Xania Skrevet 22. desember 2006 #2741 Skrevet 22. desember 2006 GOD JUL! Og god tur! :reise:Håper dere alle får en avslappende og riktig så koselig julefeiring!
vixen Skrevet 22. desember 2006 #2742 Skrevet 22. desember 2006 God jul! Rakk ikke innom bøkene i går før jeg stakk til ferie.
Gjest Madeline Skrevet 22. desember 2006 #2743 Skrevet 22. desember 2006 Ha en riktig god jul, Fru Fomle
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2006 #2744 Skrevet 22. desember 2006 (endret) Riktig god jul til deg og dine, håper dere får en flott julefeiring : Endret 22. desember 2006 av Marillia
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #2746 Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh!
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #2748 Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul!
Fru Fomle Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #2749 Skrevet 29. desember 2006 Takk for hyggelige julehilsner Xania, vixen, Madeleine, Marillia, Lavinia, Cr@sh, @lfa og LinKri!! Hjemme igjen etter en hyggelig juleferie! Borte bra, men hjemme best - det er vi alle enige om akkurat nå. Og alle pakkene fikk vi med oss hjem igjen, det så ut som vi måtte legge endel igjen. Dvs fullstendig nedlesset bil, stakkaren slet skikkelig i de verste bakkene.. Ble en litt rar jul, nesten helt uten snø. Tror det er første jul i mitt liv jeg ikke går på ski. Men jeg har da overlevd. Nå er det rydding og forberedelser til nyttår. Vi skal ha besøk av to par med tilsammen fire gutter, så her kommer nok lydnivået til å stå i taket. Var på butikken i stad og hamstret kremfløte og egg. Kan ikke risikere at det er tomt i morgen.. Sulteeen!!
@lfa Skrevet 29. desember 2006 #2750 Skrevet 29. desember 2006 Velkommen hjem igjen! Jeg kjøpte stjerneskudd til T@ssen i dag, regner med at køen er lang i morgen og jeg hater kø... Siden H@nnsauen er borte blir det ikke noe fyrverkeri her i fjøset, vi får heller beundre naboenes.
vixen Skrevet 29. desember 2006 #2751 Skrevet 29. desember 2006 Det er vel ofte sånn at borte er bra, men hjemme er best.. Nesten uansett hvordan man vrir eller vrenger på det.
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2006 #2752 Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår Vurderte seriøst å legge ut bilde av meg med magen, vedder på at min er større enn din
Fru Fomle Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #2755 Skrevet 1. januar 2007 Velkommen hjem igjen! Jeg kjøpte stjerneskudd til T@ssen i dag, regner med at køen er lang i morgen og jeg hater kø... Siden H@nnsauen er borte blir det ikke noe fyrverkeri her i fjøset, vi får heller beundre naboenes. ← Vi hadde ikke mye fyrverkeri vi heller (6 raketter), og det var jo egentlig like greit så ille som været var i går. Det er vel ofte sånn at borte er bra, men hjemme er best.. Nesten uansett hvordan man vrir eller vrenger på det. ← Godt nyttår Vurderte seriøst å legge ut bilde av meg med magen, vedder på at min er større enn din ← Det tviler jeg sterkt på.. Har lagt på meg to kg i jula og nærmer meg faretruende all time high høygravid. Og enda er det 3 mnd igjen. Godt nytt år! ← Takk! Godt nyttår, Fru Fomle ← Takk!
@lfa Skrevet 1. januar 2007 #2756 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde nok også stilt sterkt i en eventuell magekonkurranse... Gikk på vekta i går, angrer fortsatt... Godt nytt år!
Fru Fomle Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #2757 Skrevet 1. januar 2007 Godt med en skikkelig avslapningsdag, det tar litt på å arrangere nyttår.. Heldigvis gikk alt knirkefritt, og jeg ble heller ikke så sliten som jeg hadde fryktet. Men kjenner det både her og der i dag, så jeg skal slappe av på sofaen med god samvittighet. Like greit å slippe å gå ut også, det blåser og regner sinnsykt. På menyen i går stod hjortestek og fløtegratinerte poteter, og til dessert hadde jeg laget karamellpudding (etter KG-oppskrift selvsagt ) og blåbærpai med is. Kan trygt si at det ble mer enn nok mat. Jeg skal heldigvis ha fri i morgen også, men å tidlig opp likevel siden skolen begynner. Kan ikke si jeg gleder meg til å vekke unger som er fullstendig ute av rytme. Og så skal jeg til jordmor kl. 9, hadde jeg tenkt meg om hadde jeg heller fått time litt senere på dagen. Nå skal jeg nett-shoppe litt.
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2007 #2758 Skrevet 1. januar 2007 Jeg hadde nok også stilt sterkt i en eventuell magekonkurranse... Gikk på vekta i går, angrer fortsatt... ← Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende Vel, 2007 byr på nye muligheter
@lfa Skrevet 1. januar 2007 #2759 Skrevet 1. januar 2007 Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende ← Nei, overraskende kan man vel ikke akkurat kalle det... Hva skal du nett-shoppe Fru Fomle? :-D
vixen Skrevet 1. januar 2007 #2760 Skrevet 1. januar 2007 Hva skal du nett-shoppe Fru Fomle? :-D ← kiwikidstæsj?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå