Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fine bilder, både loftet og magen :)

Du ser jo ikke så kjempestor ut fra siden, kanskje fordi hun ligger på tvers? Kanskje du ikke bør sjaue så veldig i dag, hvis resultatet er en rygg som krangler :klem:

Skrevet

Fint rom og fine magen. :-D

Håper du har hatt en fin dag uten alt for mye plager. :klem:

Skrevet
Så fine bilder, både loftet og magen  :)

Du ser jo ikke så kjempestor ut fra siden, kanskje fordi hun ligger på tvers? Kanskje du ikke bør sjaue så veldig i dag, hvis resultatet er en rygg som krangler  :klem:

Magen ser mye mindre ut på bildet enn det den gjør i speilet. ;) Føler ikke den er så veldig brei når jeg står oppreist heller, så hvor den ungen gjemmer seg vet jeg ikke helt. Mulig det blir et lite knøtt. :klø:

Det er fort gjort å bli overivrig i flyttesjauen, men det har heldigvis gått greit med ryggen. :)

Fint rom og fine magen.  :-D

Håper du har hatt en fin dag uten alt for mye plager.  :klem:

Takk, @lfa! :klem:

---------------------------------

Flyttesjauen fortsetter! :) I går fikk vi flyttet opp bokhyller fra kjelleren og i dag har vi montert to kommoder. Så nå er guttenes gamle soverom tømt og etter vask er det klart for baby-forberedelser der. :tommelsmil:

Har blitt mye flying og bæring opp og ned trapper, heldigvis har ryggen taklet det greit. Tar ofte pauser, og skal også få gjort noen ryggøvelser i løpet av dagen. Så satser jeg på en tur på treningssenteret i morgen. Er bare noen få dager igjen før medlemskapet fryses, så må prøve å få gått der to ganger før det..

Gleder meg til kontroll på sykehuset i morgen, skal bli greit å få informasjon om hva jeg har å forholde meg til framover. I går kveld etter jeg hadde lagt meg var det en voldsom romstering i magen, og da var det definitivt noe "stort" nede i bekkenet. Så det er tydelig at hun fremdeles har tumleplass nok til å snu seg! :)

Skrevet
I går kveld etter jeg hadde lagt meg var det en voldsom romstering i magen, og da var det definitivt noe "stort" nede i bekkenet. Så det er tydelig at hun fremdeles har tumleplass nok til å snu seg! :)

Høres lovende ut. :) Regner med du kommer med statusoppdatering etter legebesøket i morra. Moro få følge med!

Skrevet

Henter inspirasjon til flyttesjau. Her skal også rom byttes og møbler bæres, men ikke før til påske tror jeg. Og da regner jeg med at det drar med seg både gardinsying og Ikeabesøk.

Venter spent på oppdatering etter legebesøk i morgen :klem:

Gjest Madeline
Skrevet

Flotte bilder av både loft og ikke minst mage :) . Lykke til med kontrollen på sykehuset i morgen. Kanskje all romsteringen til knøttet betyr at hun har lagt seg med hodet ned?

Skrevet
Høres lovende ut. :) Regner med du kommer med statusoppdatering etter legebesøket i morra. Moro få følge med!

Oppdatering kommer. Senere. ;)

Henter inspirasjon til flyttesjau. Her skal også rom byttes og møbler bæres, men ikke før til påske tror jeg. Og da regner jeg med at det drar med seg både gardinsying og Ikeabesøk.

Venter spent på oppdatering etter legebesøk i morgen  :klem:

Flyttesjau er noe styr mens det står på, men veldig kjekt når man blir ferdig. :)

Flotte bilder av både loft og ikke minst mage  :) . Lykke til med kontrollen på sykehuset i morgen. Kanskje all romsteringen til knøttet betyr at hun har lagt seg med hodet ned?

I går kveld var det tomt der nede igjen, så vi får se...

----------------------------

Skal straks avgårde til sykehuset. :) Har pakket treningsbagen også, men motivasjonen er ikke allverden for å dra på treningssenteret i dag heller. Ikke moro å trene når man føler seg som en flodhest. :sjenert:

Skrevet

Da har jeg vært på vellykket kontroll! :hoppe: Og jeg har trent! :tommelsmil: Og shoppet! :sjarmor:

I dag lå lille luringen med hodet sitt fint nedover gitt. Legen kjente først på magen og sa at det var nesten det tydeligste hodeleie hun hadde kjent. :ler: Hodet lå godt nede i bekkenet også, så nå håper jeg at hun holder seg der! Lege nr. 2 som var med sa at når de snudde seg rundt og skiftet leie sånn mot slutten så ville de som regel alltid legge seg fint ned med hodet når fødselen startet. Så derfor trengs det ikke noe mer enn vanlig oppfølging de siste ukene. :) Nå får jeg bare håpe at legen min roer seg med det også. ;) Vekstavviket var på -3%, men det tar jeg med en klype salt siden det bare ble gjort en måling.. Uansett så ligger det an til en størrelse helt på normalen. :)

Etterpå dro jeg på en liten shopping-runde, og nå er de siste nødvendigheter av baby-utstyr i hus! :hoppe: Kjøpte madrass og overmadrass til sprinkelseng (steikje dyr overmadrass :overrasket:) og diverse stæsj til seng/vugge/vogn (kantbeskytter, sengesett til både seng og vogn, laken etc.). Så nå mangler bare baby-call og baby-gym på lista mi, men det tenkte jeg vi kunne ønske oss hvis noen spør..

