Fru Fomle Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2921 Skrevet 29. januar 2007 Da slipper han da, eller? ← Det får holde med en stelleveske til han.
Gjest Kira Skrevet 29. januar 2007 #2922 Skrevet 29. januar 2007 Orange crocs eller orange stelleveske?
Fru Fomle Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2923 Skrevet 29. januar 2007 Orange crocs eller orange stelleveske? ← Ja takk, begge deler. Tenkte på orange fottøy, stelleveska blir nok rosa om det blir en til meg..
vixen Skrevet 29. januar 2007 #2924 Skrevet 29. januar 2007 Ja takk, begge deler. Tenkte på orange fottøy, stelleveska blir nok rosa om det blir en til meg.. ← Da blir han i så fall stilig. Husk å kjøpe orange slips også da, til kontoret lissom..
Fru Fomle Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2925 Skrevet 29. januar 2007 Da blir han i så fall stilig. Husk å kjøpe orange slips også da, til kontoret lissom.. ← Da blir han stilig!
Fru Fomle Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2927 Skrevet 30. januar 2007 Da var jeg ferdig med den ekle testen! Dessverre får jeg ikke resultatet før på torsdag, blodprøvene måtte sendes til sykehuset. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet noen dager til.... Kunne ikke drikke eller spise noenting i dag morges, og måtte drikke 75 g sukker oppløst i et glass vann. Og fikk heller ikke drikke noenting i de to timene jeg måtte vente på å ta neste prøve. Fikk lov å ligge inne på et rom og lese mens jeg ventet, så da ble jeg ikke kvalm. Var utrolig godt med mat når jeg kom hjem. Måtte innom butikken på vei hjem og rasket med meg allverdens godsaker. Kjente jeg ble svimmel da jeg ble stående i kø for å betale, men dette har egentlig gått veldig greit. Nå skal jeg slappe av litt før jeg må ut og få litt frisk luft. Ryggen er begynt å bli stiv igjen , så jeg tror jeg skal kjøre til stranden framfor å trave på hard asfalt. Håper også jeg kommer meg på yoga i kveld - det trengs!
Fru Fomle Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #2928 Skrevet 30. januar 2007 Back from the beach! Ble en fin liten tur selv om det blåste som bare det.. Må jo være fornøyd med at jeg slapp regn. Skal bli flinkere å dra dit på tur framover, er jo mye bedre enn asfalt-turer. Nå er det middagslaging, blir ikke lav-GI i dag heller.
Gjest Kira Skrevet 30. januar 2007 #2929 Skrevet 30. januar 2007 Strand og hav om vinteren er utrolig flott. Heldige deg! Bra det gikk greit med prøven, krysser alt for at den ikke viser noe spesielt
vixen Skrevet 30. januar 2007 #2930 Skrevet 30. januar 2007 Ble det høy GI-da? Sliter med middagstips i dag. *hinthint*
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2931 Skrevet 31. januar 2007 Strand og hav om vinteren er utrolig flott. Heldige deg! Bra det gikk greit med prøven, krysser alt for at den ikke viser noe spesielt ← Ja, det er utrolig flott på stranden om vinteren . Skal bli flinkere å dra dit framover. Ble det høy GI-da? Sliter med middagstips i dag. *hinthint* ← Middagen ble hvit ris, strimlet svinekjøtt og UncleBens saus.. I dag må jeg lage noe fisk, selv om det blir gråt og tenners gnissel rundt bordet. -------------------------- Litt trøtt i dag , men skal ikke gå og legge meg. Skal på treningssenteret først, så kan jeg heller slappe av litt midt på dagen. Litt mer kvalm i dag også, men satser på at det går over.. Var en utrolig stor og flott måne da jeg kjørte minsten i barnehagen i dag. Derfor stoppet jeg og tok noen bilder med mobilen. Dessverre så ble selvfølgelig bildene ikke særlig bra. I tillegg så var jeg inne på millitært område og knipset, så nå blir jeg vel arrestert også.. I går var jeg på yoga, som vanlig var det utrolig deilig! Hadde den samme instruktøren som på kurset jeg gikk på tidligere, og hun er så flink til å forklare hvordan øvelsene skal gjøres og tips for å få de til skikkelig.
