Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy flate, jeg er sliten!!! Treningsøkta ble et skikkelig ork, stiv og støl overalt + svetta som en gris... Har vært helt satt ut etterpå, litt rart at kroppen skal slå seg sånn vrang. :klø: Og hver gang jeg løfter armene over hodet så blir jeg svimmel og dårlig. Lavt blodtrykk kanskje??

I ettermiddag har vi vært en tur til vårt 2.hjem; Coop OBS Bygg. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fy flate, jeg er sliten!!! Treningsøkta ble et skikkelig ork, stiv og støl overalt + svetta som en gris... Har vært helt satt ut etterpå, litt rart at kroppen skal slå seg sånn vrang. :klø: Og hver gang jeg løfter armene over hodet så blir jeg svimmel og dårlig. Lavt blodtrykk kanskje??

I ettermiddag har vi vært en tur til vårt 2.hjem; Coop OBS Bygg. :ler:

Kroppen din gjennomgår jo litt av en prøve om dagen så det er ikke så rart kanskje?

Pusset opp der også eller? ;)

Skrevet
Hadde jeg gått på jobb hadde ikke jeg heller hatt energi til å trene.  ;)

Men du har jo større mage enn meg, og har liksom litt mer lov til å være sliten... :sjenert:

Skrevet
Kroppen din gjennomgår jo litt av en prøve om dagen så det er ikke så rart kanskje?

Pusset opp der også eller? ;)

Kanskje ikke. :sjenert:

Men du har jo større mage enn meg, og har liksom litt mer lov til å være sliten...  :sjenert:

Første trimester er som regel like slitsomt som det siste...

-----------------------

Trøtt og uggen! :sprettoy: Men i dag ville jeg ikke sove bort halve dagen, kan heller duppe litt i ettermiddag. Det ser ut til å bli en virkelig flott dag, så jeg tenkte å dra på stranden en tur når sola kommer skikkelig opp. :)

Skrevet

BTW..

I dag er det 40 dager til termin og jeg kan offisielt tituleres HØYGRAVID!!!!! :)

Skrevet
Høres fantastisk ut med strandtur. Ha en flott dag!  :klem:

Ja, jeg gleder meg! :) Og håper at det kan bli et tur-alternativ framover, nå kjenner jeg det i ryggen bare av å gå til barnehagen (5 min) :sur:

Gjest Marillia
Skrevet

Og hvordan har den høygravide det i dag? :gravid:

Er det snøfritt hos deg også? Jeg trodde kanskje at dere også snødde vekk.

Ha en fin dag :klem:

Skrevet
Og hvordan har den høygravide det i dag?  :gravid:

Er det snøfritt hos deg også? Jeg trodde kanskje at dere også snødde vekk.

Ha en fin dag :klem:

Kvalm i dag, men det er fordi jeg har stått tidlig opp.. :sjenert:

Her er det snøfritt ja. Det snødde både sør og nord for oss, men av en eller annen grunn slapp vi unna. Så her er det også vår-steming i dag, selv om sola for øyeblikket forsvant igjen.

Skrevet
Kvalm i dag, men det er fordi jeg har stått tidlig opp.. :sjenert:

Legg deg igjen!! :sjarmor:

Skrevet

Høygravid! :hoppe:

Tur på stranden hørtes herlig ut. Kom og hent meg også, da. :ler:

Skrevet
Legg deg igjen!! :sjarmor:

Det er ufattelig fristende, men jeg står imot. ;) Ennå..

Høygravid!  :hoppe:

Tur på stranden hørtes herlig ut. Kom og hent meg også, da.  :ler:

OK, plukker deg opp kl. 11. ;)

Men nå forsvant sola igjen. :sur:

Skal ned på butikken en tur og se om de har bringebærblad-kapsler på helsekosten.

Skrevet

Skal ned på butikken en tur og se om de har bringebærblad-kapsler på helsekosten.

Hva er det godt for? :)

Skrevet
Hva er det godt for?  :)

Skal det være kvalmedempende?  :sjenert:

Det styrker visstnok livmoren og gjør at den trekker seg raskere sammen etter fødsel... Her prøves alt som prøves kan. ;)

De hadde ikke inne, men skulle bestille. Og da begynner jeg å lure på om det kanskje er sent å begynne om en ukes tid. Jaja, noen dager fra eller til kan ikke bety så mye. Er ennå mange uker igjen.

Skrevet
Det styrker visstnok livmoren og gjør at den trekker seg raskere sammen etter fødsel... Her prøves alt som prøves kan. ;)

Gode gamle kjerringråd eller?

Skrevet
Gode gamle kjerringråd eller?

:Nikke:

-------------------------------

Tur unnagjort, det var helt utrolig flott. :rosasmil:

Lurer på om Snorkfrøken snudd seg til en mer riktig stilling. :hoppe: Nå er det "innhold" også nederst i magen og jeg løper på do hver halvtime. ;)

Skrevet
Lurer på om Snorkfrøken snudd seg til en mer riktig stilling. :hoppe: Nå er det "innhold" også nederst i magen og jeg løper på do hver halvtime. ;)

Så festlig. Hopper for doturer hver halvtime :hoppe:

Sånn er det å være høygravid ;)

Skrevet

Så bra! Da ordner alt seg! :hoppe:

Skrevet
Så festlig. Hopper for doturer hver halvtime :hoppe:

Sånn er det å være høygravid  ;)

Det er kommet ganske langt når en jubler over redusert blærekapasitet. :ler:

Så bra! Da ordner alt seg! :hoppe:

Håper det! :tommelsmil:

-------------------

Her er det tomt hus for noen timer, minstemann er hos en kompis og eldste er på speideren. Vi sliter litt med å motivere speider-gutten, han vil helst slutte. :forvirret: Har sagt at han får fortsette til sommeren, har tross alt bare gått der siden oktober. Bestisen i klassen har samme avtale, tydelig at det er "smittsomt". Ikke vil han begynne med noen annen aktivitet heller, men jeg synes at han bør gå på en ting nå når han begynner å bli såpass stor (3. klasse).

Fomlemannen jobber (som vanlig) på loftet, nå setter han opp "panel-plater" i loftstua. Jeg var litt redd det skulle bli litt vel 80-talls med så mye panel, men det ser ganske greit ut. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...