Og så fant jeg heldigvis energien til en tur på treningssenteret. I dag var det faktisk lettere å trene enn på lenge, sikkert hjernen som spiller meg et puss siden dette var siste eller nest siste gangen. :ler:

Nå sitter jeg og spiser kanel-boller og sjokolademelk. Ikke akkurat den beste kosten for en høygravid med insulin-resistens, men.. :sjenert::ler: Må dusje og hente minstemann, lovet jeg skulle hente han kl. 2 i dag.

Skrevet

Så bra! :hoppe:

Tenker det er herlig å være ferdig med alle de nødvendige innkjøpene også. :-D

Håper resten av dagen blir like bra som den har vært hittil. :klem:

Skrevet

Fint å høre at det ser ut til å ordne seg helt fint! :klem:

Skrevet

Er veldig glad for resultatet jeg også, Lavinia, @lfa og vixen! :):klem:

Det var også deilig å bli ferdig med de siste store innkjøpene, nå er det bare småting som gjenstår og som også kan vente til etter fødselen. :) I ettermiddag har vi vasket og montert sprinkelsenga. Og i morgen skal jeg begynne med klesvask.

Har vært på konferanse med eldstemann i dag, og det var bare skryt å høre. :) Han er veldig flink og motivert for skolearbeid, håper det fortsetter sånn videre også!

Nå er jeg ganske så sliten, gleder meg til en litt mer rolig dag i morgen! :)

Skrevet

Vekkerklokka mi ringte ikke i dag. :forvirret: Heldigvis våknet eldstemann 1/2 8 så det ble ikke så ille forsoving. Og det var veldig deilig å sove den halvtimen ekstra. ;)

Minstemann ville ha fri fra barnehagen i dag, men siden det er så fint vær og de sikkert skal på tur sa jeg nei. Istedet drøyer vi det litt ekstra i dag morges så han ikke kommer før etter frokosten..

Sola skinner fra skyfri himmel, og da klør det i tur-foten. Får heller dra til stranden en tur, asfalt-trasking tar jeg ikke sjansen på.

Gjest Marillia
Skrevet

Så fint at lillemor har snudd seg, nå er det bare å ta det helt med ro - og vente til hun vil ut :klem:

Så fint rommet til gutta boys ble da! Tenker det er deilig når dere begynner å bli ferdig med oppussingen. Ikke for det, før man har kommet rundt en gang, starter man gjerne på runde nr 2. *kremt*

Gøy å se magebildet også, du er fin som gravid! :blomst:

Ha en fin dag!

Skrevet

Takk, Marillia! :klem: Føler meg ikke spesielt fjong om dagen, har nesten ingen klær som passer lenger og nå gidder jeg ihvertfall ikke å kjøpe noe nytt.. :sjenert:

Oppussing er et evighetsprosjekt ja, jeg har allerede begynt å drømme om når vi skal ta stua og kjøkkenet igjen. :ler: Planen min er at det blir før eldstemanns konfirmasjon, og det er jo bare 6 år til. ;)

I går kveld avsluttet jeg strikke-prosjektet mitt. Dessverre klarte jeg å felle av så stramt at teppet nå ligner mer på et snurpenot i ene enden! :grine: Får se om mor kan klare å fikse det når hun kommer neste uke...

Driver og forbereder litt USA-shopping igjen. :sjarmor: Men det blir bare småting denne gangen. :ler: Vil ha nye Crocs siden de andre var for små, tenkte ungene skulle få hvert sitt par også. Og så fant jeg en butikk på ebay som selger kule wallies. Men de svarer ikke på mailen jeg sendte de forrige uke så jeg vet ikke om jeg gidder. :sur:

Gjest Marillia
Skrevet
På det bildet kan det se ut som om vi har lik frisyre og hårlengde. Bortsett fra at jeg har lysere striper på toppen :sjenert:
Skrevet
På det bildet kan det se ut som om vi har lik frisyre og hårlengde. Bortsett fra at jeg har lysere striper på toppen :sjenert:

Kult! Men det spørs om det varer så lenge, jeg skal klippe meg neste mandag. ;)

Gjest Marillia
Skrevet
Kult! Men det spørs om det varer så lenge, jeg skal klippe meg neste mandag. ;)

Det skal ikke jeg, mannen min er fremdeles litt sur fordi halve hårmanken forsvant ;)

Skrevet
Det skal ikke jeg, mannen min er fremdeles litt sur fordi halve hårmanken forsvant  ;)

Samme problemet her i huset, så det spørs hvor mye som forsvinner. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...