Fru Fomle Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #2761 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg hadde nok også stilt sterkt i en eventuell magekonkurranse... Gikk på vekta i går, angrer fortsatt... Godt nytt år! ← Og jeg håper at du kan stille enda sterkere litt senere i 2007! Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende Vel, 2007 byr på nye muligheter ← Jeg blir grønn av misunnelse hver gang jeg treffer en jogger for tiden.. Forhåpentligvis er det meg selv som løper rundt som en gaselle om et års tid eller så. Nei, overraskende kan man vel ikke akkurat kalle det... Hva skal du nett-shoppe Fru Fomle? :-D ← Planen var å kjøpe shampo på LF og mascara på SN. Endte opp med hårbørster på LF og ingenting fra SN. De har visst problemer etter jordskjelvet, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.. kiwikidstæsj? ← Blir mer kiwi-kid shopping i februar. Har brukt sinnsykt mye penger i julestria, og bør skjerpe meg. For noen uker. Endret 1. januar 2007 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #2762 Skrevet 1. januar 2007 Har brukt sinnsykt mye penger i julestria, og bør skjerpe meg. For noen uker. ← ....skrev frua og dro på nettet og svidde av 600 kroner på babytøy og stæsj til vogn.
Gjest Madeline Skrevet 1. januar 2007 #2763 Skrevet 1. januar 2007 Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende Vel, 2007 byr på nye muligheter ← Det håper jeg også. Vekta står lengst inn under et skap på badet, og der tror jeg den skal få stå en stund til . Julemat og all slags godsaker og bare en dag med trim er oppsumeringen av årets jul . I morgen blir det fram med havregryna igjen.
Fru Fomle Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #2764 Skrevet 2. januar 2007 I morgen blir det fram med havregryna igjen. ← Amen. Må bare spise opp siste rest av de brente mandlene først. Urk, har hatt en skikkelig kvalme-dag i dag. Var nok for lite søvn som gjorde utslaget, ble mye bedre etter å ha sovet et par timer midt på dagen.. Var på kontroll hos jordmor i dag, alt står bra til. Fikk utslag på glukose i urinprøven, det var veldig forventet etter å ha stappet innpå med druer i går kveld. Får holde meg unna sukker dagen før neste kontroll og håpe at jeg slipper å ta glukose-belastning. Det er noe dritt!! Hjertelyden var helt nede på 136, tror hun må ha sovet inni der. Tidligere har den ligget over 150.. I kveld har jeg gått en ganske lang tur (50 min) og gjort diverse ryggøvelser. Så nå er jeg forhåpentligvis igang etter nyttår. I morgen blir det en forkortet jobbdag siden jeg skal til Trondheim på kvelden. Skal være der til fredag, og satser på en tur på Pirbadet på torsdag. Og så må jeg litt for @lfa her inne også!!!
@lfa Skrevet 2. januar 2007 #2765 Skrevet 2. januar 2007 litt for oss begge, jeg. Flink du var med den lange turen og øvelsene. God tur til Trondheim, håper du får tid til litt bading også! litt til...
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2766 Skrevet 3. januar 2007 Denne tar på gitt! Har ikke sovet godt i natt heller. Sliter med å finne en god hvilestilling og så fikk vi besøk av en 5-åring midt på natten. Er heldigvis ikke dårlig i dag, men energinivået er på bånn. I tillegg dukket det opp noe uforutsett, så jeg kommer meg nok ikke så tidlig hjem som jeg trodde og håpet..
Gjest Kira Skrevet 3. januar 2007 #2767 Skrevet 3. januar 2007 Bare innom og trøster litt Synes egentlig du er flink å hode aktivitetsnivået oppe. På samme tiden i mine svangerskap tror jeg bare jeg satt stille og spiste sjokolade. Det så man forsåvidt på vekta også. Heldigvis forsvant de ekstra kiloene etterhvert, selv om det krevet litt ekstra innsats siste gangen God tur til Trondheim
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2768 Skrevet 3. januar 2007 Takk Lavinia! Har vært dårlig med aktivitet i jula, så jeg håper jeg klarer å rette litt på det nå framover... Merker det godt i ryggen etter turen i går også, nok et tegn på et det trengs skjerpings. Sånne dager når ting butter litt imot er det utrolig fort gjort at alle negative tanker forsterkes. Må innrømme at jeg akkurat nå ikke gleder meg spesielt til å få en ny baby i huset. Blir plutselig satt tilbake minst 5 år i tid, og må skyve på egne planer om videreutdanning, jobbskifte og reiseplaner. Akkurat når vi er i ferd med å komme til en friere tilværelse så må bi begynne forfra igjen... Men nå må jeg pakke!
vixen Skrevet 3. januar 2007 #2769 Skrevet 3. januar 2007 Sånne dager når ting butter litt imot er det utrolig fort gjort at alle negative tanker forsterkes. Må innrømme at jeg akkurat nå ikke gleder meg spesielt til å få en ny baby i huset. Blir plutselig satt tilbake minst 5 år i tid, og må skyve på egne planer om videreutdanning, jobbskifte og reiseplaner. Akkurat når vi er i ferd med å komme til en friere tilværelse så må bi begynne forfra igjen... ← Det blir nok mer stas enn du tror når alt kommer til alt...
Fru Fomle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2770 Skrevet 3. januar 2007 Det blir nok mer stas enn du tror når alt kommer til alt... ← Innerst inne saa VET jeg jo at det kommer til aa bli stor stas naar ungen er foedt. Naa er jeg framme pa hotellet, og fant ut at jeg skulle teste internett paa TV-en. Ikke heeelt som vanlig PC (tastatur mangler ae, oe og aa + at jeg ser bare kvarte skjermen). Saa det spoers hvor lenge jeg holder ut. Boer dessuten legge meg ekstra tidlig for aa proeve aa faa en lang og god natts soevn. Har heldigvis faatt ett rom uten biltrafikk rett utenfor I morgen ettermiddag blir utfordringen aa komme meg i svoemmehallen framfor shopping!
@lfa Skrevet 3. januar 2007 #2771 Skrevet 3. januar 2007 Tenker litt sånn jeg også, men tenker også at jeg er pokker meg ikke gammel om 5-6 år. Ikke om 10 år heller for den del. Og når jeg en dag faktisk er gammel, blir det koselig med to barn som kan komme på besøk, og sjansen for barnebarn er dobbel så stor. Jeg hadde aldri greidd og velge svømmehall foran shopping...
Fru Fomle Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #2773 Skrevet 4. januar 2007 Foerste dag paa seminar over! Tar paa aa bare sitte passiv aa hoere paa at andre snakker, heldigvis var de fleste baade interessante og inspirierende. Er litt i tvil om hvordan jeg skal gjoere det med hjemreisen i morgen.. Hvis jeg skal vaere helt til seminaret er slutt i morgen saa maa jeg sitte aa vente paa flyet i over 2 timer og er ikke hjemme foer over 22. Kan ta et tidligere fly og ikke gaa glipp av saa mye, men da maa jeg hele melkeruta langs kysten! Det tredje alternativet er aa dra veldig tidlig aa vaere hjemme til en fornuftig tid. Men da gaar jeg glipp av hele siste delen som virket veldig interessant. Valgets kvaler!
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2774 Skrevet 5. januar 2007 Gjett hvem som var på svømming i går kveld?? Veeeldig fornøyd med meg selv. Å, det var deilig å komme hjem igjen! Har fått pakke i Posten med verdens søteste babytøy + masse postordrekataloger som jeg kan kose meg med i helga. Har planer om å åpne shoppingdagbok, men får aldri fomlet meg til det.. Fikk nettopp vite noe som satte meg litt ut... Irriterer meg at jeg reagerer som jeg gjør... *riste av seg* Jeg begynner å få sinnsykt vondt inni ene skinka. Får ta meg en tur til kiropraktoren over helga om det ikke gir seg, vet ikke helt om det er bekkenplager eller ryggen som gjør det. Stemmer ikke med at det skal være ryggproblemene mine heller, da har smertene vært på venstre side/fot. Nå er det på høyre.
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #2775 Skrevet 5. januar 2007 Koselig å få pakke ut babytøyet da Håper ikke det er noe alvorlig med ryggen din, og at kiropraktoren kan rette opp "feilen" Om det bare er skinka du har vondt i, kan jo det være at det har blitt mye stillesitting på seminaret. Du verden, nå leker jeg litt lege her Og du; rist i vei
Fru Fomle Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #2776 Skrevet 5. januar 2007 Det har blitt alt for mye sitting, både de siste dagene med reising og seminar, men også i jula. Har store planer om å skjerpe meg framover, har ikke særlig lyst på mer vondt enn dette... Så i morgen skal jeg på treningssenteret og mandag eller tirsdag skal jeg piske meg selv avgårde på yoga. *rister*
Gjest synseren Skrevet 6. januar 2007 #2777 Skrevet 6. januar 2007 Lenge siden sist Fru Fomle. Har ikke vært så mye på KG i det siste. Nå har jeg iallefall oppdatert meg i dagboka di, så nå er jeg ajour. Svømming er bra for folk med belastningsskader. Man belaster ikke kroppen på samme måte, som ved joggetur f.eks. Håper du får en kos helg !!!
Gjest Kira Skrevet 6. januar 2007 #2778 Skrevet 6. januar 2007 Uff da, det høres vondt ut. Jeg hadde forferdelig bekkenløsning i siste svangerskap, men smertene satt midt i bekkenet, og kom hvis jeg gikk mer enn et par hundre meter. Men det kan sikkert være forskjellig. Uansett er vel svømming noe av det beste du kan gjøre, og yoga er jo bare godt! Ha en fin helg
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #2779 Skrevet 6. januar 2007 Lenge siden sist Fru Fomle. Har ikke vært så mye på KG i det siste. Nå har jeg iallefall oppdatert meg i dagboka di, så nå er jeg ajour. Svømming er bra for folk med belastningsskader. Man belaster ikke kroppen på samme måte, som ved joggetur f.eks. Håper du får en kos helg !!! ← Kjekt å se deg igjen her inne synseren! Uff da, det høres vondt ut. Jeg hadde forferdelig bekkenløsning i siste svangerskap, men smertene satt midt i bekkenet, og kom hvis jeg gikk mer enn et par hundre meter. Men det kan sikkert være forskjellig. Uansett er vel svømming noe av det beste du kan gjøre, og yoga er jo bare godt! Ha en fin helg ← Har ikke hatt bekkenplager tidligere, men så sa en venninne at det kunne være verre når en venter jente :klø:. Jaja, jeg satser på at det går over bare jeg blir vant til å røre på meg igjen. Men ikke i dag, har vært fullstendig uten energi. Så da ble det ikke trening på meg likevel. Vi har ryddet bort jula i dag, egentlig veldig greit å få vekk all dill-dallet som står og tar plass.
Fru Fomle Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2780 Skrevet 7. januar 2007 Formen er ikke videre bra i dag heller. Har sovet godt og lenge, og allikevel føler jeg meg helt tom for energi. Og nå er jeg blitt kvalm igjen også.. Hvis dette ikke blir bedre så blir det nok hjemmedag på meg i morgen. Skal prøve å komme meg på treningssenteret i ettermiddag, må komme igang med noe.... Fant ut at jeg snart er i 3. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå