Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia
Skrevet

Jepp, og det både når det gjelder jobb, hjemme og ellers!

Bjeffing er sunt! Tidsinnstilte bomber er farlig, ergo kan små, korte kontrollerte bjeff i en tidlig fase gi gode resultat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp, og det både når det gjelder jobb, hjemme og ellers!

Bjeffing er sunt! Tidsinnstilte bomber er farlig, ergo kan små, korte kontrollerte bjeff i en tidlig fase gi gode resultat.

:enig:

Skrevet

Da har jeg brukt formiddag til å sove! Og føler meg utrolig mye bedre! :) Så får det heller være at jeg ikke får gjort et grann fornuftig.... Men jeg var våken en stund i natt også, så jeg har en unnskyldning. ;)

Og så lever jeg jo virkelig opp til tittelen min også. :ler:

Skal ta meg en luftetur snart, sola skinner selv om snøen er borte. Må bare spise løitt sjokolade først.. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Du har verdenes beste unnskyldning for å sove mye. Det å gå gravid krever veldig mye av kroppen din. Sov så mye du kan nå. Om noen uker kan det bli dårlig med det ;).

God helg, Fru Fomle :klem:.

Skrevet
Da har jeg brukt formiddag til å sove! Og føler meg utrolig mye bedre!  :) Så får det heller være at jeg ikke får gjort et grann fornuftig.... Men jeg var våken en stund i natt også, så jeg har en unnskyldning. ;)

Og så lever jeg jo virkelig opp til tittelen min også. :ler:

Skal ta meg en luftetur snart, sola skinner selv om snøen er borte. Må bare spise løitt sjokolade først.. ;)

Sjokkis... nam nam, det burde jeg ha hatt nå... :ler:

Skrevet

Det hjelper utrolig mye å klage litt, da føler man seg øyeblikkelig mye bedre ;)

Håper du benytter helgen til å sove og slappe av :klem:

Skrevet
Du har verdenes beste unnskyldning for å sove mye. Det å gå gravid krever veldig mye av kroppen din. Sov så mye du kan nå. Om noen uker kan det bli dårlig med det ;).

God helg, Fru Fomle :klem:.

Tror likevel ikke det er helt normalt å sove SÅ mye, men.. :sjenert:

Sjokkis... nam nam, det burde jeg ha hatt nå... :ler:

Sjokolade er dessverre alt for godt. ;)

Det hjelper utrolig mye å klage litt, da føler man seg øyeblikkelig mye bedre  ;)

Håper du benytter helgen til å sove og slappe av  :klem:

Tja, jeg følte jeg måtte få unna litt husarbeid og etter en time måtte jeg bare legge meg igjen. :sjenert: Min bedre halvdel er ikke akkurat overbegeistret...

Skrevet

Sjokolade er dessverre alt for godt. ;)

Tja, jeg følte jeg måtte få unna litt husarbeid og etter en time måtte jeg bare legge meg igjen. :sjenert: Min bedre halvdel er ikke akkurat overbegeistret...

Del en SMIL med han! ;)

Skrevet
Del en SMIL med han! ;)

Ingen dum idè, det er faktisk yndlings-sjokoladen hans. :)

Skrevet

Jeg er også dovendyr for tiden, og håper det ikke blir slik hele veien.

Heldigvis ingen som klager, men han synes det er litt merkelig da. :ler:

Håper litt sjokolade gjorde susen hos Mr. Fomle. :klem:

Skrevet

Det er sannelig godt det ikke er mannen som går gravid! Lurer på hvordan det hadde vært :ler:

Skrevet
Jeg er også dovendyr for tiden, og håper det ikke blir slik hele veien.

Heldigvis ingen som klager, men han synes det er litt merkelig da.  :ler:

Håper litt sjokolade gjorde susen hos Mr. Fomle.  :klem:

Det er sannelig godt det ikke er mannen som går gravid! Lurer på hvordan det hadde vært  :ler:

Det er litt urettferdig å klage på han egentlig. Jeg ville jo også gjerne at han heller kunne brukt tiden sin på loftet istedet for å måtte gjøre mer huslige plikter. Men sånn er det bare akkurat nå, og han klager egentlig ikke. Ihvertfall ikke så lenge han får litt skryt innimellom. ;)

Men jeg tror ikke det hadde vært noe annet enn enebarn om mannen gikk gravid nei. :ler:

Har vært ute og gått meg en liten tur, og gjort noen ryggøvelser etterpå. Merker at jeg er begynt å vagge, ikke akkurat noe lekkert syn. :ler: På turen så jeg en polsk trailer som tydeligvis kjørte på sommerdekk. Men opp en bratt bakke inni et byggefelt, det skulle han! :overrasket:

Skrevet

Er veldig glad for at det ikke er H@nnsauen som skal gå gravid. :legrine:

Skrevet
Er veldig glad for at det ikke er H@nnsauen som skal gå gravid.  :legrine:

Da hadde han sikkert vært like klagete som meg. :ler:

-------------------

Da var snøen borte vekk igjen. :forvirret:

Planen for dagen er å komme meg en tur på treningssenteret i ettermiddag. Men siden været ikke er så ille burde jeg vel også lufte ungene en tur. ;)

Jeg føler ikke for å gå på jobb neste uke. :sjenert: Får snakke litt med fastlegen i morgen, jeg antar at det ikke er noe på kontrollen som gir grunn til sykemelding. Men sånn som forrige uka var så frister det ikke å jobbe. Føles som jeg ikke har noe liv lenger, eller livet består av å gå på jobb i 6-7 timer til formen blir så dårlig at jeg må hjem. Deretter ligger jeg strekk ut i 1 1/2 døgn før det er på an igjen med noen timers jobbing til det sier stopp...

10 uker igjen! :hoppe: Skal ikke påstå at tiden flyr akkurat, men det går da framover. :ler:

Skrevet

10 uker igjen! :hoppe: Skal ikke påstå at tiden flyr akkurat, men det går da framover. :ler:

Tenk på det slik: Det er 5 uker siden jul, og det har godt fort vel?

Skrevet
Tenk på det slik: Det er 5 uker siden jul, og det har godt fort vel?

Jøss :overrasket:, ja det er sant! :hoppe: Takk!! :klem:

Gjest Madeline
Skrevet (endret)
Da var snøen borte vekk igjen. :forvirret:

Jeg sender deg gladelig noen lass. Her laver snøen ned i dag :sur: .

Endret av Madeline
Skrevet
Jeg sender deg gladelig noen lass. Her laver snøen ned i dag  :sur: .

Snø mottas med takk. I lassevis! ;)

------------------

Da var legekontroll unnagjort, og jeg kan spise seigmenn uten redsel for sukker-utslag. ;) Dessverre hjalp gårsdagens avholdenhet lite, selv om det ikke ble utslag på urinprøven så var blodsukkeret for høyt. Så derfor blir det sukkerbelastning på meg i morgen.. Det er egentlig helt greit, har aldri hatt for høyt blodsukker før så det kan nok hende at det er litt mer alvorlig denne gangen. Håper ikke det er svangerskapdiabetes, men får ta det som kommer.

Er også blitt 100% sykemeldt i to uker, det var en lettelse! :)

Ellers så alt fint ut, hun ligger på tvers og koser seg med å spenne meg oppunder ribbeina på høyre side. ;) Denne gangen var hun våken og altiv, derfor var hjertelyden også ganske høy (155).

I morgen skal jeg begynne med USA-shopping igjen, får bruke dagen i dag til forberedelser. :sjarmor: Jeg har veldig lyst å bestille to stellevesker, men det er muligens litt overkill siden jeg enda ikke har fått solgt den jeg kjøpte i desember.. :sjenert: Jeg er visst blitt stelleveskoman. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...