Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

:nisse: GOD JUL! :nisse:

Og god tur! :reise:Håper dere alle får en avslappende og riktig så koselig julefeiring!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul! Rakk ikke innom bøkene i går før jeg stakk til ferie. :klem:

Skrevet (endret)
:klem:Riktig god jul til deg og dine, håper dere får en flott julefeiring : :klem: Endret av Marillia
Skrevet

:nisse: Innom med ønske om

en riktig så deilig jul! :nisse:

Juleklem fra Cr@sh!

:nissekonekyss:

Skrevet

Takk for hyggelige julehilsner Xania, vixen, Madeleine, Marillia, Lavinia, Cr@sh, @lfa og LinKri!! :):klem:

Hjemme igjen etter en hyggelig juleferie! :) Borte bra, men hjemme best - det er vi alle enige om akkurat nå. ;) Og alle pakkene fikk vi med oss hjem igjen, det så ut som vi måtte legge endel igjen. Dvs fullstendig nedlesset bil, stakkaren slet skikkelig i de verste bakkene..

Ble en litt rar jul, nesten helt uten snø. Tror det er første jul i mitt liv jeg ikke går på ski. :sjenert: Men jeg har da overlevd. ;)

Nå er det rydding og forberedelser til nyttår. Vi skal ha besøk av to par med tilsammen fire gutter, så her kommer nok lydnivået til å stå i taket. Var på butikken i stad og hamstret kremfløte og egg. Kan ikke risikere at det er tomt i morgen..

Sulteeen!! :sikle:

Skrevet

Velkommen hjem igjen! :hoppe:

Jeg kjøpte stjerneskudd til T@ssen i dag, regner med at køen er lang i morgen og jeg hater kø... :sjenert:

Siden H@nnsauen er borte blir det ikke noe fyrverkeri her i fjøset, vi får heller beundre naboenes. :ler:

Skrevet

Det er vel ofte sånn at borte er bra, men hjemme er best.. Nesten uansett hvordan man vrir eller vrenger på det.

Skrevet

Godt nyttår :klem:

Vurderte seriøst å legge ut bilde av meg med magen, vedder på at min er større enn din :sjarmor:

Skrevet
Velkommen hjem igjen!  :hoppe:

Jeg kjøpte stjerneskudd til T@ssen i dag, regner med at køen er lang i morgen og jeg hater kø...  :sjenert:

Siden H@nnsauen er borte blir det ikke noe fyrverkeri her i fjøset, vi får heller beundre naboenes.  :ler:

Vi hadde ikke mye fyrverkeri vi heller (6 raketter), og det var jo egentlig like greit så ille som været var i går. ;)

Det er vel ofte sånn at borte er bra, men hjemme er best.. Nesten uansett hvordan man vrir eller vrenger på det.

:Nikke:

Godt nyttår :klem:

Vurderte seriøst å legge ut bilde av meg med magen, vedder på at min er større enn din :sjarmor:

Det tviler jeg sterkt på.. ;) Har lagt på meg to kg i jula og nærmer meg faretruende all time high høygravid. Og enda er det 3 mnd igjen.:sjenert:

Godt nytt år!

Takk! :klem:

Godt nyttår, Fru Fomle  :klem:

Takk! :klem:

Skrevet

Jeg hadde nok også stilt sterkt i en eventuell magekonkurranse... :ler:

Gikk på vekta i går, angrer fortsatt...

Godt nytt år! :kose:

Skrevet

Godt med en skikkelig avslapningsdag, det tar litt på å arrangere nyttår.. :sjenert: Heldigvis gikk alt knirkefritt, og jeg ble heller ikke så sliten som jeg hadde fryktet. Men kjenner det både her og der i dag, så jeg skal slappe av på sofaen med god samvittighet. Like greit å slippe å gå ut også, det blåser og regner sinnsykt. ;)

På menyen i går stod hjortestek og fløtegratinerte poteter, og til dessert hadde jeg laget karamellpudding (etter KG-oppskrift selvsagt ;)) og blåbærpai med is. Kan trygt si at det ble mer enn nok mat. :ler:

Jeg skal heldigvis ha fri i morgen også, men å tidlig opp likevel siden skolen begynner. Kan ikke si jeg gleder meg til å vekke unger som er fullstendig ute av rytme. :forvirret: Og så skal jeg til jordmor kl. 9, hadde jeg tenkt meg om hadde jeg heller fått time litt senere på dagen. ;)

Nå skal jeg nett-shoppe litt. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg hadde nok også stilt sterkt i en eventuell magekonkurranse...  :ler:

Gikk på vekta i går, angrer fortsatt...

Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende :ler:

Vel, 2007 byr på nye muligheter ;)

Skrevet
Jeg også gikk på vekta, og det var hverken hyggelig eller overaskende :ler:

Nei, overraskende kan man vel ikke akkurat kalle det... :ler:

Hva skal du nett-shoppe Fru Fomle? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...