vixen Skrevet 13. mars 2007 #3161 Skrevet 13. mars 2007 Samme problemet her i huset, så det spørs hvor mye som forsvinner. ← Er så digg å kunne gjøre hva som helst med håret utenat noen skal bry seg... Jeg klippa og farget det nå nettopp. Ingen klager!
Fru Fomle Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3162 Skrevet 13. mars 2007 Ble det strandtur på deg i dag? ← Nei, dessverre. Jeg ble sittende og surre på dataen alt for lenge , og så tok jeg meg en liten lur. Da jeg stod opp igjen hadde det skyet over.. Er så digg å kunne gjøre hva som helst med håret utenat noen skal bry seg... Jeg klippa og farget det nå nettopp. Ingen klager! ← Nyt det mens du kan.
Gjest Kira Skrevet 13. mars 2007 #3163 Skrevet 13. mars 2007 Jeg gjør også som jeg vil med håret etter mange år med mas om langt, hvor jeg i ren trass hadde det kort. Nå er det ikke noe mas, men jeg har lengre hår enn på mange år. Og med farger og striper etter eget ønske. Mannfolk! Han spør ikke meg når han klipper seg. Og jeg liker menn med litt lengde på håret, riktignok ikke hestehale
vixen Skrevet 13. mars 2007 #3164 Skrevet 13. mars 2007 Jeg gjør også som jeg vil med håret etter mange år med mas om langt, hvor jeg i ren trass hadde det kort. Nå er det ikke noe mas, men jeg har lengre hår enn på mange år. Og med farger og striper etter eget ønske. Mannfolk! Han spør ikke meg når han klipper seg. Og jeg liker menn med litt lengde på håret, riktignok ikke hestehale ← Litt lengde er ikke dumt...
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3165 Skrevet 14. mars 2007 Jeg gjør også som jeg vil med håret etter mange år med mas om langt, hvor jeg i ren trass hadde det kort. Nå er det ikke noe mas, men jeg har lengre hår enn på mange år. Og med farger og striper etter eget ønske. Mannfolk! Han spør ikke meg når han klipper seg. Og jeg liker menn med litt lengde på håret, riktignok ikke hestehale ← Det er sikkert derfor jeg har så lyst på kort hår... Litt lengde er ikke dumt... ← På håret eller barten? ------------------------ Formen var ikke på topp i dag tidlig, så jeg krøyp rett tilbake under dyna etter turen til barnehagen. Så nå føler jeg meg litt bedre. Skal straks avgårde på besøk der jeg var utplassert i fjor. Har vært på tapetet lenge, men ikke kommet så langt. Gleder meg til å treffe folk igjen, selv om savnet ikke har vært så skrekkelig stort i tiden som har gått siden jeg sluttet der.
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3166 Skrevet 14. mars 2007 Tilbake fra hyggelig besøk. Og det gjør jo litt godt for selvtilliten og få stående jobbtilbud som høygravid. Spesielt siden den siste tiden har tæret på jobb-selvtilliten min... Får begynne å tenke mer på det om noen måneder tenker jeg, akkurat nå er det vanskelig å vite hva jeg vil. Trives godt der jeg er nå også og har mange spennende og varierte oppgaver som jeg aldri vil kunne få andre steder. Men enkelte ting i arbeidsmiljøet og ledelse (mangel på sådan) er til tider et stort irritasjonsmoment... Og så er det min lille drøm om deltidsstudier og hva jeg skal gjøre med det. Har plutselig fått litt små-panikk fordi jeg sender mannen til USA igjen neste uke. Jeg trodde jeg hadde hele roen, men det har jeg visst ikke likevel . Ikke at jeg tror noe skjer, men tanken på at han er så langt borte er ikke særlig forlokkende. Nå er mine fødsler så lange at han nesten kan rekke hjem uansett da . Pleier vanligvis å ha min mor her når han er borte, men hun er dessverre ikke helt i form for tiden. Hun har fått konstantert hjerte-flimmer pluss diverse annet, og det minner meg på at mine foreldre begynner å bli gamle og jeg sitter alene med hele ansvaret. Og da kommer den gamle verkebyllen opp at vi egentlig burde flytte hjem igjen... Blir fort masse dumme tanker.