Gjest Marillia Skrevet 31. januar 2007 #2932 Skrevet 31. januar 2007 Så flink du er som trener så mye, det er virkelig beundringsverdig. Fliiink jente Tips for å få små barn til å spise fisk: Trekk torsk som vanlig, "mos" torsk, potet og smør, legg dette mellom to smørsmurte flattbrød. Ha en fin dag, og så håper jeg kvalmen din gir seg
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2933 Skrevet 31. januar 2007 Så flink du er som trener så mye, det er virkelig beundringsverdig. Fliiink jente Tips for å få små barn til å spise fisk: Trekk torsk som vanlig, "mos" torsk, potet og smør, legg dette mellom to smørsmurte flattbrød. Ha en fin dag, og så håper jeg kvalmen din gir seg ← Det er lett å motivere seg for trening når det gir så mye energi og overskudd. Dessuten får jeg fort merke det i ryggen når jeg er lat noen dager. Pluss at jeg har jo ikke så mye annet å fylle dagene med når jeg ikke skal på jobb. Kvalmen forsvant heldigvis iløpet av treningsrunden. La inn litt mer kondisjonstrening enn vanlig, så jeg holdt på i nærmere 1 time og 3 kvarter. Måtte inn og ta to biter banan underveis, ble rimelig slækk der en stund. Men jeg fullførte med stil. Merker jeg får endel blikk, ikke akkurat dagligdags å pumpe jern med kul på magen visst. Nå skal jeg legge meg å slappe av en stund med noe godt lesestoff. Må bare ikke glemme at jeg må få bestilt mer kiwi-kid stæsj i dag! Har ordnet meg med brune crocs m rosa blomster, håper bare pakken rekker fram i løpet av neste uke..
vixen Skrevet 31. januar 2007 #2934 Skrevet 31. januar 2007 Har ordnet meg med brune crocs m rosa blomster, håper bare pakken rekker fram i løpet av neste uke.. ← Hva skjedde med turkis?
Gjest Kira Skrevet 31. januar 2007 #2935 Skrevet 31. januar 2007 Var en utrolig stor og flott måne da jeg kjørte minsten i barnehagen i dag. Derfor stoppet jeg og tok noen bilder med mobilen. Dessverre så ble selvfølgelig bildene ikke særlig bra. I tillegg så var jeg inne på millitært område og knipset, så nå blir jeg vel arrestert også.. ← Er du fremdeles fri? Med dine muskler er det vel ingen som tør å arrestere deg Brune crocs med rosa blomster høres stilig ut. Bilde? Selv slo jeg til med en ny Samsonite-sekk i dag. Tør ikke si det til mannen, jeg har et ukjent antall sekker og vesker til samme bruk. Men denne var bare perfekt
Fru Fomle Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2936 Skrevet 31. januar 2007 Hva skjedde med turkis? ← De hadde ikke størrelsen min. Er du fremdeles fri? Med dine muskler er det vel ingen som tør å arrestere deg Brune crocs med rosa blomster høres stilig ut. Bilde? Selv slo jeg til med en ny Samsonite-sekk i dag. Tør ikke si det til mannen, jeg har et ukjent antall sekker og vesker til samme bruk. Men denne var bare perfekt ← Har ikke sett noe til lovens lange arm nei! Bilde kommer når jeg får de i hus. Har du også veskedilla? ------------------------ Ble visst litt for mye trening i dag , er helt satt ut... Må spise hele tiden, så det hjalp ikke mye å forbrenne et par hundre kalorier ekstra. Hadde egentlig tenkt å svømme i morgen, men nå tror jeg heller jeg får ta en fridag. Og gjøre litt husarbeid, det trengs det også av og til. Fikk en trist beskjed i dag, gamlerektoren på skolen er død. Skremmende med kreft-sykdom, det er ikke mange månedene siden han var i full vigør...
@lfa Skrevet 31. januar 2007 #2937 Skrevet 31. januar 2007 Har du fått svar på prøvene? Håper jeg får like mye energi i månedene fremover. Blir trøtt bare av å gå de 5 små minuttene til jobb, jeg... Vurderer frem og tilbake jeg også om jeg skal kjøpe meg crocs. H@nnsauen synes de er gal-stygge, men jeg synes de ser gode ut. Spesielt når man etter hvert skal vagge rundt med stor mage. Kreft er en pyton sykdom. Vet om en jente på min alder som har fått tilbake kreften med beskjed om at den er uhelbredelig. Det er så urettferdig.
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2938 Skrevet 1. februar 2007 Har du fått svar på prøvene? ← Skal ringe til legekontoret litt senere på dagen hvis jeg ikke hører noe. De sa at hvis alt var fint så kom de ikke til å ringe, så det er forsåvidt et godt tegn at telefonen er stum. Jeg får mer energi av å trene. Unntatt i går da. I dag tar jeg en fridag med god samvittighet, fant ut at jeg har time hos fysioterapaut i morgen tidlig for å justere programmet. Så da blir det litt trening da også. Har minstemann hjemme i dag, han ville så gjerne ha en fridag. Og det bedende blikket klarte jeg ikke å stå imot
Fru Fomle Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2940 Skrevet 1. februar 2007 ← Håper det går bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå