Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min urinprøve var veldig tynn i dag. Hadde vært oppe på do en time tidligere (og tre og seks timer før det igjen....), og kom ikke på at det kanskje var like greit å tisse i glasset med det samme. :ler:

Greit og få sjekket ut i morgen, håper du slipper unna svangerskapsdiabetesen. :klem:

Du er rå på disse stelleveskene! :ler:

Men da vet jeg hvem jeg skal kikke hos når jeg skal kjøpe. Du får skrive hvilke du er fornøyd med og ikke. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samler du på stellevesker? :overrasket:

Jeg var på nettet for å lete etter valpeutstyr, og plutselig var jeg inne på en av disse sidene dine med babyutstyr. Så utrolig mye fint! Men jeg fant ikke det jeg lette etter :sjenert:

Men jeg gir ikke opp, nettshopping er avhengighetsskapende! :ler:

Skrevet
Hvem shopper?  :sjarmor:

:ler:

:sjenert:

Min urinprøve var veldig tynn i dag. Hadde vært oppe på do en time tidligere (og tre og seks timer før det igjen....), og kom ikke på at det kanskje var like greit å tisse i glasset med det samme.  :ler:

Greit og få sjekket ut i morgen, håper du slipper unna svangerskapsdiabetesen.  :klem:

Du er rå på disse stelleveskene!  :ler:

Men da vet jeg hvem jeg skal kikke hos når jeg skal kjøpe. Du får skrive hvilke du er fornøyd med og ikke.  ;)

Jeg har vel ikke helt den gode følelsen for testen i morgen. Nå fikk jeg for høye verdier i blodet etter å ha spist to grove skiver med skinkepålegg på. Og melk til. :forvirret: Har lest litt om emnet, og akkurat nå har jeg fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke gikk til legen etter jordmor-kontrollen for 4 uker siden. :grine: For det er ikke bra for babyen å være utsatt for høye glukose-verdier over lang tid, kan føre til misdannelser og mye annet dritt. :tristbla:

Jeg tror kanskje jeg må begrense meg til å kjøpe en stelleveske til.. :sjenert:

Samler du på stellevesker?  :overrasket:

Jeg var på nettet for å lete etter valpeutstyr, og plutselig var jeg inne på en av disse sidene dine med babyutstyr. Så utrolig mye fint! Men jeg fant ikke det jeg lette etter  :sjenert:

Men jeg gir ikke opp, nettshopping er avhengighetsskapende!  :ler:

Hvis jeg samler så kan jeg kanskje forsvare å kjøpe to til? ;) Nei, jeg bør skjerpe meg og ta til fornuften... Grunnen til at jeg så gjerne vil ha to er at jeg gjerne vil ha en sprek veske, mens mannen også må få en han våger seg utenfor døren med. :ler: Og så er det så billig i USA, minst halv pris i forhold til det veskene koster her.. :sjenert:

Nettshopping er farlig.. :sjenert: Spesielt når en handler i utenlandsk valuta og blir litt blind..

Skrevet

Nå har jeg klart å berolige meg selv litt ang. mulig diabetes. Verdien som ble målt i dag er ikke SÅ høy, og det finnes også en mellomting mellom svangerskapdiabetes og normalen (såkalt glukoseintoleranse som jeg forbinder med svært overvektige mennesker..). Er uansett forberedt på at jeg må gjøre en del kostholdsendringer, jeg har spise aaaalt for mye sukker i dette svangerskapet og kan vel bare takke meg selv for situasjonen. Men 10 uker uten sjokolade vet jeg ærlig talt ikke om jeg vil klare. :sjenert:

I dag har jeg selvfølgelig fått alle symptomer på diabetes også, det sitter tydeligvis i hodet. ;) Vanvittig tørst, må tisse til stadighet og nå har jeg jammen meg fått hodepine også. Hypokonder-tendenser? :klaske:

Har funnet en positiv ting med dette her også, skulle det være svangerskapdiabetes er det store sjanser for at fødselen blir satt i gang FØR termin.

Er trøtt som en dupp også, men er fast bestemt på å komme inn i en normal døgnrytme. Har lyst å få litt mer ut av dagene enn å sove dem bort..

Skrevet

Det er godt at du ser noe positivt i situasjonen ;)

Symptomer sitter ofte i hodet, får håpe det går bedre enn du tror. Bra at du er helt sykmeldt en stund, kanskje det er akkurat det du trenger for å samle opp litt nye krefter. Det er veldig dumt å være utslitt før fødselen :klem:

Gjest Marillia
Skrevet

Vi burde få hele KG til å boikotte sjokolade i 10 uker :sjenert:

Skrevet

:overrasket:

Da får jeg KG-timeout på ca 9,5 uker... :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Holder det at vi lar være å skrive om sjokolade i 10 uker :sjenert: ?

Skrevet
Holder det at vi lar være å skrive om sjokolade i 10 uker  :sjenert: ?

Håper det :ler:

Tror ikke jeg klarer meg uten KG de neste ukene.... :sjenert:

Skrevet
Det er godt at du ser noe positivt i situasjonen  ;)

Symptomer sitter ofte i hodet, får håpe det går bedre enn du tror. Bra at du er helt sykmeldt en stund, kanskje det er akkurat det du trenger for å samle opp litt nye krefter. Det er veldig dumt å være utslitt før fødselen  :klem:

Nå får jeg bare vente til jeg får resultatene i morgen formiddag. :) Får ta med meg noe bra lesestoff, 2 timer på legekontoret kan bli lenge. ;)

Njaaaa. Skeptisk! ;)

:overrasket:

Da får jeg KG-timeout på ca 9,5 uker... :ler:

Samme her! :sjenert:

Holder det at vi lar være å skrive om sjokolade i 10 uker  :sjenert: ?

Håper det :ler:

Tror ikke jeg klarer meg uten KG de neste ukene.... :sjenert:

Heretter er s-ordet boikottet i min bok. ;)

---------------

Nå har jeg to vanskelige valg foran meg:

1. En eller to stellevesker?

2. Hvilken farge i crocs?

Skrevet

En til deg og en til mannen... :) Farge er lett: Turkis så klart! :ler:

Skrevet
En til deg og en til mannen... :) Farge er lett: Turkis så klart! :ler:

Den er faktisk favoritten. :ler:

Skrevet (endret)

:redd:

Du trenger helt opplagt to stellevesker, en feminin og en maskulin utgave. :)

Endret av Lavinia
Skrevet

...men så fant jeg ut at orange også er ganske kult. ;)

Skrevet
:redd:

Du trenger helt opplagt to stellevesker, en feminin og en maskulin utgave.  :)

Thank U! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...