
Uff, skjønner godt at du ble sinna.  :troest:

Håper guttene får noen fine dager på fjellet likevel.  :)

Det får de helt sikkert. :)

Hmf, i dag skulle jeg sole meg, men så er det så kald trekk på terassen at jeg ikke orker å sitte ute. *snurt*

Skrevet

Ville innom og ønske deg god påske, og selvfølgelig sjekke hvordan det sto til. Her bølger det opp og ned, skjønner jeg. :klem: Hvor lenge skal guttene være borte?

Skrevet
Ville innom og ønske deg god påske, og selvfølgelig sjekke hvordan det sto til. Her bølger det opp og ned, skjønner jeg. :klem: Hvor lenge skal guttene være borte?

God påske til deg også. :klem:

Går litt opp og ned her ja ;). Vet ikke helt hvor lenge guttene blir borte, torsdag eller fredag kanskje...

Skrevet

Innom for å se hvordan det går med deg. Fortsatt ingen tegn?

Vi får krysse fingrene for at du kan få solt deg hver dag frem til fødsel. Tenk å være brun som en nøtt-nybakt trebarnsmor ;)

:klem:

Skrevet
Innom for å se hvordan det går med deg. Fortsatt ingen tegn?

Vi får krysse fingrene for at du kan få solt deg hver dag frem til fødsel. Tenk å være brun som en nøtt-nybakt trebarnsmor  ;)

:klem:

Ingen som helst tegn nei.. :riste:

Ble ikke soling på meg i dag. :sur: Havtåka lå rett uti her og gjorde det så kaldt at jeg ikke orket å sitte ute.. Ulempen å bo her vi bor :forvirret:, dro til ei venninnne i "innlandet" i ettermiddag og der var det varmt og godt. Og i fjellet var det kanon, mannen hadde fått skikkelig farge av den lille skituren i dag. :)

Gjest Marillia
Skrevet

Titter innom for å ønske deg god påske :klem:

Skrevet
Titter innom for å ønske deg god påske  :klem:

God påske til deg også! :klem:

----------------------------------

I dag er det overskyet, så blir ikke soling på meg i dag heller. :sur: Skal til legen senere, og er spent på "dommen". I dag er jeg overbevist om at hodet ligger ned, men jeg har jo blitt lurt før....

Tenkte jeg skulle begynne å pakke sykehus-bagen i dag. Hadde jo passet vedlig greit med fødsel nå disse dagene når gutta er på ferie, men er nok ikke så heldig. Riktignok så hadde jeg regelmessige kynnere i en times tid i dag morges, og noen av dem var det skikkelig tak i! Kan nok drøye mange dager ennå, men endelig et tegn på at ting begynner å nærme seg.. :)

Skrevet

Spennende med regelmessige kynnere. :hoppe:

Er uansett ikke lenge til påskekyllingen er ute nå. :)

Skrevet
Spennende med regelmessige kynnere.  :hoppe:

Er uansett ikke lenge til påskekyllingen er ute nå.  :)

Ja, og håper på mer action etter siste runde med akupunktur i morgen. :)

--------------------------------

Har lyst til å hyle høyt av glede her!!!! :hoppe::sjarmor::hoppe:

Endelig, endelig, endelig lå hodet ned på en legekontroll!! :hoppe: Og dermed spratt SF-målet opp 3 cm til 35 fra lørdag og jeg ligger litt OVER normalstreken!!! :hoppe: Og da målte han ikke på den høyeste "bulen" av magen heller!!

Eneste skår i gleden var at legen regnet med at jeg også kom på neste time 10. april, men vi får nå se på det. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Så bra at hodet ligger riktig veg :). Får håpe det fortsetter slik. Blir spennende å se om det skjer noe i påsken. Regelmessige kynnere tyder jo på at det nærmer seg.

Skrevet

Innom for å sjekke om du fortsatt er hjemme. Følger med nå, skjønner du ;)

Håper kynnerne fortsetter,godt tegn :klem:

Skrevet
Så bra at hodet ligger riktig veg :). Får håpe det fortsetter slik. Blir spennende å se om det skjer noe i påsken. Regelmessige kynnere tyder jo på at det nærmer seg.

Innom for å sjekke om du fortsatt er hjemme. Følger med nå, skjønner du  ;)

Håper kynnerne fortsetter,godt tegn  :klem:

Har dessverre vært dårlig med regelmessige kynnere siste døgnet, virker som om kroppen har tatt påskeferie. ;) Skal til akupunktur senere i dag, så får vi se etter det... Tror jeg skal prøve meg på en tur på stranden også, satser på at det ikke blir for mye for ryggen. Her skal det testes kjerringråd i dagene framover. :sjarmor:

Skrevet

Jaja, så var siste runde med akupunktur unnagjort. Og jeg kjenner absolutt ingenting, ikke en eneste liten murring engang. :forvirret: Hun sjekket modningen, og jeg var omtrent helt moden og hadde 1 cm åpning. Men siden hodet ligger så høyt klarte hun ikke å få tak til å tøye litt. Så det er vel bare å la naturen gå sin gang.

I dag er det heldigvis varmt og godt å sitte ute så nå får jeg forhåpentligvis litt farge til barselbildene. ;)

Skrevet

Selvangivelsen kom endelig i dag! :sjarmor: Siden huslån og rentefradrag nå står på meg fikk jeg igjen en god slump mens mannen bare fikk en skarve tusenlapp. Han var nesten litt snurt, selv om det jo er samme "kasse" det går inn i. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...