@lfa Skrevet 12. februar 2007 #3001 Skrevet 12. februar 2007 Har du gått deg vill blant alle pakkene?
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3002 Skrevet 12. februar 2007 Stakkars døra, bli utsatt for temperamentet ditt, Neida... Hva hadde Fomlemannen med? ← Har du gått deg vill blant alle pakkene? ← Ja, det var rene julekvelden her i går! Og så var det ikke dumt å få mannen hjem etter en uke heller, det er greit å savne hverandre litt innimellom. Jeg fikk jo mine to stellevesker (veeeeldig fornøyd med begge to) og crocs (som dessverre var i minste laget). Mannen hadde kjøpt diverse topper til meg, treningsarmbånd til Ipod-en og en hjerte-eske med sjokolade. Føler meg som en skikkelig diva når jeg ligger på sofaen med hjertet mitt, dessverre står ikke smaken helt i forhold til utseende. Baby fikk en flott Fisher-Price uro til barnesengen, en pyjamas og bodyer. Og de store guttene fikk Star Wars figurer, kort og kamuflasjebukser. Til seg selv hadde han også handlet (mest klær fra diverse factory outlets), så jeg har sluttet å klage på at han ikke kan shoppe.. I dag har jeg sovet noen timer ekstra etter at unger og mann var ute av dørene. Deretter dro jeg på trening og trente 30 min på ellipsemaskin og diverse rygg- og styrkeøvelser. Har vært ganske daff og lat i ettermiddag, men det er vel lov innimellom.. Laget forresten noe skikkelig snadder i kveld, smoothie av vaniljeyoghurt og frosne jordbær . Ungene likte det også, mye bedre enn blåbærvarianten jeg laget lørdag, så i morgen skal jeg handle inn mer yoghurt. Greit å spise jordbær mens jeg kan også. I morgen er det litt som skjer, kiropraktor på morgenen og ultralyd på ettermiddagen. Tror også jeg må gjøre litt jobb selv om jeg ikke har lov. Det viser seg at også en annen jeg jobber med er sykemeldt, og vi to er de som er inni en spesiell arbeidsoppgave som MÅ gjøres nå.
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3004 Skrevet 12. februar 2007 Må si du har en shoppingglad mann.... ← Ja, og det skulle en virkelig ikke tro for bare et par år siden.
@lfa Skrevet 12. februar 2007 #3005 Skrevet 12. februar 2007 Det var litt av en shopping. :icon_razz: Kommer det bilder av stelleveskene? Kjipt at du må jobbe, du er jo tross alt sykemeldt du også.
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3006 Skrevet 12. februar 2007 Det var litt av en shopping. :icon_razz: Kommer det bilder av stelleveskene? Kjipt at du må jobbe, du er jo tross alt sykemeldt du også. ← Bilder kommer i shoppe-boka. Men ikke før vogna er i hus, den skal være rett rundt hjørnet nå. Det er kjipt å måtte jobbe, men samtidig så får jeg lettet litt på min dårlige samvittighet angående denne jobben...
@lfa Skrevet 13. februar 2007 #3007 Skrevet 13. februar 2007 Spent på ultralydtimen. Håper det gikk greit på jobb hvis du måtte innom.
Gjest Kira Skrevet 13. februar 2007 #3008 Skrevet 13. februar 2007 Innom og leter etter nytt fra ultralydtimen. Håper det gikk greit
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3010 Skrevet 13. februar 2007 Spent på ultralydtimen. Håper det gikk greit på jobb hvis du måtte innom. ← Jeg jobbet hjemmefra, men det tok 3 stive timer.. Nå slipper jeg å ha det hengende over meg i det minste, grei følelse det også. Innom og leter etter nytt fra ultralydtimen. Håper det gikk greit ← Ja, vi venter i spenning... ← Takk for at dere bryr dere! Ultralyden i dag gikk heldigvis kjempefint! Babyen var akkurat så stor som den skulle, 0% avvik. Hun ligger på tvers med ryggen opp mot brystet mitt, ansiktet nedover og beina godt trukket oppunder seg på min høyre side. Hun ligger veldig høyt oppe i magen, så det er ikke rart jeg har problemer med å bøye meg framover. Ellers har det vært en travel dag. Var hos kiropraktor og ble røsket opp i alle vinkler. Begynner å bli veldig stiv i øvre rygg pga magen og endret vektfordeling, men ellers går det fint. Nå hadde vel også min lille episode med garasjedøra også litt å si. I kveld har jeg vært på yoga, i dag følte jeg ikke jeg fikk det til noe særlig. Men det er visst vanlig at formen varierer... I morgen skal jeg slappe av, det synes jeg at jeg fortjener nå!
@lfa Skrevet 13. februar 2007 #3011 Skrevet 13. februar 2007 Så bra at alt var som det skulle! Er i sippemodus etter Greys, så jeg måtte sippe litt (gladtårer) her også når jeg leste om hvor godt påskekyllingen har det i magen din. Kos deg i morgen, det er vel fortjent!
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3012 Skrevet 14. februar 2007 Så bra at alt var som det skulle! Er i sippemodus etter Greys, så jeg måtte sippe litt (gladtårer) her også når jeg leste om hvor godt påskekyllingen har det i magen din. Kos deg i morgen, det er vel fortjent! ← Huff ja, Greys tok knekken på noen og enhver i går. Sovegrisen slo til igjen, jeg stod ikke opp før 12 i dag . Nå var jeg riktignok oppe i dag tidlig og fikk ungene på skole og i barnehage, men likevel er det litt for drøyt å sove så lenge. Ødelegger hele døgnrytmen min også, og ikke får jeg noe fornuftig ut av dagen. Vogna er kommet til byen! Den var også en snartur innom Trondheim på veien , men nå er den ihvertfall i riktig by! Vet ikke helt om Tollpost kjører ut eller om jeg må dra inn og hente den selv, antar de tar kontakt med meg? :klø:
@lfa Skrevet 14. februar 2007 #3013 Skrevet 14. februar 2007 Så gøy med vogn! Hvor mye kom den på totalt? Jeg vurderer samme vogn og samme nettbutikk, men vil prøvekjøre i butikk først. Sove lenge hadde du helt sikkert bare godt av. Det kommer en dag da det ikke blir like mye søvn.
Gjest Kira Skrevet 14. februar 2007 #3014 Skrevet 14. februar 2007 Så godt å høre Og jeg er enig med @lfa, sov mens du kan. Lurt å samle krefter nå. Jeg har også lyst til å sove til 12 Grattis med vogn!
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3015 Skrevet 15. februar 2007 Så gøy med vogn! Hvor mye kom den på totalt? Jeg vurderer samme vogn og samme nettbutikk, men vil prøvekjøre i butikk først. Sove lenge hadde du helt sikkert bare godt av. Det kommer en dag da det ikke blir like mye søvn. ← Jeg vet ennå ikke hva totalsummen blir, har ikke fått toll-regningen ennå. I følge kalkulatoren på Importalen skal totalsummen bli ca. 5 700,-. Skal gi beskjed når jeg har prisen. Da har vi kjøpt sportsvogn, bag, adapter til bilstol og regntrekk til både sportsvogn og bag. Kunne kjøpt sportsvogn for 5000,- og bag for 1700,- her hjemme, de andre tingene vet jeg ikke hva koster her. Så det er jo litt å spare. Så godt å høre Og jeg er enig med @lfa, sov mens du kan. Lurt å samle krefter nå. Jeg har også lyst til å sove til 12 Grattis med vogn! ← Problemet med å sove så lenge er at jeg ødelegger døgnrytmen. Så i natt har jeg ikke sovet særlig bra, og derfor er jeg kvalm og uvel i dag. ------------------ Vogna ble levert på døra i går kveld! Ble litt overrasket da jeg så hvor hard medfart pakkene hadde fått på veien, ikke var det pakket særlig godt heller. Kun plasttrekk på delene og oppi en papp-eske, hjulene hadde litt mer polstring. Angrer litt nå på at jeg ikke tok noen bilder før vi åpnet, i tilfelle det viser seg at det er skader vi ikke har sett ennå.. Heldigvis ser det ut til at alt er ok med vogna. Skulle egentlig ikke åpne pakkene før toll-regningen er betalt, men hvem klarer å vente på det? Det eneste vi kan se er noen hakk på "leddene" til kalesjen på bagen. Viser nesten ikke, men irriterende nok når en kjøper helt nytt... Dette er plastdingser som sikkert får hakk bare en ser på de, så de kunne godt kostet på seg litt ekstra polstring akkurat der. Skal få tatt noen bilder nå og legge ut.
Gjest Marillia Skrevet 15. februar 2007 #3016 Skrevet 15. februar 2007 Du verden for en shoppingglad mann, skulle ønske dette kunne smitte over på min mann Deilig å få vognen i hus, tenker jeg. Det nærmer seg raskt påske, og det er vel godt at sånne ting er i orden i god tid. Du må legge ut bilder så vi får se vogna. Det er lenge siden jeg brukte vogn, men gjett om jeg angrer på at jeg valgte vogn etter utseende, og ikke valgte en mer praktisk vogn. (Hadde stor bagvogn jeg nesten ikke klarte å demontere selv - gjett om det var gøy når man skulle ha med seg vognen i bil) Ha en fin dag
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3017 Skrevet 15. februar 2007 Du verden for en shoppingglad mann, skulle ønske dette kunne smitte over på min mann Deilig å få vognen i hus, tenker jeg. Det nærmer seg raskt påske, og det er vel godt at sånne ting er i orden i god tid. Du må legge ut bilder så vi får se vogna. Det er lenge siden jeg brukte vogn, men gjett om jeg angrer på at jeg valgte vogn etter utseende, og ikke valgte en mer praktisk vogn. (Hadde stor bagvogn jeg nesten ikke klarte å demontere selv - gjett om det var gøy når man skulle ha med seg vognen i bil) Ha en fin dag ← Bilder er lagt ut her! Tror denne her skal være ganske så praktisk. Foreløpig er noen deler litt "trege" å få sammen, men regner med det går seg til når den blir tatt i bruk. Blir veldig liten sammenlagt også, det var et av våre viktigste kriterier..
Gjest Marillia Skrevet 15. februar 2007 #3018 Skrevet 15. februar 2007 Så fin den var, og ikke minst praktisk! Denne får dere nok mye glede av. *ergrer meg enda mer over år med møkkavogn*
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3019 Skrevet 15. februar 2007 Så fin den var, og ikke minst praktisk! Denne får dere nok mye glede av. *ergrer meg enda mer over år med møkkavogn* ← Ikke vits i å ergre seg over det nå da.
Gjest Marillia Skrevet 15. februar 2007 #3020 Skrevet 15. februar 2007 Hadde du visst hvor mye banning og svetting det var med den svære, tunge vogna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå