Gjest Marillia Skrevet 1. februar 2007 #2941 Skrevet 1. februar 2007 Det er koselig å være hjemme alene med en av ungene, det er godt både for liten og stor Håper telefonen er stum...
Gjest Marillia Skrevet 1. februar 2007 #2942 Skrevet 1. februar 2007 Å gå tur i sand er foresten utrolig tungt, og det er kjempeflott trening! I tillegg til flott trim, så får man jo nyte den flotte utsikten også
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2943 Skrevet 1. februar 2007 Å gå tur i sand er foresten utrolig tungt, og det er kjempeflott trening! I tillegg til flott trim, så får man jo nyte den flotte utsikten også ← Skal se om jeg får lokket poden med på en tur. Men jeg har litt dårlig erfaring med å ta han med, forrige gang hoppet han på uti vann til oppå lårene fordi han trodde isen som lå der var tykkere enn 2 mm.
Gjest Kira Skrevet 1. februar 2007 #2944 Skrevet 1. februar 2007 Unger og vann Forferdelig trist og skremmende med kreft, og andre sykdommer også forsåvidt. Her dør de som fluer rundt meg for tiden, tror jeg er i ferd med å bli fatalist Frekventerer begravelser oftere enn det som sunt er. Det gjør noe med holdningen til livet, man tar bedre vare på det man har. Og jeg er glad i vesker ja, ikke nødvendigvis stellevesker nå for tiden. Men jeg har jo en stelleveske eller to på lur Jeg ser alltid på folks vesker når jeg er ute og går, og innser hver dag at jeg stadig har noen udekkede behov på den fronten. Håper telefonen din fortsatt er stille
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2945 Skrevet 1. februar 2007 Forferdelig trist og skremmende med kreft, og andre sykdommer også forsåvidt. Her dør de som fluer rundt meg for tiden, tror jeg er i ferd med å bli fatalist Frekventerer begravelser oftere enn det som sunt er. Det gjør noe med holdningen til livet, man tar bedre vare på det man har. ← Huff, det er fryktelig trist. ---------------------- Da ringte jeg liksågodt legekontoret. Kom rett til legen selv, så det var jo greit. Prøvene så ganske så bra ut, ihvertfall ut fra det jeg fryktet. Blodsukker-verdien etter to timer lå på 6,5, den bør være under 6. Så jeg må til med litt kostholdsendringer, men kan ellers slappe helt av.
Gjest Gitte Skrevet 1. februar 2007 #2946 Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så masse med i magen! Så gøy! ← LOL, jeg leste det innlegget der og så smilyen som var blå... Trodde du skulle få gutt allikevel. hehe.. før jeg så at innlegget var riimelig gammelt Det er fortsatt jente?
Gjest Gitte Skrevet 1. februar 2007 #2947 Skrevet 1. februar 2007 og jeg må bare si *puh*. Så snakket om kreft og prøver og trodde du hadde tatt prøver for kreft.. Men det var heldigvis "bare" diabetes..
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2948 Skrevet 1. februar 2007 LOL, jeg leste det innlegget der og så smilyen som var blå... Trodde du skulle få gutt allikevel. hehe.. før jeg så at innlegget var riimelig gammelt Det er fortsatt jente? ← Jeg håper da inderlig det. og jeg må bare si *puh*. Så snakket om kreft og prøver og trodde du hadde tatt prøver for kreft.. Men det var heldigvis "bare" diabetes.. ← Nei, heldigvis er det ikke noe farlig.
Gjest Kira Skrevet 1. februar 2007 #2949 Skrevet 1. februar 2007 Så bra, da får du bare en god grunn til å leve sunt!
Gjest Madeline Skrevet 1. februar 2007 #2950 Skrevet 1. februar 2007 Jeg håper da inderlig det. ← Hvis ikke har du bommet grovt med all handlingen din .
@lfa Skrevet 1. februar 2007 #2951 Skrevet 1. februar 2007 Godt at det ikke var så alvorlig som fryktet. Håper poden har kost seg hjemme i dag. Selv små poder har godt av en liten pause innimellom. :-D
Fru Fomle Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2952 Skrevet 2. februar 2007 Så bra, da får du bare en god grunn til å leve sunt! ← Jeg er dessverre ikke videre motivert for å leve sunt. Men skal prøve... Hvis ikke har du bommet grovt med all handlingen din . ← Huff ja. Godt at det ikke var så alvorlig som fryktet. Håper poden har kost seg hjemme i dag. Selv små poder har godt av en liten pause innimellom. :-D ← Joda, poden koste seg. En stund. Men det ble litt vel mange timer å være hjemme med mamma uten at det skjedde noe action. Så jeg tror han er "kurert" for en stund.. ----------------- Har hatt en ganske travel dag. Først var det fysioterapaut og trening, det gikk ok og jeg fikk skryt fordi jeg er så flink til å trene. Men jeg må passe mer på holdningen min, hadde "falt sammen" siden sist jeg var der. Så det skal jeg prøve å huske på. Har alltid hatt dårlig holdning, og med kul på magen blir det ikke akkurat bedre. Deretter var jeg og besøkte en venninne, det var kjempekos! Vi skulle egentlig gå tur, men det regnet og haglet noe aldeles forferdelig så vi ble inne istedet. Fikk med meg to bæreposer med baby-klær, så nå tror jeg jammen meg ikke jeg trenger en ting til. Var kjempeheldig der, utrolig mange fine klær. Da jeg kom hjem så viste det seg at Fomlemannen hadde tatt fri ved lunsjtider og shinet opp hele huset. Det var en utrolig fin avskjedspresang, nå trenger jeg bare å vaske badene så er hele huset tipp-topp til "hushjelpen" (min mor) ankommer søndag. Nå sitter jeg og venter på at han skal komme hjem med take-away kylling. Mitt sunnere liv begynner en annen dag..
@lfa Skrevet 2. februar 2007 #2953 Skrevet 2. februar 2007 Det var koselig gjort av Fomlemannen. Ha en fin helg!
Gjest Kira Skrevet 2. februar 2007 #2954 Skrevet 2. februar 2007 Det er sånne menn vi damer liker. Er "hushjelpen" på plass? Ha en fin helg, Fru Fomle
Gjest synseren Skrevet 2. februar 2007 #2955 Skrevet 2. februar 2007 Hei Fru Fomle! Jeg har en mild form for diabetes som jeg kontrollerer igjennom kostholdet og trening. Heldigvis slipper medisiner. Det er en utfordring å leve sundt nok slik at jeg ikke trenger medisiner. Har fått beskjed om at hvis jeg går ned i vekt kan jeg bli helt kvitt diabetesen. Så da har jeg mange grunner til å gå ned i vekt. Høres så koselig å kjøpe utstyr til den lille som kommer ved påsketider. Tenker du koser deg med all shoppingen ! Vil ønske deg en flott helg, Fru Fomle !
Fru Fomle Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2956 Skrevet 3. februar 2007 Det var koselig gjort av Fomlemannen. Ha en fin helg! ← Jepp! Det er sånne menn vi damer liker. Er "hushjelpen" på plass? Ha en fin helg, Fru Fomle ← "Hushjelpen" kommer i morgen. Litt spent på hvordan det blir denne gangen siden jeg selv også skal være hjemme hele uka. Har en tendens til å få litt nok av å være i samme hus for lenge av gangen.. Hei Fru Fomle! Jeg har en mild form for diabetes som jeg kontrollerer igjennom kostholdet og trening. Heldigvis slipper medisiner. Det er en utfordring å leve sundt nok slik at jeg ikke trenger medisiner. Har fått beskjed om at hvis jeg går ned i vekt kan jeg bli helt kvitt diabetesen. Så da har jeg mange grunner til å gå ned i vekt. Høres så koselig å kjøpe utstyr til den lille som kommer ved påsketider. Tenker du koser deg med all shoppingen ! Vil ønske deg en flott helg, Fru Fomle ! ← En slik tilstand burde jo være motivasjon nok i seg selv for å leve sunnere, men jeg innser nå at det ikke er så enkelt. Får ta det litt gradvis og kutte ned på søtsaker og brus. Så kommer kanskje resten av seg selv.. Det er koselig med shopping ja, må begynne å tenke på litt større ting også nå. Det som ikke er så koselig er når en må tråle butikk etter butikk og ikke finner det en vil ha.. Vi har en utfordring med svært lite bad og må ha et lite stellebord. Og det er jammen ikke enkelt å finne. Trodde vi hadde funnet et som passet perfekt, men da vi målte det i butikken så var det over 10 cm bredere enn det som stod oppgitt i brosjyren.
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2957 Skrevet 4. februar 2007 Søndag! Og jeg er gressenke igjen. Glad det ikke var meg som måtte opp 04.30 i dag. Men jeg våknet jeg også og hadde litt problemer med å sovne igjen. Litt trøtt nå, men får heller slappe av på sofaen litt senere. Vi har hatt en overnattingsgjest, så ungene ble sene i seng og ganske sent våkne i dag tidlig. Det er stor stas å få sove i kjellerstua, men det er ikke lett å sovne. Nå skal jeg se sport på TV.
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2958 Skrevet 4. februar 2007 Da har jeg bestilt vogn!!!!!!! :hoppe: Håper den står til forventningene...
Gjest Kira Skrevet 4. februar 2007 #2959 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer med bestilt vogn Hva slags vogn bestemte du deg for?
Fru Fomle Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2960 Skrevet 4. februar 2007 Gratulerer med bestilt vogn Hva slags vogn bestemte du deg for? ← Det ble en TFK Joggster Twist med bag, bilstoladapter og diverse regntrekk. Se www.buggy.de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå