Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den var utrolig stilig! Med fare for å virke som en gammel tante, kan du bruke den helt fra starten av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den var utrolig stilig! Med fare for å virke som en gammel tante, kan du bruke den helt fra starten av?

Ja (tante :ler:), men da med bag istedet for sportsvogn-delen. Er en såkalt duo-vogn, det finnes et bilde med bag på under "Quick fix carrycot". Eneste minuset er at sportsvogndelen kun kan være vendt fra en, kan bli et problem akkurat i overgangen til sportsvogn. Men det får vi eventuelt ta når den tid kommer. Om vi må kjøpe en billig, brukt kombivogn da så kan den også brukes som sove-vogn i barnehagen.

Skrevet
Det ble en TFK Joggster Twist med bag, bilstoladapter og diverse regntrekk. :)

Se www.buggy.de.

Joggster Twist.. da er det ingen vei utenom - blir joggeturer med barn i vogn heretter! :ler:

Hatt en fin helg?

Skrevet
Joggster Twist.. da er det ingen vei utenom - blir joggeturer med barn i vogn heretter! :ler:

Hatt en fin helg?

Joggeturer kan det bli dårlig med, men jeg ville ha en skikkelig turvogn som vi forhåpentligvis kan bruke flittig. ;)

Ikke akkurat verdens mest spennende helg, men greit nok. :ler:

Takk for oppklaringen  ;)

Ha en fin uke  :klem:

Ingen årsak! ;)

Satser på en fin uke ja! Meldt snø også. :)

---------------------

I dag kom endelig elektrikeren for å fikse det gjenstående på loftet, det var på tide. :hoppe:

Har ikke så mange planer for dagen. Når elektrikeren er ferdig håper jeg det blir tid til en tur på stranden før ungene skal hentes igjen.

Gjest Marillia
Skrevet

God morgen!

Vognen var kjempefin, både fin og praktisk. Det er ikke lenge igjen nå, tiden går rasende fort! Regner du med å gå over tiden, eller har du fått de andre rundt/før termin?

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Fin vogn, den er en av mine alternativer også. :)

Skrevet
God morgen!

Vognen var kjempefin, både fin og praktisk.  Det er ikke lenge igjen nå, tiden går rasende fort! Regner du med å gå over tiden, eller har du fått de andre rundt/før termin?

Ha en fin dag :klem:

Regner med at jeg må gå over termin ja. ;) De to andre er kommet 3 og 5 dager over, så da blir det nok enda noen dager ekstra å vente denne gangen.. Bare jeg slipper å gå over min egen bursdag er det greit.

Og jeg føler ikke tiden går så veldig rasende fort jeg da. :ler:

Gjest Marillia
Skrevet
Regner med at jeg må gå over termin ja. ;) De to andre er kommet 3 og 5 dager over, så da blir det nok enda noen dager ekstra å vente denne gangen.. Bare jeg slipper å gå over min egen bursdag er det greit.

Og jeg føler ikke tiden går så veldig rasende fort jeg da. :ler:

3 og 5 dager er jo ingenting, verre er det for de som går 14 dager...

Gjest Marillia
Skrevet

Nåja, det vet ikke jeg så mye om, mine har kommet omtrent på termin, men jeg skjønner at det må være fælt å gå over termin...

Skrevet
Kanskje det plopper ut en liten bursdagspresang? ;)
Skrevet
Nåja, det vet ikke jeg så mye om, mine har kommet omtrent på termin, men jeg skjønner at det må være fælt å gå over termin...

Med førstemann var jeg veldig forberedt på å gå 14 dager over, så det gikk kjempegreit. Men med nr. 2 så hadde jeg "lure-rier" i en uke før det endelig startet skikkelig. Da var jeg rimelig :sprettoy:! :ler:

Gjest Marillia
Skrevet

Samme her, jeg var nesten overrasket over at hun kom på termin, og med minstemann gikk jeg en uke med lurerier. Jeg var også inne på sykhuset uken før, trodde fødselen var i gang, men neida, måtte pent gå en uke til. :sjenert:

Skrevet
Samme her, jeg var nesten overrasket over at hun kom på termin, og med minstemann gikk jeg en uke med lurerier. Jeg var også inne på sykhuset uken før, trodde fødselen var i gang, men neida, måtte pent gå en uke til.  :sjenert:

Satser på at noen runer med modningsakupunktur skal gjøre susen denne gangen. :) Men det er ennå 6-7 uker igjen før jeg får lov å begynne med det. Og det er egentlig greit, trenger tiden for å få alle ting i hus.

Elektrikeren er allerede ferdig, så da tror jeg jammen at jeg skal dra på treningssenteret en tur framfor stranden. Er så ustabilt vær i dag. ;)

Skrevet
Modningsakupunktur?

Ja, jeg er så umoden og trenger å bli mer voksen. ;) Neida, det er akupunktur som skal få kroppen "moden" og klar for fødsel..

Skrevet
Fin vogn, den er en av mine alternativer også.  :)

Dæven, jeg har oversett deg! :rodme: Beklager så mye, du snek deg innimellom....

Buggis er jo hakket kulere da, så en på kaien på søndag og den virket utrolig snedden å komme seg fram med. Nesten så jeg angret, men bare nesten. ;) Den er ganske lav i bagen, og derfor ikke aktuell for min sarte rygg..

Skrevet
Kanskje det plopper ut en liten bursdagspresang? ;)

Nei, da blir jeg :grine:!!! Babyen har værsågod å innfinne seg i god tid før det! ;)

Skrevet
Ja, jeg er så umoden og trenger å bli mer voksen. ;) Neida, det er akupunktur som skal få kroppen "moden" og klar for fødsel..

Jammen godt det finnes. Skal jeg notere bak øret. Kan jo få bruk for det.

Skrevet

Jeg har det med å snike litt rundt. :ler:

Buggis og TFK er jo to vidt forskjellige vogner sånn utseendemessig. Synes buggisen er kul, men kanskje litt vel dukkevognaktig med tanke på at det også skal være en vogn H@nnsauen kan vedkjenne seg. :ler:

Og så synes jeg også den er litt vel lav (og jeg er jo ikke akkurat noen telefonstolpe selv).

Har heldigvis god tid på meg ennå. Kommer kanskje noen nye modeller i løpet av året også.

Hvilken farge har du valgt foressten?

Hvis du har bursdag lenge etter termin, håper jeg selvfølgelig ikke det blir en ekstra presang den dagen. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...