@lfa Skrevet 7. januar 2007 #2781 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Tiden går altfor fort, synes ikke det er så lenge siden jeg over nyheten om påskekyllingen. Synd du skal ha så mange plager... Håper du får en fin dag! Endret 7. januar 2007 av @lfa
Fru Fomle Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2782 Skrevet 7. januar 2007 Tiden går altfor fort, synes ikke det er så lenge siden jeg over nyheten om påskekyllingen. Synd du skal ha så mange plager... Håper du får en fin dag! ← Jeg synes denne høsten har gått fryktelig seint jeg da. Men nå når det "bare" er 3 måneder igjen så kommer de kalde føttene snikende mer og mer. Og selv om jeg har vært forberedt på at de siste månedene kan bli mye tøffere enn sist så er jeg ikke så veldig flink til å takle vondter og plager. Dessverre.. MEN.... Da har jeg gjort unna en styrkeøkt på treningssenteret og det gjorde veldig godt. Kommer sikkert til å være stiv og støl overalt i morgen etter en lang pause, men det får gå. Nå er forsettet å trene styrke 2 ganger per uke, 1 yogaøkt og 1 svømmeøkt. Får jeg til det skal jeg være superfornøyd!
@lfa Skrevet 7. januar 2007 #2783 Skrevet 7. januar 2007 Du er ikke den eneste som over vondter... Flink du er som har vært på trening!
vixen Skrevet 7. januar 2007 #2784 Skrevet 7. januar 2007 Da har jeg gjort unna en styrkeøkt på treningssenteret og det gjorde veldig godt. Kommer sikkert til å være stiv og støl overalt i morgen etter en lang pause, men det får gå. Nå er forsettet å trene styrke 2 ganger per uke, 1 yogaøkt og 1 svømmeøkt. Får jeg til det skal jeg være superfornøyd! ← Så flink du er! Tre måneder går forresten fort.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2007 #2785 Skrevet 8. januar 2007 Og hvordan ser planen ut for februar?
Gjest Kira Skrevet 8. januar 2007 #2786 Skrevet 8. januar 2007 Nå er forsettet å trene styrke 2 ganger per uke, 1 yogaøkt og 1 svømmeøkt. Får jeg til det skal jeg være superfornøyd! ← Det hadde jeg vært også. Du imponerer meg! Og tre måneder går kjempefort, det blir så spennende. Tenk når du kan begynne å bruke alt det fine du har kjøpt
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2787 Skrevet 9. januar 2007 Du er ikke den eneste som over vondter... Flink du er som har vært på trening! ← Ser jo at treningen virker umiddelbart, da er det lettere å motivere seg selv. Så flink du er! Tre måneder går forresten fort. ← Tiden går skremmende fort noen ganger.. Og hvordan ser planen ut for februar? ← Sender deg en PM jeg. Det hadde jeg vært også. Du imponerer meg! Og tre måneder går kjempefort, det blir så spennende. Tenk når du kan begynne å bruke alt det fine du har kjøpt ← Nå tror jeg heller det blir unntaket enn regelen at jeg klarer å gjøre alt det da. Men jeg må trene mest mulig for å holde ryggen i sjakk, så satser jeg på at den holder tiden ut *krysser fingre*. ------------------- Formen er heldigvis blitt mye bedre. Fomlemannen har lagt ned reiseforbud for meg framover siden jeg blir så dårlig etterpå, og jeg må vel bare innrømme at han nok har litt rett.. Begynner ærlig talt å slite med hele jobb-motivasjonen for tiden, men det er vel naturlig nå når ting begynner å nærme seg litt mer? Jeg har begynt å rote til døgnrytmen min også. Sover på ettermiddagen, og da får jeg selvsgat ikke sove på natta. Så hver morgen blir ekstra tung å stå opp . I kveld har jeg tenkt meg på yoga, håper det skal få meg fra å lande på sofaen. På fredag skal jeg lage lapperøre til speider-treff, oppskriften er med bla 12 egg og 27 kopper hvetemel. Har nok ikke bolle som er stor nok til det.
Gjest Kira Skrevet 9. januar 2007 #2788 Skrevet 9. januar 2007 Enig med Fomlemannen ang reiseforbud. Det kan nok hende at kroppen din rett og slett trenger litt roligere og mere forutsigbare dager. Uten at du behøver å bare sitte i sofaen for det Ha en fin dag
vixen Skrevet 9. januar 2007 #2789 Skrevet 9. januar 2007 På fredag skal jeg lage lapperøre til speider-treff, oppskriften er med bla 12 egg og 27 kopper hvetemel. Har nok ikke bolle som er stor nok til det. ←
Gjest Kira Skrevet 9. januar 2007 #2790 Skrevet 9. januar 2007 Du kan bruke en (ny) vaskebøtte og sette røreredskap på drillen (sånn som du bruker når du blander fugemasse) Hilsen en erfaren stor-porsjon-rørelager
Fru Fomle Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2791 Skrevet 9. januar 2007 Enig med Fomlemannen ang reiseforbud. Det kan nok hende at kroppen din rett og slett trenger litt roligere og mere forutsigbare dager. Uten at du behøver å bare sitte i sofaen for det Ha en fin dag ← Jeg er nok ikke så flink til å ta det med ro, ønsker jo å gjøre som normalt selv om jeg er gravid. ← Ja, det kan bli gøy! Du kan bruke en (ny) vaskebøtte og sette røreredskap på drillen (sånn som du bruker når du blander fugemasse) Hilsen en erfaren stor-porsjon-rørelager ← Det var ikke dumt! --------------------------- Ble i dårlig form utover ettermiddagen i dag. Mest kvalm og uvel, men også stiv og støl i ryggen. Har bestemt meg for å ta en sykedag i morgen og se om det kan hjelpe litt... Når jeg sitter så stivner jeg helt til inni rumpa og det blir ganske ubehagelig når jeg reiser meg. Løser seg opp når jeg har gått litt da, så jeg er ikke helt invalid. Mulig jeg burde ta en tur til kiropraktoren for å få vite hva det er. Kom meg likevel avgårde på yoga i kveld, håper at det også er med på å løsne litt på ting... I morgen kommer endelig elektrikeren og fikser diverse på loftet (bla inntaket), så nå blir det snart mer svung på oppussings-fronten også.
@lfa Skrevet 10. januar 2007 #2793 Skrevet 10. januar 2007 Det var litt av en lapperøre. Håper du er bedre i ryggen i dag.
Gjest Myztica Skrevet 10. januar 2007 #2794 Skrevet 10. januar 2007 Innom og sjekker hvordan det går med deg om dagen! Håper ryggen din er bedre
Fru Fomle Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2795 Skrevet 10. januar 2007 Håper yogaen hjelper. ← Tror faktisk den gjorde det! Det var litt av en lapperøre. Håper du er bedre i ryggen i dag. ← Får ut og kjøpe meg en røre-bøtte i dag. Ryggen er heldigvis mye bedre i dag, så enten har yogaen knalleffekt ellers så var det noen timers ekstra søvn som gjorde utslaget. -------------------- Seint oppe i dag, men jeg tror jeg trengte det. Er fremdeles litt kvalm, men rygg/rumpe er som sagt utrolig mye bedre! Får se om jeg tar en tur på trening om en liten stund også. Elektrikeren var også syk i dag, så vi må vente til neste uke. Men vi har endel som kan gjøres likevel, fordi vi har bestemt oss for heller å begynne på det soverommet der vi ikke har gjort en dritt hittil.
@lfa Skrevet 10. januar 2007 #2796 Skrevet 10. januar 2007 Føler meg heldig som ikke sliter med kvalme. Det må være forferdelig slitsomt... Hadde ikke så mye av det med T@ssen heller, men så har jeg hørt at jenter lager mer kvalme enn gutter. Godt ryggen er bedre i dag. Du må ikke slite den ut på oppussingen nå da.
Fru Fomle Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #2797 Skrevet 10. januar 2007 Føler meg heldig som ikke sliter med kvalme. Det må være forferdelig slitsomt... Hadde ikke så mye av det med T@ssen heller, men så har jeg hørt at jenter lager mer kvalme enn gutter. Godt ryggen er bedre i dag. Du må ikke slite den ut på oppussingen nå da. ← Kvalme er noe dritt ja! Var kvalm med guttene også til ca. 5 mnd, men deretter var jeg i storform. Nå har jeg hatt pause i 1 1/2 måned, og jeg håper dette her bare er forbigående... Virker som jenter lager mye mer trøbbel allerede før de er født enn gutter gjør (kvalme, bekkenplager osv). Er vi virkelig så krevende? Oppussingen overlater jeg nok til den mer oppegående i huset. Men det høres mye bedre ut å si "vi".
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #2798 Skrevet 10. januar 2007 Jepp, det er forskjell på jenter og gutter Det er lett å se når barna er små, og særlig hvor enkle egentlig gutter er i forhold til jenter. Det finnes nok mange enkle jenter også, og gutter som ikke er det, men dog Ha en fin uke
Gjest Kira Skrevet 10. januar 2007 #2799 Skrevet 10. januar 2007 Jepp, det er forskjell på jenter og gutter Det er lett å se når barna er små, og særlig hvor enkle egentlig gutter er i forhold til jenter. Det finnes nok mange enkle jenter også, og gutter som ikke er det, men dog ← Det var motsatt hos meg da de var små, sinte skrikende gutter og snille jenter. Nå derimot heller det mere andre veien
@lfa Skrevet 10. januar 2007 #2800 Skrevet 10. januar 2007 Min gutt var alt annet enn enkel i starten... *tenke tilbake med gru* I magen var han veldig grei, men da han kom ut.... Heldigvis var det bare for en periode. Etterpå har han stort sett vært snill og grei hele døgnet. Tenker at jeg har litt lyst på jente nå, men samtidig aner jeg ikke noe om hvordan det er og være jentemamma, så gutt er helt ok det også. Jentehund blir ikke helt det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå