Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke mye babypreg over det mine søte små får heller :ler: Alt til sin tid. Stellevesken var kjempefin.

Ha en kjempefin helg :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Godt at alle mann alle er friske igjen! 

Stellevesken fra Kiwi var kjempesøt, det er jo så himla mye fint i barneutstyr, jeg blir jo helt tussete her jo :ler:

Det er liksom ikke helt det samme å kjøpe svarte hettegensere med dødningshode til min lille baby:sjarmor:

Ha en strålende helg :klem:

Jeg sliter med å bestemme meg i utstyrs-jungelen, det er stor fare for at det kommer enda en stelleveske i hus på nyåret.. Må jo ha en som faren tør å vise seg ute med også. :sjarmor:

Ikke mye babypreg over det mine søte små får heller  :ler: Alt til sin tid. Stellevesken var kjempefin.

Ha en kjempefin helg  :klem:

Håper veska svarer til forventningene. Jeg er ikke spesielt feminint anlagt, så den kan kanskje bli i overkant sukkersøt. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

:vinke: Jeg har ikke glemt deg selv om jeg har vært fraværende i dagbøkene en stund. Det har skjedd veldig mye en periode nå og det har vært en tøff tid. Nå håper jeg at det blir bedre framover. Jeg er noen dyrekjøpte erfaringer rikere. Forferdelige arbeidsforhold er dessverre ikke lenger noe jeg bare leser om i avisa, men noe jeg har vært gjennom selv. Nå har jeg heldigvis sluttet. Klarte ikke mer. Så nå kan jeg endelig se framover og kjenner at overskuddet så smått er på veg tilbake. Jeg gjør regning med å henge litt mer i dagbøkene også nå.

:klem:

Hvordan er formen din nå?

Ha en strålende helg :).

Skrevet
:vinke: Jeg har ikke glemt deg selv om jeg har vært fraværende i dagbøkene en stund. Det har skjedd veldig mye en periode nå og det har vært en tøff tid. Nå håper jeg at det blir bedre framover. Jeg er noen dyrekjøpte erfaringer rikere. Forferdelige arbeidsforhold er dessverre ikke lenger noe jeg bare leser om i avisa, men noe jeg har vært gjennom selv. Nå har jeg heldigvis sluttet. Klarte ikke mer. Så nå kan jeg endelig se framover og kjenner at overskuddet så smått er på veg tilbake. Jeg gjør regning med å henge litt mer i dagbøkene også nå.

Hvordan er formen din nå?

Ha en strålende helg :).

Kjekt å se deg igjen, har vært innom bloggen din med jevne mellomrom for å se etter livstegn. Godt å høre at du begynner å føle deg litt mer ovenpå! :klem:

Formen min er ganske bra for tiden, banker i bordet for at det fortsetter! :tommelsmil:

Gjest Madeline
Skrevet

Formen min er ganske bra for tiden, banker i bordet for at det fortsetter! :tommelsmil:

Så godt å høre. Du er jo inne i det beste tiden av svangerskapet også. Har du fått mye mage enda?

Gjest synseren
Skrevet

Høres kjekt ut å planlegge ankomsten til den lille. Stellebagen var fin!

Kjekt å høre at du er i fin form igjen. Håper det fortsetter sånn!

Ha en fin søndag :klem:!

Skrevet
Så godt å høre. Du er jo inne i det beste tiden av svangerskapet også. Har du fått mye mage enda?

Magen er godt synlig etterhvert ja! Synes allerede det begynner å bli litt tungt å snu seg i senga osv.. Og verre skal det jo bli! :sjenert::ler:

Høres kjekt ut å planlegge ankomsten til den lille. Stellebagen var fin!

Kjekt å høre at du er i fin form igjen. Håper det fortsetter sånn!

Ha en fin søndag :klem:!

En fin søndag til deg også! :klem:

------------------

I går ble dagen brukt til julepynting av hus! :) Litt uvant første året når ingenting har sin "vante plass", så det tok litt lenger tid enn vanlig. Og så kom jeg meg en tur på treningssenteret, det var alt for lenge siden sist. :sjenert:

I dag har det blåst og regnet hele dagen. Jeg har brukt ganske mange timer på å sy merker på speider-skjorta til eldstemann. Fikk etterhvert dreisen på det, men det var litt irritabelt en stund og det ble blod både på skjorte og merker.. :ler: Ble ikke helt ferdig heller, men nå er det bare to små-merker igjen. :)

Fomlemannen dro til USA i dag, han tok taxi allerde kl 05.00 :Gjesp:. Skal ikke skryte av at jeg stod opp og ønsket han god tur ;). Og i ettermiddag har vi fått besøk av min mor, så nå har jeg "hushjelp" noen dager. Vi skulle egentlig vært på tenning av julegran og fakkeltog i ettermiddag, men droppet det siden været var så dårlig. Får skylde på min stygge hoste. ;)

Skrevet
Blir det snart kiwikid-artikler nå da?

Er veldig spent på om pakken ligger og venter på jobben til Fomlemannen når de våkner til liv der borte i dag! :hoppe: prøvde å spore pakken i går, men der fikk jeg opp at de hadde fått beskjed om at pakken skulle sendes 30.11., men at den ikke var sendt. :forvirret:

Skrevet
Er veldig spent på om pakken ligger og venter på jobben til Fomlemannen når de våkner til liv der borte i dag! :hoppe: prøvde å spore pakken i går, men der fikk jeg opp at de hadde fått beskjed om at pakken skulle sendes 30.11., men at den ikke var sendt. :forvirret:

:overrasket: Tenk om den er forsinka.

Skrevet

Det gjør jeg også, både for min og din skyld :sjarmor:

Skrevet

Heia :)

Den stellebagen var jo kjempesøt :) Ikke helt kiwi mini pris nei ;) hehe.. Går alt bra med deg? :klem:

Skrevet
:overrasket: Tenk om den er forsinka.

Nei, nå er den kommet trygt fram! :hoppe:

Det gjør jeg også, både for min og din skyld  :sjarmor:

Dette kunne tolkes i mange retninger. :ler: Men jeg er selvfølgelig enig! ;)

Heia :)

Den stellebagen var jo kjempesøt :) Ikke helt kiwi mini pris nei ;) hehe.. Går alt bra med deg? :klem:

Alt går bra! Har vært på kontroll i dag og alt var helt fint. :) Skal oppdatere litt mer senere i dag...

Skrevet
Alt er bra og pakken er kommet fram! Whiiii :hoppe:

:hoppe: litt jeg også!!

-----------

Fikk MMS-bilde av veska i stad, den så ikke helt ut som forventet. :forvirret: Satser på at det var lyset som gjorde det...

I dag var det tid for kontroll igjen, og alt var kjempefint. :) Har lagt på meg 5,5 kg, det er nok litt i overkant av hva jeg hadde håpet.. Men så spiser jeg for 4 for tiden og har et enormt søtsug så det er vel ikke så rart egentlig. ;) Legen tippet at det var en jente ut fra mageform og hjertelyd, tar det som nok en bekreftelse jeg!

Har også vært til fysioterapaut og fått justert treningsprogrammet mitt i dag. Fikk skryt fordi jeg var såpass aktiv på treningsfronten. Og så har jeg sterke triceps. :sjarmor:

Ettermiddagen har blitt brukt til å bake en diger haug med pepperkaker. Kjøpte ferdig deig på Rema, heldigvis smakte den veldig godt. Vi kjøpte en hel kilo deig så jeg ble litt lei på slutten. :ler:

Skrevet
Dette kunne tolkes i mange retninger. :ler: Men jeg er selvfølgelig enig! ;)

Alt går bra! Har vært på kontroll i dag og alt var helt fint. :) Skal oppdatere litt mer senere i dag...

Jeg vet det kan tolkes i mange retninger, men vi vet jo hva jeg sikter til :ler:

Skrevet

oioioi jeg leste "spiser for fire" og trodde du skulle ha trillinger :ler: dumme meg ;) Godt å høre at alt står bra til :klem: Og grattis med jentebaby :hoppe::babyjente:

Gjest Myztica
Skrevet

Jeg også trodde du skulle ha trillinger :ler:

Over halvveis jo :hoppe::hoppe:

Skrevet (endret)
Påskekyllinger er søte!

Satser på en ekstremt søt og rolig påskekylling. :sjarmor:

oioioi jeg leste "spiser for fire" og trodde du skulle ha trillinger :ler: dumme meg ;) Godt å høre at alt står bra til :klem: Og grattis med jentebaby :hoppe:  :babyjente:

:ler: Det var litt lett å misforstå! Skulle liksom bare poengtere at jeg spiser ekstremt mye for tiden. ;)

Jeg også trodde du skulle ha trillinger :ler:  

Over halvveis jo :hoppe:  :hoppe:

Håper siste halvdel går fortere enn den første.. :sjenert:

------------------------

Jeg er sliten! Har vært en stressende uke, og jeg hadde gledet meg til en stille og rolig kveld i godstolen etter yoga i går. Men plutselig poppet det opp melding på mobilen om møte i barnehagen. :sur: Hadde helt glemt det og ikke sett snurten av noen innkalling enda det var avtalen etter forrige møte, så jeg ble litt sur... Så da ble det ikke noen avslapning i går heller. Men nå skal jeg ha fri i morgen, det skal bli godt! I dag er det nok en maraton-dag på jobb, og i kveld skal vi ha en sosial samling.

Endret av Fru Fomle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...