@lfa Skrevet 14. mars 2007 #3167 Skrevet 14. mars 2007 Så gøy med jobbtilbud. Hvis det ikke er noe som "går ut på dato" har du jo god tid til å tenke deg om, både angående jobben og studiene. :-D Skjønner godt tvilen med å sende mannen til USA. Du får trøste deg med tanken på at han kanskje snoper noe fint babystæsj igjen. Håper ikke H@nnsauen har jobbtur akkurat rundt termin. Selv om han ikke befinner seg like langt borte, tar det jo litt tid før han kommer seg på land. Kjenner igjen foreldrebekymringstankene... Må si jeg gruer meg veldig til den dagen en av mine faller fra. Håper mammaen din blir bedre snart.
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3168 Skrevet 14. mars 2007 Jobbtilbudet går ikke ut på dato nei, så tiden får vise hva som skjer... Tror nok mor blir bedre, men hun må ta endel medisiner framover for å få ting under kontroll. Dette ligger til familien, så hun har søsken som har det samme. Litt forskjellig hvordan de har det, så vi får bare håpe på det beste. Kan nok være at mannen handler litt stæsj denne gangen også. Kan tenke meg flere klær fra Gap, men nå føler jeg at vi har såpass mye klær at det ikke er nødvendig å ta helt av. Han skal iallefall få handle Crocs til oss, fant ut det var like greit han bare kjøper de så slipper jeg å bekymre meg for at pakken ikke kommer fram i tide.. Og den hersens wallies-butikken som jeg fant på eBay svarer jo aldri på mailen min så det gidder jeg heller ikke.
Fru Fomle Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3169 Skrevet 14. mars 2007 Har montert stellekommode og vasket enda mer klær, så nå er det ikke lenge før alt er klappet og klart. Må kanskje begynne å pakke sykehus-bag også snart? :klø:
Gjest Kira Skrevet 14. mars 2007 #3170 Skrevet 14. mars 2007 Greit å ha pakket bagen, er det ikke? Wallies-butikk, er det også baby-stæsj? Jobb-tilbud må jo være smigrende, noe du kan kombinere med deltidsutdanning? Du får tenke deg godt om i permisjonstiden
Fru Fomle Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3171 Skrevet 15. mars 2007 Greit å ha pakket bagen, er det ikke? Wallies-butikk, er det også baby-stæsj? Jobb-tilbud må jo være smigrende, noe du kan kombinere med deltidsutdanning? Du får tenke deg godt om i permisjonstiden ← Jeg burde ihvertfall begynne på bagen snart... Har skrevet huskeliste da, det hjelper litt om det må gjøres i siste liten. Wallies er figurer som festes på veggen og kan være for både liten og stor. Disse er de jeg har sett på til guttenes rom.. Fordelen med de er at de lett kan fjernes når man er lei av dem. Kan sikkert få tak i de i Norge også, men da koster de nok minst dobbelt så mye. Tror det er lettere å kombinere nåværende jobb med deltidsstudier. I tillegg så vet jeg ikke helt om jeg orker å begynne i ny jobb med en 1-åring i hus. Så vi får se hva det blir til. --------------------------- I dag er minstemann hjemme fra barnehagen, jeg hadde lyst på litt selskap. Skal til kiropraktor litt senere, ellers få planer.
Fru Fomle Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3172 Skrevet 15. mars 2007 Zzzzzzzzzz, er trøtt..... Vært hos kiropraktor, handlet bursdagsgave og hentet gratis baby-pakke på apoteket. Må nesten få gjort litt husarbeid i dag, men må slappe av litt først...
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2007 #3173 Skrevet 15. mars 2007 Har du hatt en fin dag, og fått slappet godt av?
Fru Fomle Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3174 Skrevet 15. mars 2007 Har du hatt en fin dag, og fått slappet godt av? ← Ja, jeg fikk til og med sove litt. Og det er ikke en selvfølgelighet når en aktiv 5-åring også er hjemme. Har vært på yoga, i dag gikk det bare så som så igjen. Utrolig stiv på baksiden av lår/legg (er det ikke hamstrings det heter på engelsk tro?), følte meg som en kjerring på 150 år... Og så tror jeg jammen at luringen i magen har snudd på seg igjen. Typisk når jeg skal på legekontroll i morgen.
Gjest synseren Skrevet 15. mars 2007 #3175 Skrevet 15. mars 2007 Høres ut som du har gjort det meste klart til fødselen. Og det er jo greit. Faren til samboeren fikk også hjerteflimmer for et par uker siden. Det går visst bra med han nå, han har begynt å jobbe igjen. Litt trist for samboeren som hadde gledet seg til besøk fra foreldrene. Vi ser dem ikke så ofte siden de bor øst i landet og vi bor vest i landet. Ønsker deg en fin kveld, Fru Fomle!
Gjest Kira Skrevet 16. mars 2007 #3176 Skrevet 16. mars 2007 Kan jo være greit at hun har snudd seg når du skal til legen, så holder du dem litt på tå hev. Greit at de er litt obs så du kan få hjelp hvis du trenger det! Lykke til hos legen
Gjest Marillia Skrevet 16. mars 2007 #3177 Skrevet 16. mars 2007 God morgen :kaffe: Hvordan er formen i dag? Så gøy med jobbtilbud da, du får gå i tenkeboksen og finne ut hva du vil jobbe med etter permisjonen. Vurderer selv litt deltidsstudier, men det er ikke lett å binde seg til faste kvelder i uka når mannen min er mye på farten. Har vurdert nettstuder også, men vet ikke om jeg har selvdisiplin nok. Og da kommer den gamle verkebyllen opp at vi egentlig burde flytte hjem igjen... Blir fort masse dumme tanker. Hvor ligger den nye jobben i forhold til hjemstedet deres da? Jeg skjønner veldig godt at du bekymrer deg litt for mannens tur til USA, særlig når moren din ikke er helt frisk. Håper du har svigerfamilie som kan trå til, om det trengs. Nå er det fredag, og det betyr også helg; Ha en flott helg
Fru Fomle Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3178 Skrevet 16. mars 2007 Høres ut som du har gjort det meste klart til fødselen. Og det er jo greit. Faren til samboeren fikk også hjerteflimmer for et par uker siden. Det går visst bra med han nå, han har begynt å jobbe igjen. Litt trist for samboeren som hadde gledet seg til besøk fra foreldrene. Vi ser dem ikke så ofte siden de bor øst i landet og vi bor vest i landet. Ønsker deg en fin kveld, Fru Fomle! ← Håper at moren min også blir bedre etterhvert, men akkurat nå er det en del styr med å finne riktig medisin-dose og sånn.. Får bare ta tiden til hjelp. Kan jo være greit at hun har snudd seg når du skal til legen, så holder du dem litt på tå hev. Greit at de er litt obs så du kan få hjelp hvis du trenger det! Lykke til hos legen ← Jeg hadde håpet på hodeleie i dag så jeg fikk et skikkelig SF-mål igjen. Lei av å ligge milevis unna normalverdier. Skal ikke til legen før i ettermiddag så jeg får vel ligge i horisontalen fram til det..
Fru Fomle Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3179 Skrevet 17. mars 2007 Ikke god form i dag, blir straffet hardt for litt natterangling. Som forventet var det tverrleie igjen hos legen i går. Magemålet var likevel 2 cm opp fra forrige uke, så det kommer seg.. Har gått opp en hel kilo siste uka også, så nå er totalen 13,6 kg.
Fru Fomle Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3180 Skrevet 18. mars 2007 21 dager igjen!! Ikke allverdens i form i dag heller.... Mannen er reist, så jeg legger minst mulig planer for de neste dagene så jeg skal komme meg gjennom dem! I dag er det drittvær, blir derfor innedag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå