Gjest Kira Skrevet 7. desember 2006 #2701 Skrevet 7. desember 2006 Sosial samling er vel kos? Og særlig når du har fri i morgen. Skjønner godt at du er sliten. Har du fri i jula? Ta noen rolige Yogaøvelser innimellom maset. Det hjelper
Fru Fomle Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #2702 Skrevet 7. desember 2006 Sosial samling er vel kos? Og særlig når du har fri i morgen. Skjønner godt at du er sliten. Har du fri i jula? Ta noen rolige Yogaøvelser innimellom maset. Det hjelper ← Ja, det blir kjekt med samling i kveld. Spesielt siden flere tidligere kollegaer kommer som jeg hadde mye kontakt med tidligere. Men så ligger det litt og murrer i bakhodet at jeg fort blir dårlig dagen derpå etter sene kvelder. Kjenner det godt i diverse problemområder at jeg var på yoga i går. Har fått flere spesifikke øvelser som jeg kan gjøre hjemme, så det gjelder bare å motivere seg selv.. Plutselig fikk jeg en time ledig tid og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Og jeg som skryter av at jeg har det så travelt.
vixen Skrevet 7. desember 2006 #2703 Skrevet 7. desember 2006 Avspenningsøvelsene er det beste med Yoga..
Fru Fomle Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2704 Skrevet 8. desember 2006 Avspenningsøvelsene er det beste med Yoga.. ← -------------------- Fredag! Og fridag! Hadde en koselig kveld i går og var ikke hjemme før over 12. Heldgivis har det gått greit i dag selv om jeg var tidlig oppe. Formiddagen har vært brukt til shopping. Jeg har ikke handlet allverden, men min mor har kjøpt masse presanger til oss. Litt kjedelig kanskje å vite det vi får, men samtidig så er det greit å få noen en ønsker seg. Nå tror jeg at jeg skal legge meg og slappe av litt før vi skal ut på ny shoppingrunde med ungene senere i dag.
Gjest synseren Skrevet 8. desember 2006 #2705 Skrevet 8. desember 2006 Det blir mye trasking i butikker i disse førjulstider. Men jeg har funnet ut at jeg ikke skal stresse, heller kose meg med det. Da går alt så mye bedre.. Ønsker deg en god helg, Fru Fomle!
Fru Fomle Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #2706 Skrevet 8. desember 2006 Det blir mye trasking i butikker i disse førjulstider. Men jeg har funnet ut at jeg ikke skal stresse, heller kose meg med det. Da går alt så mye bedre.. ← Du har helt rett i at det går mye bedre når en tar det som kos. Gikk veldig greit i dag, men nå er jeg ganske så kvalm. Får krype til køys snart og håpe det er borte til i morgen. Eldstemann er på overnatting hos en kamerat, håper det går bedre enn forrige gang da han spydde der og måtte hentes klokka 22. Har snakket med Fomlemannen, de er på intens shopping i ettermiddag. Ganske uvante toner fra hans kant. Han har kjøpt flere presanger så lista vår er krympet betraktelig! Og så skal han kjøpe en Ipod nano til oss!
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #2707 Skrevet 9. desember 2006 Eter ordre fra minstemann:
Gjest Kira Skrevet 9. desember 2006 #2710 Skrevet 9. desember 2006 (endret) :klø: Endret 9. desember 2006 av Kira
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #2711 Skrevet 9. desember 2006 Beklager Kira, men mine søte små er så opptatt av alle disse smileyene vi har på KG, og av og til så lar jeg dem bestemme hva jeg setter inn. Minstemann skal alltid ha han sinte, mens eldstemann likte humpe-smiley Puh, minn meg på at det å dra til semtrum en lørdag før jul ikke er bra for blodtrykket mitt!! Aaaalt for mye folk, varmt inne, regn ute. Heldigvis var vi der ikke så lenge, men jeg har fått min dose med julestress for noen dager.. De hadde heller ikke det jeg skulle kjøpe til mannen, så nå blir det bestilling på nettet istedet og satse på at det er framme før vi reiser. Mor er reist hjemover igjen, og skal jeg være helt ærlig så var det en lettelse. Hadde ikke klart meg uten henne denne uka, og hun har vært til kjempestor hjelp. Men de siste dagene har jeg blitt mer og mer lei av all snakkinga... I morgen kommer Fomlemannen hjem igjen med ganske mye mer i kofferten enn da han reiste! Gleder meg! Også til å se han, ikke bare det han har kjøpt.
Fru Fomle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2712 Skrevet 10. desember 2006 Nå har jeg panikk-ryddet huset så alt er klart til innrykk. Sitter og venter på telefon om at vi skal hente Fomlemannen, og om noen timer lander svigers også. Jeg har små-planer om å dra på IKEA og få tak i lammeskinn som de har på tilbud i dag. Får se hva det blir til, er ikke helt i humør til panikk-stemning på kjøpesenter..
Fru Fomle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2713 Skrevet 10. desember 2006 Nesten som julaften dette her!
Gjest Kira Skrevet 11. desember 2006 #2715 Skrevet 11. desember 2006 Fikk du noe fint? Og hvordan var stellebagen?
Gjest Madeline Skrevet 11. desember 2006 #2716 Skrevet 11. desember 2006 Nesten som julaften dette her! ← Du kan ikke bare skrive det og ikke noe mer . Her vil vi ha alle detaljer takk.
Fru Fomle Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #2718 Skrevet 12. desember 2006 Beklager at jeg er så sein med oppdatering jenter, dagene flyr og jeg er litt småstressa. Stellevesken var veldig fin, heldigvis var det MMS-bildet som lurte meg! Den er ganske stor, så jeg må nok også kjøpe inn en litt mindre også på neste tur. I tillegg til det jeg hadde bestilt selv fikk jeg et SPA-sett. Og så kom han hjem med en grønn Ipod nano som vi skal ha på deling! Ungene fikk t-skjorte, kort, noen lekefigurer og snop. Minstemann var dessverre ikke så veldig glad, han trodde det var bilde av Sabeltann på t-skjorta og det skulle han IKKE ha. Så han endte i tårer, og det hjalp lite å si at det var Pirates of the Caribbean.
vixen Skrevet 12. desember 2006 #2719 Skrevet 12. desember 2006 Uff, ja... Sabeltann er ikke verdenskjent enda desverre... Men det kommer nok
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2006 #2720 Skrevet 13. desember 2006 Minstemann er vel litt for liten til å ha hørt om Pirates of the c. Du får be storebror om en instendig forklaring, antar han har hørt litt om filmene. Minstemann her i huset er jo like gammel som din eldste, og han gleder seg til han blir gammel nok til å se filmen! (som om det ikke har kommet ørten andre i mellomtiden) Hva er det du stresser med nå da, Fru Fomle? Favorittrugemaskinen min skal jo bare ligge på sofaen nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå